جنرال رازق؛ مردی در هاله ابهام
امریکاییها در چنین جلساتی حاضر نیستند که حتی مزدوران خانگی چون کرزی، غنی و حتی خلیلزاد در مقام بادیگارد و محافظ؛ امنیت آنها را بگیرند. تمام ساحۀ داخل و خارج جلسه از وجود سربازان و محافظان مسلح امنیتی داخلی؛ تخلیه شده بود 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۰    ۱۳۹۷/۷/۲۷ کد خبر: 155400 منبع: پرینت

جنرال رازق؛ مردی که زندگی و مرگش در هالۀ ستبر و تیره‌ای از ابهام قرار دارد.
این را باید دانست که غول هفتادسر استعمار جدید؛ یک غول دیجیتالی و رباتیک است و قلب هیچ موجود زنده‌ای که در آن عاطفه وجود داشته باشد؛ در سینه‌اش نمی‌تپد.

اگر بپذیریم که طالب واقعی که برای اسلام می‌جنگد در افغانستان وجود دارد و این قتل نیز از طرف چنین جریانی صورت گرفته به اعتقاد من باید به موجودیت مغزی سالم در درون جمجمۀ خود شک کنیم.
تا کنون جز تصویر زیر؛ هیچ عکس یا بریدۀ ویدیویی دیگری از جریان جلسه یا صحنۀ قتل جسد وی نداریم و همین موضوع؛ ما را هشدار می‌دهد که باید در قضاوتهای خود بسیار محتاط و دوراندیش باشیم ونه تنها به قول سهراب سپهری؛ چشمها بلکه باورها را نیز شستشو دهیم.

امریکاییها در چنین جلساتی حاضر نیستند که حتی مزدوران خانگی چون کرزی، غنی و حتی خلیلزاد نیز در مقام بادیگارد و محافظ؛ امنیت آنها را بگیرند. همانگونه که آقای ایوبی می‌گوید تمام ساحۀ داخل و خارج جلسه از وجود سربازان و محافظان مسلح امنیتی داخلی؛ تخلیه شده بود.
در جلساتی از این دست؛ سیاست امنیتی قدرتهای بزرگ از جمله امریکاییها این است که تمام این ساحات را قبل از ورود؛ با تیمهای متخصص ویژۀ خودشان؛ بازنگری امنیتی دیجیتالی می‌کنند.

آنچه این ادعا را تایید می‌کند؛ عدم حضور خبرنگاران، عدم حضور نیروهای امنیتی داخلی و نشرنشدن تصاویر یا ویدیوهایی توسط دوربین و حتا موبایل است که در جریان جلسه یا قبل و بعد از جلسه و حادثه گرفته شده باشد؛ زیرا کارشناسان با بررسی همه‌جانبۀ آثار موجود؛ رازهایی را کشف می‌کنند که کارکشته‌ترین عوامل جاسوسی نیز پیش از وقوع واقعه توان پیشبینی آنها را ندارند.

به هر حال بهتر است تا زمان تثبیت اسناد و مدارک موثق؛ از داوری پرهیز کنیم و به فکر آیندۀ شخصیتهای باقیماندۀ ملی و کاریزماتیک خود باشیم تا آنها را مفت و مجانی از ما نگیرند؛ زیرا در دنیای پر از رسانۀ امروز؛ حذف تبلیغاتی توسط قدرتهای ستمگر؛ بنبستهایی دارد ولی حذف فزیکی؛ زمان و هزینۀ کمتری را می‌طلبد.

فضل الله زرکوب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زرکوب
جنرال رازق
نظرات بینندگان:

>>>   .....بر امریکا٫ این جنایت کارخودی امریکا هست برای تسلیم کردن قندهار به طالبان این جنابت را کرده است ملت افغانستان باید بپاخیزد و نیروهای متجاوز امریکای جنایت کار را مانند شوروی از کشور مان بیرون کنیم مرگ بر امریکا. شیخ کریمی کانبرا

>>>   روح پاک ان دلیر مرد وطن را در بهشت برین شاد میخواهم.زندگی کوتاه ولی بادلیری وسرفرازی بهتر از زندگی طویل٬بیحاصل ودرذلت.
عاقل

>>>   alam
من از همین صفحه چند روز قبل بعد از ترور آقای قهرمان ، پدیده ترورحتا علیه حکمتیار را هم تفبیح کردم و خوشنودی از مرگ هر بنی آدمی را غیر انسانی و جز فرهنگ وحشت دانستم . اینجا هم ترور جنرال رازق و یا هر فردی دیگری از نظر من قابل تقبیح است و اما ما نباید فراموش کنیم که افرادی را که در بازی های سیاسی دخیل اند در حد خود شان بشناسیم و بعد از مرگ از آنها قهرمان های اسطوره ی نسازیم ، آقای جنرال رازق یک پشتون افراطی بود و در بازی درون قبیله ی و زد و بند های مافیای عمیق شامل بود و هم با احساسات مردم با شعار دادن علیه پاکستانی ها بازی می کرد و با لر و‌بر خواهی تشنج را دامن زده بود ، قندهار به یکی از پایگاه های جاسوسی هند علیه پاکستان تبدیل شده است و جای تعجب نبود که نخست وزیر هند بیدرنگ در مرگ یک جنرال عادی کشور دیگر گریست .
بحث من این است که نخبگان مان باید سر حد غم شریکی و کیش شخصیت سازی های جعلی را از هم تمیز کنند و خودرا چوب سوخت بازی های مافیای در این ساختار مزدور نسازند ، این حکومت مشت از مزدور های امریکای اند که با ترکیب نا هنجار برای تحکیم قدرت خود می جنگند و در این میان هم قهرمان های کاذب و هم قهرمان ساز ها قربانی این بازی های خطرناک اند . نخبگان ما باید دنبال ایجاد ‌‌‌‌‌‌‌‌یک ساختاری باشند که به این فاجعه خاتمه دهد . جنرال رازق در یک جای این بازی های مافیای دیگر کار آمد و رفت و جایش مهره ی کوچک دیگر گرفت ، این دور شیطانی ادامه خواهد داشت .

>>>   یا پروانی
درپنجاب پاکستان یک قوم جَت وجود دارد که درمحافل عروسی مردم میرقصند ودرماتمداری مردم نوحه سرایی میکنند. درافغانستان این وظیفه را یکعده تاجیک ها ازآن خود کرده اند. بس است هرچیز یک حد دارد.

>>>   آیا شخصیتی دیگری هم مثل او آنهم از نوع کاریز ما وجود دارد؟

>>>   جنرال رازق توسط آمریکایی ها کشته شد.
اما طالبان قتل او را به عهده گرفتند.
به نظر شما :
جواب این معما چیست؟؟؟؟!!!!!

>>>   بخدا باور کنید که این کار امریکایییهای جنایتکار است.

>>>   جنرال زازق را آمریکا ترور کرده است. وقتی یک خبر نگار در کنسولگری سعودی کشته میشود سراسری دنیا از هیاهوی آمریکا پدر اصلی تروریسم پرمیشود اما وقتی خود آمریکای جنایت کار جنرال بر جسته و نور چشم و مدافع ۳۰ ملیون انسان در برابر ترورستان خود را خود ترور میکند چه باید کرد؟. ملت دلیر و غیور افغانستان بپاخیزید همان تور که جهاد در برابر شوروی واجب بود امروز جهاد در برابر آمریکای تروریست واجب تر است. طوری که خداوند بر رسولش خطاب میکند.( یاایهل الرسل جاهد الکفار و المنافقین وغلض علیهیم) ای پیامبر جهاد کن در برابر کفار و منافقین و بر آنها سخت گیر باش.اگر ما شما پیروی اسلام هستیم جهاد در برابر آمریکا ترورستان چون نماز واجب هست.
کریمی استرالیا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است