آغاز معاملات نامزدان با اعضای کمیسیون
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۸    ۱۳۹۷/۸/۲ کد خبر: 155504 منبع: پرینت

کاندیدان راهی کابل شدند. آغاز مرحله اصلی و پر خرج برنده شدن در انتخابات!
معاملات اکثرا در رستورانت های لوکس کابل صورت می گیرد. جاهایی که قیمت یک چاینک چای بالای سیصد افغانی است و قیمت قلیان میوه ای، پانزده صد افغانی
اعضای کمیسیون انتحابات اکثرا با موترهای شیشه سیاه به این رستورانت ها میایند و به اطاقی از قبل قُرُق شده می روند.
برادر جوان کاندید، هنگام تصفیه بل رستورانت، از جیب پیراهن اش دسته ی ده هزار دالری می کشد...
از صفحه حسن زاده

در همین حال یک گزارش تایید ناشده نیز حکایت دارد که اکثر نامزدان مجلس از ولایات عازم پایتخت شدند تا در معاملات اعضای کمیسیون عقب نمانند و باقیمانده پول خود را صرف اعضای کمیسیون انتخابات نمایند.
برخی از نامزدان که در ولایات ماندند و به پایتخت نیامدند، یا خاطر شان جمع است و از قبل معامله کرده اند و یا امیدی به پیروزی ندارند و از همین حالا شکست را پذیرفته اند.
در هر حال، این روز ها نه در هتل های کابل جا هست و نه در رستورانت های لوکس پایتخت!

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
نامزدان
کمیسیون انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   نمایندگان زن به کجا می روند؟ این ها خود شان موضوعیت دارند اگر بروند کافی است. وای به حال زنانی که در این معامله کثیف و در این خانه کثیف وارد می شوند. اینان نه شوهر دارند و نه مردانی که یک جو غیرت داشته باشند.

>>>   چور، چور، چور ، چور، چور سر تا اخیر چور!!!!!!!!!!!

>>>   معلوم نیست که کمیسیون انتخابات قیمت یک چوکی پارلمان را چند گذاشته است؟
آیا قیمت آنها نظر به ولایات درجه یک و درجه دو و غیره فرق میکند؟
آیا در داوبالایی قیمت آن سنجیده میشود که هر وکیل برای یک کرسی چقدر پول پیش کش میکند؟
آیا در پهلوی پول برای ابراز کرسی پارلمان به واسطه نیز ضرورت دارند و یا نه؟
آیا واسطه مقامات دولتی فعلی قابل قبول است و یا این که انتخابات ریاست جمهوری نیز نزدیک است و معلوم نیست که این مقامات دولتی در جاهای خود قرار خواهند داشت و یا نه؟
بهرصورت اگر کسی در قسمت قیمت چوکی های پارلمان خبر دارد،ما را در جریان قرار دهند.
با احترام
حاجی ....وکیل منتخب مردم در پارلمان.

>>>   امنیت افغانستان خودرا به خطر نمی اندازد که درپاکستان پشت قاتل بگردد این کار جرئت شهامت وطن دوستی همت می خواهد، ریاست امنیت ناملی ما به آسانترین وسهل ترین شکل از زیر ریشس خود یک سرباز یک خورد ظابط یک پیاده دفتر یک کارگر شاروالی را دستگیر میکند شکنجه میکند بعد آنان میگویند:
مارا در کویته یا وزیرستان فلان مولوی تریننگ داد وفرستاد تارازق را نابود کنیم ،ما هم فریب خوردیم آمدیم ،
بعد برای کارمندان همیشه بیدار !!! ریاست امنیت ملی یابه اصطلاح عام شرکت انحصاری پنشیر وردک مدال رتبه جنرالی واپارتمان های خیرایت امارات مکافات داده میشود!
ر

>>>   بهترین کار عاقلانه بود گر حکومت خودش چوکی های پارلمان رابه فروش می گذاشت وهر چوکی را پنج ملیون دالر می فروخت
هم خزانه حکومت پر میشد هم موضوع وسروصدای تقلب نبودوهم دیوارها پر از کاغذ نمیشدند

>>>   ملتی ایکه، هیچ نوع سرگذشتی بر سرنوشتش تآثیر کذار نبوده، قضاوت و انتخابش ازین بیشتر و بهتر نمیتواند باشد. این ملت، نآاگاه ترین و عقب مانده ترین ملت روی زمین است. ما ملتی فاسد پرست هستیم.

>>>   وزارت خارجه در انحصار مافیا
در وزارت خارجه مامورین عالی رتبه و از جمع تیم های مختلف و احزاب و منجمله وکلا وزرا و اداره امور ریاست اجراییه و نازدانه ها قدرتمند مانند کرزی و غنی در راس این اولویت قرار دارند
این وزارت که مامورین سابقه دار و با تجربه نیز دارد اما از امتیاز و مقرری های بیرون برخوردار نیستند .غنی و تیم اش و احزاب و وکلای قدرتمند در مقرری ها دست بلند دارند که صلاح الدین ربانی با انکه وزیر خارجه است اما در تعین روسا دست باز ندارد که اکثرا غنی و تیم اش و گاهی ریاست اجراییه با آوردن اشخاص مجهول الهویه را روی کار میکنند. و یا سفیر و یا هم مستشار وزیر مختار در بیرون از کشور مقرر میشوند
باند مافیایی اطراف صلاح ادین ربانی مقرر های دوستان خود و گاه اقارب خود را به نحوی بالای وزیر میقبولانند که وزیر در مسله حل شده قرار میگیرد و این موضوع حتا به اخراج جندین کارمند هم می انجامد معلوم نیست سرنوشت وزارت خارجه دست کیها افتیده و این روند خارج از چهارچوب وزارت است .
حتی کسانیکه در خارج از کشور مقرر میشوند در ممالک غربی و اروپایی و امریکایی معلوم نیست کی ها اند و گاهی از همان کشور مقرر میشوند که حتی در وزارت یک روز هم قدم نگذاشتند و با روند کاری ان هیچ نوع آشنایی ندارند که منجمله سفرا نیز از این جمله اند
در کشوریکه ملتش آواره مهاجر و مسافر اند با هزاران مشکلات روبرو اند در نمایندگی های خارجی وزارت هیچ کسی به داد شان نمیرسد که هر روز ما شاهد هزاران قضیه در این نمایندگی ها هستیم اما با داشتند ده ها نمایندگی در خارج و هنوز نداشتن کادر با تجربه کاری در نمایندگی ها روبرو هستیم که نتیجه اش همه مقرری های خودسر غنی و عبدالله و رهبران و تیم مافیایی معینان و ریس دفتر وزیر خارجه میباشد ..
چگونه وزارت خارجه را از انحصار این مافیایی ها نجات دهیم ..

>>>   به نظرم همی زنها برنده بیشتر دارند بخاطری که تعداد نامزد کم و چوکی زیاد است
کاش همی چوکی ها 50-50 مرد و زن میکرد که از شری ای معامله گر ها مردم خلاص می شد

>>>   آقای سید هادی هادی هم ازجمع کاندیدان پارلمان بوده و شعر سعدی مرحوم را این طور فهمیده زگهواره تا گور چوکی بجوی ؛ چون خودش در لب گور رسیده و سرش هم در مابین گور پایین است باز هم بدنبال چوکی است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است