گرد و غبار ناشی از فاجعه قندهار در حال فرو نشستن
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۲    ۱۳۹۷/۷/۲۸ کد خبر: 155421 منبع: پرینت

گرد و غبار ناشی از فاجعه ی قندهار کم کم در حال فرو نشستن است. آهسته آهسته بخشی از فاکت های چگونگی وقوع حادثه روشن و روشنتر میشوند. شاید هنوز هم بسیار زود باشد که نظر قطعی بتوان داد. اما قبل از اینکه "کمیسیون حقیقت یاب!" دست بکار شود مطالب زیر سر زبان ها است:

۱- میلر فرمانده نیرو های حمایت قاطع از والی قندهار تقاضای جلسه ی اضطراری و بحث روی مسایل امنیتی در راستای انتخابات میکند.
۲-بر خلاف تقاضای مقامات محلی که خواستار برگزاری جلسه در میدان هوایی و پایگاه نظامی امریکائی بودند، میلر اصرار میکند که جلسه در مقر ولایت باشد.
۳-پنج ، شش ساعت قبل از شروع جلسه در نصف شهر قندهار تمامی راه ها بند میشوند. چرخبال های امریکایی ها در فضای شهر در حالت گزمه در می آیند.
۴-ساعتها قبل از آغاز جلسه نیرو های امریکایی در مقر ولایت مستقر میشوند.
۵-تمامی نیرو های محافظتی افغان توسط امریکایی ها خلع سلاح میشوند
۶- تمامی راه هایکه به ولایت ختم میشود ساعتها قبل در محاصره نیرو های امریکایی در می آید. راه بندان به حدی زیاد میشود که باعث مختل شدن جریان ترافیک و اعتراض مردم میگردد.
۵-لیست افرادیکه در جلسه حضور داشته باشند و اجندای جلسه قبلا نهایی شده بود.
۷- هلیکوپتر جنرال میلر در درون ولایت و یا نزدیکی های آن فرود می آید. افراد مسلح شان هم در درون طیاره مستقر شده اند و هم در بیرون.
۸- در جریان جلسه جنرال میلر حرف های خارج از اجندی مطرح میکند و از جنرال رازق انتقاد مینماید که چرا به امور سیاسی حکومت مداخله میکند. در رابطه با پاکستان و خط دیورند حرف میزند. جنرال رازق اعتراض میکند. برخورد لفظی شدید بین این دو صورت میگیرد.
۹-جنرال رازق جلسه را ختم شده اعلان میکند و از جایش بر می خیزد.
۱۰-میلر هم با محافظش از اطاق بیرون می شود وبا دیگر محافظان خود که در بیرون بودند در یک گوشه‌ دهلیز میرود، چند لحظه بعد بم دستی دودی پرتاب میشود و تیر اندازی صورت میگیرد.
ادعای اینکه نگهبان والی دست به تیر اندازی زده باشد، بی‌اساس است؛ زیرا، کسی از محافظان والی مسلح نبوده است امریکایی ها در همچو جلسات مهم غیر از نیرو های خود دیگران را اجازه حمل سلاح نمیدهند.
۱۱-فیلمبردار تلویزیون ملی بنام سلیم که در حال تصویر برداری بود نیز توسط امریکایی ها کشته میشود و کامره ای که تمامی مسایل جلسه و حوادث جنگ را ضبط نموده بود تا هنوز ناپدید است. به دیگر خبرنگاران که در تعمیر ولایت حاضر بودند تا ناوقت شب اجازه ترک محل داده نمیشود.
۱۲-جنرال رازق، رییس امنیت و رییس قوای بشری توسط نیرو های امریکایی کشته میشوند.

رستمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاجعه قندهار
جنرال رازق
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
زیاد اشک نریزید که شرم آور است ، اینها را امریکا آورده بود و همان گونه وقتی نا کار آمد شدند پس می برد . دلار هایش خوب بود حال مزه ی دلار هایش را هم بچشید

>>>   پروژه های ترور فیزیکی توسط تیمهای تخصصی در داخل نیروهای ارتش امریکا بخصوص نیروهایی که اقدام به اشغال یک منطقه کرده اند بطور مرتب بصورت نمایشی وبا کد مربوطه همیشه تمرین میشود مثلا کد235 مربوط به حمله ومحاصره خانه تارگت ومحاصره انست کد 238فایر کردن بر ساکنین ان خانه کد 240 ورود به خانه با شکستن در وپنجرها است وبه همین شکل در موقعیت ها وشرایط مخصوص کدها فرق میکنند وتمام این پروگرام بطور دائم تمرین میشود.در خصوص جنرال رازق شهید نیز نیروی میلح اماده وکد مخصوص باید دستور داده میشد که داده شد.برای استکبار هیچ فرقی میان والی قندهار وحنرال رازق ومحافظان والی وجورنالیست
وخبرنگار نیست اگر لازم شود کسی کشته شود حتما کشته میشود.بنا"مهم اهداف وبرنامه های امریکاست که ازAتاZ باید اجرا شود.//
داکتر عبدالرب اچکزی

>>>   او مردم سا ده این همه دسیسه های کفری و دولت یهودی است

>>>   کار ....امریکای است

>>>   جالب این‌ استکه‌ همه‌ این‌ جنایات‌ امریکاییها را طالب‌ بردوش‌ خود‌ میگیرد پس واضح‌ است‌ که‌ همه‌ فروخته‌ شده‌ و مزدور‌ اند‌ و این‌ جنگ‌ طالب‌ ها‌ صرف‌ درامه‌ بازی‌ امریکایهاست‌ که‌ درین‌ معاملات‌ صرف‌ وطن‌ و اولادهای‌ اصیل‌ کشور‌ مثل‌ جنرال‌رازق‌ شهید‌ و هزارها جوان‌ وطنپرست‌ خون شان‌ میریزد‌ و برنده‌ میدان‌ امریکایی‌های‌ جنایتکاراند.
مهاجر

>>>   به حال ملتی باید گریست که هنوز به آمریکا و اسراییل پلید دل بسته اند و به یهود ونصارا اعتماد دارند. هنوز اول راه است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است