اینها از آمریکایی ها آمریکایی تر اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۰    ۱۳۹۷/۸/۲ کد خبر: 155508 منبع: پرینت

تقدس تراشی برای حضور آمریکا در کشور، شغل برخی از قلمسرایان فیسبوکی ما شده است. در این راه چنان افراط میکنند که حتی از امریکایی ها هم آمریکایی تر اند.

در ماجرای ترور جنرال رازق قندهاری، جنرال میلیر فرمانده نیروهای ناتو خودش اعتراف به کشتن رازق میکند و به صراحت میگوید: من هدف نبودم؛ ولی متاسفانه برخی نیروگاه نشیان قمی مثل همیشه سر زیر برف برده و مانند "ع" و "غ" نوک پیکان را فقط طرف پاکستان نشانه گرفته اند.
اجتهاد در مقابل نص سیاسی و اخبار موثق، یک مصداقش همینجا است.

بلی با این عزیزان در نقش مستقیم پاکستان در ترویج و حمایت از تروریسم موافقم و جای هیچ شکی نیست، ولی در این مورد مستقیما نیروهای آمریکایی نقش داشت و دستگاههای قضایی ما باید جنرال میلیر را تحت پیگیرد قرار میدادند. اما باتاسف که دولت ما خود وابسته و مزودر آمریکا است، لذا جرات ندارد در این خصوص از بینی مبارک بالاتر حرف بزند. هرچند متهم بودن برخی از دولتمداران در این پرونده نیز جای بحث حقوقی و سیاسی خاص خود دارد.

نوید


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
نوید
نظرات بینندگان:

>>>   اینکه میگویند جسد گلبیدین ( حمله کننده) موجود نیست آیا راست است ؟؟

>>>   به گزارش نشریه دموکرات گازت، اردوی امریکا اعلام کرده که بعد از رویداد مرگبار قندهار و حمله یک کوماندوی افغان بر یک سرباز چکی، تماس مستقیم بین نظامیان خارجی با نظامیان افغان به حالت تعلیق در آمده و امریکایی ها اکنون از طریق تلفن و مبادله نامه برقی با اردوی افغانستان کار می کنند!
اما یک مقام نظامی افغان گفته که امریکایی ها تا چند روز در قطعات افغان ها حضور نخواهند یافت و افغان ها می توانند با آن ها در قرارگاه های خود شان ملاقات کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است