در سناریوی قتل رازق از همه طرف به آمریکا میرسیم
همه چیز درست طراحی شد و بوسیله اسکات میلر تحقق یافت. در هردو آیینه فقط میتوان چهره خونین فرمانده ناتو جان میلر و تصویر اشرف غنی احمدزی را در این حوض خون دید! 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۷/۷/۳۰ کد خبر: 155467 منبع: پرینت

مجموعهٔ اطلاعات درز کرده و چشمدید شاهدان عینی گویای این حقیقت مسلم است که جنرال رازق به فرمان اسکات میلر فرمانده ناتو به قتل رسید.

رسانه های غرب، منابع ناتو و رسانه های وابسته به استخبارات غرب در افغانستان به شمول گروه طالبان که وابسته به آمریکا است، گزینه دوم یعنی محافظ والی قندهار زلمی ویسا را که از نفوذی های طالبان به شمار میرود مسبب این جنایت دانسته تا دست خون آلود آمریکا را از این صحنه بیرون کشند.

آنها حتی تلویزیون الجزایر را به کرایه گرفته تابا پخش تصاویر گویا قاتل جنرال رازق، رد خون را از پیکر جنرال رازق شهید پاک کاری نمایند!!
اما بالفرض بپذیریم که این جنایت در اوج تدابیر امنیتی شدید از جانب ناتو و عدم حضور افراد مسلح افغانی در صحنه از طرف محافظ والی صورت گرفته باشد، بازهم دست خونین ناتو و آمریکا از آستین طالب بیرون میشود.

همه میدانند که جنرال رازق خار چشم پاکستان، امریکا و رژیم دست نشانده کابل بود.
او چندین بار از تله انتحار و انفجار و ترور فرار کرد و غنی بارها تلاش کرد تا او را برکنار نماید اما ناکام ماند.

غنی در آخرین سفرش در قندهار گفت که هیچگونه جزایر قدرت را در قندهار نمی پذیرد.
پس برای تطبیق حذف جنرال رازق آنها به یک سناریوی جدید و طراحی شده ضرورت داشتند.
آنها باید یک نفر طالب را استخدام می‌کردند و ظرف دوماه بادیگارد والی قندهار می ساختند تا این جنایت را به انجام می رسانید.

در این سناریو دستان زلمی ویسا که یک چهره مشکوک و وابسته به استخبارات است نیز باید دخیل باشد.
چرا که تا زمانی سفارش استخباراتی نمی بود در این مدت دوماه ممکن نبود که جوانک نماینده طالبان و در عالم ناشناسی به محرم ترین بادیگارد والی تبدیل می گردید.

پس در هردو گزینه و بویژه به خاطر جان سالم بدر بردن بزگرترین مرد نظامی آمریکا در افغانستان، یعنی فرمانده ناتو جان میلر از معرکه، دستان آمریکا و رژیم خونخوار غنی در عقب این جنایت مشهود است.

همه چیز درست طراحی شد و بوسیله اسکات میلر تحقق یافت.
در هردو آیینه فقط میتوان چهره خونین فرمانده ناتو جان میلر و تصویر اشرف غنی احمدزی را در این حوض خون دید!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
رازق
نظرات بینندگان:

>>>   طرح اصلی از بین بردن قدرتمندان در افغانستان از آمریکایی ها است
حالا اینکه توسط چه کسی و کجا و چگونه اجرا شود مهم نیست
لطفا فریب بازی های آمریکایی را نخورید.
شیما کابل

>>>   من یک هزاره هستم بخدا قسم جنرال پر افتخار ماشهید عبدالرزاق را بیش از هرهزاه دوست دارم او یک آدم ملی بود من بیقین می‌توانم بگویم برادر شهید مارا امریکای جنایت کار بشهادت رسانیده است مرگ بر امریکا پدر ترورستان امریکای جنایتکار هرچی زودتر گورش را ازافغانستان گم کند و اگر نه افغانستان قبرستان امریکای ترورست پرور خواهد شد. باسلام خدمت تمام ملت نجیب و مجاهد افغانستان. ملت قهرمان و شجاع افغانستان حالا وقت آن رسیده است که تا همه ما بپاخیزیم همان طور که شوروی اشغال گرا پوز شان را بخاک مالیده از کشور مان بیرون کردیم حالا نوبت امریکای مکار و جنایت کار رسیده همان طور که جهاد در برابر شوروی واجب بود جهاد در برابر امریکای جنایت کار از آن واجبتر است طوری خداوند متعال خطاب بر رسولش می فرماید( یاایهرسول جاهد الکفاره و المنافقین وغلض علیهیم) ای پیامبر من در برابر کفار و منافقین جهاد کن و بر آنها سخت گیرباش. ما ‌شما ‌پیروی همان پیامبر الهی هستم.
کریمی از کنبرا

>>>   کار رییس دزدهای بین المللی و جنایتکار امریکای است. علمای افغانستان باید قیام ملی بر علیه دزدهای امریکای و مزدورانی پاکستانی و طالب را اعلام کنند.

>>>   در ابتدای ورود جامعه جهانی و ناتو وامریکا به افغانستان.و سقوط حکومت طالبان .همه تنظیم های جهادی و احزاب های مخالف طالبان بیرون از افغانستان زندگی می کردند یکی یکی وارد افغانستان شدن.در آنزمان شخص خود خواه و تنها خور کرزي وشرکهاي فاسد اش به این فکر رسیدن که بعد از یکسال.گروهی خوناشام طالبان را بطوری مخفیانه برایش پروبال بدهند و دوباره احیا کنند.فقط بخاطر هداف شوم و پلید شان کرزي فاسد فکر نمود تا ابد در قدرت باقی می ماند و سلطنت ظاهر شاه هم برگشته.وبرای زنده نگاه داشتن این حکومت باید مخالفان و سرکردگان جهادی های که در دهه70 باهم ميجنگيدن.باید یکی یکی این ها را از صحفه روزگار حذف و از بین ببرد.گر چه در آن زمان آنهای که از مهاجرت برگشته بودن.اینطور بنظر می رسید.کینه ها و کدرت هايشان را کنار گذاشته اند ودر صلح و صفا زندگی می کنند.اما کرزي فاسد.با خیال بافی های بيشرفانه خود طوری دیگری فکر می کرد.فکر می نمود که چند روزی ديگر این کله همدیگر میزنند ویا حکومت من را تهدید می کنند.قتل های زنجیره ای را روی دست گرفت وتاوجاي هم موفق شده بود.وبرای این که به آمریکا جهانیان ثابت کند احزاب که در داخل کشور هستن خیلی خیلی خطرناک وشرورميباشند.درآینده درگیری این ها برای افغانستان و کشور های همپیمان ما خطرات جدی دارد وبرای نشان دادن به خارجی ها جنگ های ساختگی براه انداخت.درشبرغان.اکبر بای را تحریک نمود علیه دوستم این دو گروه در حالتی بی خبری باهم میجنگیدند.اما طرار اصلی اش همین اقي پدر کرزي بود.مردم در ارامش زندگی می کردند طالب جنگ و مناقشه را کرزي دوباره به افغانستان برگرداند ....کند کرزي را

>>>   جنرال رازق یک قاچاقبر مواد مخدره و نفر نعیین شده کرزی بود که خود کرزی نیز در قاچاق مرا مخدره دست دارد.
یکی از دلایل مهم مخالفت کرزی و جنرال رازق بخاطر کشیدن سبم خاردار در سرحد بین افغانستان و پاکستان.بخاطر همین قاچاق مرا مخدره بود.
آرام بودن قندهار به جنرال رازق ارتباط نداشت،بلکه در اثر تقسیم عواید قاچاق مواد مخدره بین او و کرزی و طالبان بود.
چنانچه در ولایت نیمروز که اًنجا نیز انواع و اقسام قاچاق صورت میگیرد،آرامی است.

>>>   چندسال بعد میلرکتاب خاطراتش را بنویسد موضوع را مفصل تشریح میکند وهمه افراد دخیل را معرفی میکند
ر

>>>   واقعيت اين است كه طالبان از امريكا ميترسند چون ميدانند كه يك سرباز براي امريكا اهميت زياد دارد و جنرال بينهايت زياد برايشان مهم است كشتن يك جنرال امريكايي ميتواند باعث تار ومار شدن دوباره طالبان گردد. بدين ملحوظ طالبان هميشه از جنگ با امريكاييها پرهيز ميكنند و صرف افغانها را ميكشند.
بهلول دانا

>>>   Badry·
چندی پیش در یک جنگ فیسبوکی با یکی از هموطنان غیرتی که داشتم ، برایم نوشت :
شما تاجیکک ها سالها مدح گوی ، قصیده سرا و بوت پاک قبیله بودید ، هستید و خواهید بود . امروز با کشته شدن جنرال رازق باورمند شدم که آنچی اوشان گفته بودند حقیقت دارد . ما تاجیکک از کهیی کوه نور ساختیم ، اما قوم و قبیله خودش او را جنایت کار معرفی کرد !

>>>   دوستان قلم به دست لطفآ از خود فروخته گی ها دیگر بگذریم موضوع شهادت شهید عبدالرازق قهرمان مانند آفتاب روشن وهویدا است که در جریان جلسه بعد از گفت گوی لفظی بین شهید جنرال عبدالرازق .... جنرال رازق جلسه را ترک میکند وآن سگ امریکایی هم همرای بادی گارد هایش به دنبال او از جلسه خارج میشوند ملیر سگ به بادی گارد هایشچیزی میگوید فورآ آنها به داخل طیاره که درصحن میدانچه مقر ولایت منتظر انتقال ملیر سگ بودجابجامیشوند بعداز یک دودقیقه مستقیمآ بالای جنرال عبدالرازق انداخت مینماید وشهید مینماید بعدآ به خاطر پوشانیدن جنایت خود بادی گارد بیخبر از دنیا را هدف قرار میدهد تا موضوع را طوری وانمود سازند که گویا این بادی گارد انداخت نموده سوال را شما از سگ ملیر نماید که از رازق کرده خو خودت مهمتر بودی چرا تورانزد وچرا یک سرباز وبادی گارد های توسگ جهنمی زخمی نشد؟ فرض کنیم که این عمل را به گفته شما همین سرباز انجام دادرئیس امنیت ملی قندهارراکه شهید کرد؟ کمره مین راکه شهید کرد؟ والی را که زخمی کرد؟آیا این سرباز این قدر وقت کافی داشت که به تور گلچین یک یکی راهدف قرار بدهد ؟
چراتصاویرجریان جلسه راازکمره از بین بردن، فشنگ دودی راکه پرتاب کرد؟
تمامآ چهار اطراف مقر ولایت بالای بام های آن تمامآ سربازان امریکای ها بود خطاب به ملت آفغان برخیزید از قطره قطره خون پاک آن شهیدان ملت پرور وافغانان وفدایان راستین وطن ومردم خویش دفاع نماید اگر امروز در بدل پول ودالر سکوت مینماید ووجدان تانرا زیر پامینمایدفردا منتظر مرگ فلاکت بار خود هم باشید امریکایی ها به هچیچ عنوان برکسی رحم نمیکند که روحیه ضد امریکایی داشته باشد

>>>   قتل خبرنگار شکستاندن کمره وسوختاندن آن درچنین شرایط میتواند سوال های زیادی را ببار آورد
سروری

>>>   البته هرکسی در حال حاضر درین وضعیت سردرگم پر آشوب درکشور که هرکسی هرگروهی و قومی سر در استان باداران خارجی میسازند ازحق نگذریم مانده است وبااحترام از زحمات برادر و شهید قهرمان ما که جان عزیزش را در راه وطن وشرفش خویش از دست داد امامثل روز روشن است که تمام گرفتاری و مشکلات در افغانستان اگر نگوئیم از ناحیه وازطرف قوم پشتون است حد اقل همه قبول دارند که بخش اعظم ازین قوم در هیچ صراط مستقیم نیست وزاینده تمام مشکلات درین کشور هست واگر کشور به آرامش و امنیت برسد باید اینها دست ازقتل و کشتار بردارن وراه مسالمت درپیش گیرند و مزدور خارجی ها قرار نگیرند تا یکی وحشی گیری جهالت قتل و کشتار آیا اینها انسان نیستند واداب انسانیت و اسلامی را نمیدانند وبرمولویهای آنها لازم است که آنها را ارشاد وراهنمائ کنند وخود ملت پشتون باید در راه اتحاد و همگام سازی پشتونها درجهت اتحاد و برادری با دیگر اقوام پیش قدم شوند و جامعه پشتون را ازافرادنفوذی و سر سپرده گان خارجی تصفیه کنند ونگدارند خارجیها مزدورانش فرزندان رشید و قهرمان و دلسوز وطن را به خاک خون بکشند و سرزمین داغدیده وبه ماتم کشیده هرروز عزادار وبه سوگ عزیزانش بنشینند چه شده مدعیان دروغین اسلام مسلمانی آیا در اسلام قتل و کشتار برادران همدین وهمکیش ومسلمانی جائز است انتحار و انفجار مدارس و مساجد وبه خاک خون کشاندن مردم بیگناه محصلین ودانش آموزان در جلسات امتحان .
به کدامین دین و ایمان عقل شعور اجازه میدهد

>>>   از همه طرف به امريكا نه از همه طرف به كاخ رياست جمهوري ميرسيم اگر خواست دولت چنين نميبود شايد بازهم آقاي رازق را در كنار خود ميداشتيم
اينكه ميگويند سياست خيلي كثيف است فرموده ي بجاييست اما هيچ سياستي ناپاك تراز سياست افغانستان نيست
و اگر قرار باشد اوضاع به همين روال جريان پيدا كند قطعا كودتا خواهد شد البته درصورتيكه غيرت هاي خفته در خواب زمستاني بالاخره بيدار شود.....
Ft_mdi/هرات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است