کاریکاتورهای انتخاباتی آخر هفته 26 میزان 97
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۳۸    ۱۳۹۷/۷/۲۶ کد خبر: 155392 منبع: پرینت


کاریکاتورهای انتخاباتی

کاریکاتورهای انتخاباتی

کاریکاتورهای انتخاباتی



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کاریکاتور
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   شمالی·
آنکه رای می خرد تعهد به هیچ ارزشی ندارد
دیروز پیر زنی داخل دفتر پهلویی ما که مربوط یکی از وکلای رای‌خر است شد و گفت اینجا دفتر انتخاباتی حاجی صاحب خرلوط پول مست است؟
می‌گفت چهار دانه تذکره‌ی استیکر دار آورده‌ام، پیر زن می‌گفت حاجی صاحب گفته است در برابر این تذکره‌ها برای مان روغن و برنج کمک می‌کند. پیر زن از فقر و تنگدستی خود حکایت کرد، او ارزش رای خود را می‌دانست اما از آنجا که تذکره‌اش را در بدل یک قطی روغن می‌فروشد گریه کرد و حق حق گریه‌‌اش بلند و بلند‌تر می‌شد. گفتم شاید صدای این مادر کهن‌سال به گوش این غول‌پیکر‌ مست از دارای رسیده باشد، هر کسی که رای می‌خرد تعهدی به هیچ ارزشی ندارد، وقتی روی رای مردم قیمت می‌میگذارند باور کنید روی هر ارزشی قیمت خواهند گذاشت.

>>>   درحقیت این نامزد وکیله تقلب آشکار نموده چون چهره اش را با موادمصنوعی تغیر داده است ، این خودش تقلب است

>>>   شماری از مقام‌های امریکایی، از به حاشیه رانده شدن حکومت افغانستان به ویژه از حاشیه رانده شدن رییس جمهورغنی، در گفت وگوهای صلح امریکا با طالبان خبر می‌دهند.

این مقام‌های امریکایی، به روزنامه نیویارک تایمز گفته اند که زلمی خلیل‌زاد، نمایندۀ ویژۀ امریکا برای صلح افغانستان، بی آن‌که رییس جمهورغنی را آگاه سازد با طالبان در قطر دیدار کرد و رییس جمهورغنی در بارۀ این دیدار از اعلامیه طالبان آگاه شد

>>>   به نظر دهنده اول:
نه تنها کسی که رای میخرد به مردم ارزش نمی دهد،بلکه کسی که خود را بنام خدمت به مردم کاندید میکند،نیز دروغ میگوید و هدف اصلی او خدمت به مردم نبست،بلکه بدست آوردن قدرت و پول است.

وکیل اصلی کسی است که مردم از سخن او بزور گرفته بیاورند که خودت را کاندید کن،اما او بگوید:
از برای خدا! در حق من ظلم نکنید.من بنده عاجز و گنهگار هستم.من توان تأمین عدالت را برای کار برای شما نخواهم داشت.شاید من نتوانم به تمام مشکلات شما رسیدگی کنم و در نتیجه عدالت را تامین کنم و در نتیجه گناهان من زیاد شود و مورد غضب خداوند قرار گیرم و به آتش دوزخ انداخته شوم.
بنأ پیش شما عذر میکنم که این مسؤلیت بزرگ را به من ندهید و به من رحم کنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است