طالبان بهانه ای برای پنهان کردن واقعیت های ترور
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۶    ۱۳۹۷/۷/۲۸ کد خبر: 155416 منبع: پرینت

برای پنهان کردن واقعیت، ترور جنرال رازق را به طالبان نسبت می دهند!

جنرال میلر امریکایی هدف جلسه را در مورد انتخابات عنوان کرده بود،آما موضوع سیم خاردار خط دیورند را به نفع پاکستانی ها با جنرال رازق در میان گذاشت که با واکنش تند وی روبرو شد و حتی با جنگ لفظی روبرو شد بالاخره جنرال رازق به میلر گفت یک کلمه دیگر در این مورد حق حرف زدن را برایت نمیدهم چون تو یک اجنبی هستی و صحبت بین ما و پاکستان است نه شما. و همچنان دفعتا گفت جلسه ما ختم شد تشکر از همه تان.

جنرال میلر در حالیکه از غصه سرخ شده بود از جایش برخاست و در صحن ساختمان ولایت با عساکرخود کمی خاموشانه صحبت کرد بادیگارد های جنرال میلر در داخل چرخ بال بالا شدند و موضع گرفتند چون تصویر بردار نلویزیون ملی درهمانجا مصروف فیلمبرداری بود یک فشنگ اشک آور دودی را در صحن ساختمان ولایت در پیشروی جنرال رازق ، والی ، امرامنیت ، تصویربردار و دیگر نیروهای داخلی که به بدرقه بیرون شده بودند پرتاب کردند و یکدم صدای شلیک فیر ها شروع شد که در نتیجه جنرال رازق ، جنرال مومن و زلمی ویسا شدیدا زخمی میشوند در همین حال بادیگارد والی نیز به طرف چرخ بال فیر میکند که او از طرف سربازان امریکایی از در آورده میشود چون فضا خیلی دود آلود میباشد و با چشم غیر مسلح چیزی قابل دید نبود عساکر امریکایی میاییند تا ببینند که جنرال رازق کشته شد یاخیر و بالاخره رلمی ویسا را با چرخبال شان به بگرام میبرند که گویا ما به درمان و عملیات انتقال دادیم.

چون طالب پروژه امريكايي ها است به فرمايش سفارت امريكا طالبان مسووليت شهادت جنرال رازق را به عهده گرفته است و عوام فریبی میکنند.

ثریا بها


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ثریا بها
طالبان
آمریکایی
نظرات بینندگان:

>>>   خانم بها ببا این نوشته تان موافق هستم ، در آخرین تصویری که از شادروان جنرال رازق نشر شده است ، او با یک چهره برافروخته بطرف جنرال امریکایی نگاه می کند. روح اش شاد ، به شهامت و وطندوستی اش سر تعظیم.
شمس تمنا

>>>   Feroughi
یک اعتراف شرم آلود
پس از هژده روز پنهان کاری ، زیرفشارتحقیقات گسترده ی ماموران امنیتی ترکیه ، امروز دولت عربستان سعودی اعتراف نموده است که جمال خاشقجی منتقد سیاسی عربستان ، درکنسولگری آن کشور در استانبول به قتل رسیده است . درباره ی این که او را قطعه قطعه کرده و جسدش را نابود نموده اند ، تا هنوز چیزی نگفته اند .
این اعتراف بیشرمانه درحالی صورت میگیرد که تا همین دیروز مقامات سعودی ( خادمان حرمین شریفین ) ناپدید شدن آقای خاشقجی را تکذیب کرده ، با قاطعیت ادعا داشتند که او ساختمان کنسول گری را به سلامت ترک کرده است .
درحالیکه بسیاری رهبران و مردمان جهان از جمله " آنتونی گوترش " دبیرکل سازمان ملل متحد ، ازین حادثه ی وحشتناک تکان خورده و به آن نفرین میفرستند ، دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا با " متحد بزرگ " خواندن عربستان سعودی و با اشاره به قرارداد های بزرگ نظامی ــ تجاری میان امریکا و عربستان گفته است ... آنچه برای آقای خاشقجی روی داده " غیرقابل قبول " است ؛ اما ما نمیخواهیم بر سر این ماجرا " یک میلیون شغل " در داخل کشور را از دست بدهیم .
موضعگیری مدافعان قدرتمند حقوق بشرهمینگونه باید باشد ، مگرنه ؟؟؟!!!

>>>   خانم بها!
از بانوی فرهیخته و دانشمندی چون شما بعید است به چنین تیوری هایی باور کنید. شهادت جنرال رازق هیچ نقظه ابهامی ندارد. او با همان دست قاتل مسعود بزرگ کشته شد!! ما هم در غم از دست دادن جنرال رازق سوگواریم اما با انکه قاتلش را می شناسیم به حق شهید جفاست که قتلش را به دوستانش نسبت بدهیم. رازق ده ها بار مورد سو قصد قرار گرفته بود و همه میدانند که او دشمن سرسخت طالبان سیاه و کشور حامی اش یعنی پاکستان بود....... هرکسی که در افغانستان سرش به تنش بیارزد توسط پاکستان نابود میشود.
حالا بعضی ها دانسته و بعضی ها هم ندانسته کشته شدن جنرال را نسبت میدهند به این و آن..... حالانکه قاتل را با تمام نشانی اش می شناسند. نسبت دادن قتل به یک کشور مقتدر که در کنار نیروهای امنیتی کشور استند جز به نفع پاکستان به نفع کی بوده میتواند؟ پاکستان هم همین را میخواهد که بالاخره امریکا در افغانستان خسته شود و از این کشور بیرون شود و پاکستان باز در موقف مدیریت افغانستان قرار بگیرد.
طالبی که شما آنرا پروژه امریکا میگویید حالا هزار پدر دیگر پیدا کرده است!!! یک تعدادی که قتل جنرال رازق را به غیر ازطالب و پاکستان نسبت میدهند در حقیقت از طالب و پاکستان قباحت زدایی میکنند، آنها که این کار را هدف مندانه میکنند اما شما چرا؟
وقتی که طالب خودش داوطلب میشود و میگوید که رازق را به شهادت رسانده است پس ما چرا بگوییم که طالب دروغ میگوید.
تا زمانی که نطفه کثیفی به نام طالب با حمایت سازمان استخباراتی پاکستان وجود دارد ما شاهد فجایع این چنینی خواهیم بود. راازق که اولین نیست ما درسال 2001 بزرگترین مرد تاریخ سرزمین را از دست دادیم (مسعود بزرگ)، جنرال محمد داوود را با همه نفوذ و کاریزما و نام نیکش از دست دادیم. استاد ربانی که با همه بزرگواری اش کرسی ریاست جمهوری را به نظام نو تسلیم داد و بدون هیچ جاه طلبی سیاسی میدان را برای دیگران باز گذاشت از دست دادیم.
خانم بها،
به نظر من که قاتل همه شخصیت هایی که در بالا نام شان ذکر شد جز طالب و سازمان استخبارات پاکستان کس دیگری نیست. ما منحیث راهیان مسعود سال ها کوشش کردیم مردم را در مقابل تفکر طالبی بسیج کنیم اما چنین معلوم میشود که در این راه موفق نبوده ایم و در عوض طالب و پاکستان با استفاده از ابزار های جنگ روانی مردم ضد طالب را بر ضد متحدان و دوستان شان بسیج ساخته است.
از شما هایی که مردم حساب می برند نباید قضاوت های این چنینی داشته باشید.
با تقدیم احترام به شما بانوی مبارز و فرهیخته

>>>   پرسشهای اساسی گل آغا شیرزی در مورد شهادت جنرال رازق از ريیس جمهور

رئیس جمهور !
جسد انتحار کننده کجا شد ؟
خانه انتحار کننده کجا است ؟
انتحار کننده به ضمانت گل احمد آمده بود ؟
گل احمد محافظ سابق والی بود .
انتحار کننده پسر خاله گل احمد معرفی شده بود.
گل احمد کجا است ؟
خانه اش کجا است ؟
او به ضمانت کی آمده بود ؟
مبایل انتحار کننده کجا شد ؟
داخل مبایل اش نمبر کی ها بود ؟
آخرین تماس هایش همرایی کی ها بود ؟
مرمی های شلیک شده از کارتوس کجا شد ؟
مرمی های شلیک شده از کدام تفنگ ها بود ؟
چند مرمی و کارتوس فیر شده بود ؟
سلاح یا تفنگ انتخار کننده کجا شد ؟
در کلاشینکف انتحار کننده چند مرمی باقی مانده بود؟
چند فیر همرایش شده بود ؟
کمره مین تلویزیون ملی چی قسم کشته شد ؟
کامره فلمبرداری کجا شد ؟
کامره های مخفی داخل ولایت کجا شد ؟
مشاجره لفظی بین میلر و جنرال رازق در مورد چی بود ؟
امریکایان چرا پنچ ساعت ساحه را مسدود کرده بودند در آنجا چی میکردند ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است