" دردم از خدا گله ام از همسایه..."!!!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۰    ۱۳۹۷/۸/۳ کد خبر: 155517 منبع: پرینت

خدانکند که امریکای ها قاتل کسی بوده باشند..قطعا و ابدآ!
هموطن گرامی پرسیده بودند: " امریکایی ها اصلا چه ضرورتی داشتند که جنرال عبدالرازق اچکزی را بکشند؟ وخود توضیع داده بودند که گویا این کار پاکستان است چنین است و چنان... و من هم به پرسش شان پاسخ کوتاهی ارایه نمودم نوشتم:

نخیر! خدا نکند؛ افسران و سربازان امریکایی در مجموع رهبران امریکا هرگز نه قاتل اند و نه هم جنایتکار... دقیقآ تاریخ هم گواه براین است که رهبران و دولت امریکا هیچ جنایتی را تا حال در کره زمین مرتکب نشده اند و هر نقطه از کره زمین که امریکا قدم مبارک شان را گزاشته اند آنجا به گل و گلزار مبدل شده است، از بالکان، شرق میانه گرفته تا ویتنام، جاپان و افغانستان همه و همه این ادعای بنده را ثابت می نماید که نه بمبی را فرود نموده اند و نه هم خونی را ریخته اند.

امروز حتی جناب داکتر عبدالله و رییس امنیت دولت شان هم قتل عبدالرازق را توسط قوای امریکایی بی‌ اساس و یک شایعه دانستند و همه را حواله به دشمن قسم خورده فرضی مان (پاکستان) که هرگز در تاریخ نه دوستی خواهیم شد و نه هم روز خوشی را خواهیم داشت حواله نمودند و همزمان قسما گفته های بنده را تایید نمودند...

همان ضرب المثل مشهور به یادم آمد "الله با اله درگردن ملا..."
برای اینکه هرگز تا ما هستیم این دشمن فرضی دوست نخواهد شد و دشمن باقی خواهد ماند.
پس اگر چنین است میترسم از اینکه و حتی شکی هم ندارم که قتل های زنجیره ای دیروز را از شهادت احمدشاه مسعود و استاد برهان الدین ربانی گرفته تا جنرال داود داود؛ سیدخیلی بالاخره همه و همه را روزی بنام پاکستان رقم بزنند. بدون اینکه جراتی داشته باشند تا نامی از قاتلین اصلی اش ببرند.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
صفوی
نظرات بینندگان:

>>>   افغانستان استخبارات ندارد ، یک کمپنی خصوصی امنیتی داریم که سابق بنام امنیت ملی یاد میشد ، اینها حالا میگویند اسناد گلبدین جعلی بوده تضمین نداشته به پاکستان تلفون کرده بوده ، حالا چی سود ازین کشف های امنیت ؟ این کارهاراباید پیش ازین دردوماه میکردند ، همانوقت برای والی میگفتند این (کوچنی)از طرف کی استخدام شده ؟ کی تضمین کرده ؟

>>>   سیاست در جهان بسیار پیچیده تر از آن است که شما آن را درک کنید.
یک نمونه خیلی آشکار اش جنگ مجاهدین در مقابل روس ها و جنگ فعلی طالبان در مقابل دولت و قوای خارجی است.
در زمان موجودیت روس ها در افغانستان،یک مجاهد وارد یک خانه میشد و از آنجا بالای قوای روس فیر میکرد و خودش فرار میکرد و روس ها با توپ و تانک خانه مذکور را همراه باشندگانش به خاک و خون یکسان میکرد و ملای مسجد به مردم فتوا میداد که سلاح بگیرید و جهاد کنید.
آنها میرفتند به پاکستان که از گلبدین سلاح بگیرند.گلبدین سلاح های کمک شونده خارجی ها را در بازار پشاور میفروخت و به مردم فتوا میداد که اگر شما یک سنگ هم به طرف قوای خارجی پرتاب کنید،وظیفه جهاد خود را انجام دادید.
آیا پیغمبر با کلاشینکوف جنگ کرده بود؟
حالا عین سیاست را طالبان پیش میبرند و در خانه های مردم پت میشوند و بالای نیرو های امنیتی حمله میکنند و نیرو های امنیتی منطقه را بمبارد میکند.
در بعضی جالات دستگاه جاسوسی آی،اس،آی پاکستان به قوای ناتو قسمی نشان میدهد که اگر او خواسته باشد،در هرجایی افغانستان میتواند نیرو ها و یا جنرال های امریکایی را مورد حمله قرار دهد،اما او این کار را نمی کند و فقط یک جنرال افغانی یعنی جنرال رازق را از بین میبرد.
سیاست جهانی مثل سیاست افغانی نیست که در مقابل دشمن از تمام قوا استفاده کن.
اگر قرار بر این باشد که قدرت های اتمی جهانی در مقابل یکدیگر از سلاح های ذروی که در اختیار دارند استفاده کنند،همان قیامتی که شما در قرآن کریم تان خوانده اید،تا بحال ده ها مرتبه در روی کره زمین رخ داده بود و هیچ زنده جانی در روی زمین باقی نمانده بود.
به همین منوال اگر روس ها و یا امریکایی ها در مقابل مجاهدین و یا طالبان و یا افغانستان و با پاکستان از سلاح ذروی استفاده میکردند،نه تخم افغانها در منطقه میماند و نه هم تخم پاکستانی ها.
بنأ نه مجاهدین باید به جهاد خود افتخار کنند و نه هم طالبان.زیرا عقل سلیم کشور های دارنده سلاح ذروی باعث این شده است که بخاطر یک کیک پوستین را در ندهند.

>>>   خـــــــــلاصـــــه هیچ اداره حکومتی بنام گلبدین کسی را استخدام نکنند ببینید چی میشنویم :
زلمی ویسا والی سالخورده، تکنوکرات و از غرب تشریف فرما شده، دو ماه پیش از یک مرکز پلیس در قندهار دیدن کرده بود. در جریان دیدار از صفوف پلیس، چشمش به نو جوانی سفید چهره و ظریف افتاده، ملبس با یونیفورم پلیس افتاده بود. نامبرده در ختم معاینه قطعات پلیس، دستور داده بود که پلیس نوجوان به مقام ولایت توظیف و خدمتی داده شود. امر والی اجابت شده و گلبدین نام به حیث «بادیگارد»، «نفر شعبه» و حاضر باش والی، شب و روز در خدمت بود. والی، شب و روز، به هرجایی که می رفت، نوجوان «نفوذی» کله کوف شخص والی را به شانه انداخته، او را همراهی می کرد.
منبع گزارش دهنده می گوید که والی با گلبدین رابطه جنسی داشت و سایر اراکین ولایت پوره می دانستند که گلبدین « بچه بی ریش» والی قندهار است. در گزارش آمده است که هر گاه اوراق دفتر ذاتی این پرسونل پلیس ملاحظه گردد، مشاهده خواهد شد که شخص والی با امضای خودش، به جای مقام «تضمین کننده» امضاء کرده است. ایراد سیاسیون منتقد از جمله انجنیر رحمت الله نبیل و محمد عمر داوود زی درین باره صائب است.

>>>   Raheel
شورای اقتصادی حکومت متقلب غنی- عبدالله،‌ یک قرارداد ۳۰۰ ملیون دالری دیگر را شرکت الکوزی بست. شرکت الکوزی همان است که زمینهای ده سبز را نیز به نرخ کاه ماش بدست آورده بود که در اثر تلاش شورای ملی قرارداد آن فسخ شد.
گفته می شود که شرکت الکوزی پولهای بیشماری را در کمپاین انتخاباتی اشرف غنی مصرف کرده بود.

به گزارش سایت وزارت مالیه:‌
«جلسۀ شورای عالی اقتصادی پس از بحث های همه جانبه طرح وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی را مبنی بر خریداری شرکت وصل تیلیکام توسط شرکت الکوزی در پرنسیپ مورد تائید قرار داده، فیصله نمود تا در این زمینه به ادارۀ اترا ۹۰ روز وقت داده شود تا بعد از بررسی ابعاد مختلف این طرح توسط ادارۀ متذکره، موضوع به جلسۀ موکول گردد.»

سوال اینست که آیا در چنین زمینه هایی مزایده وجود دارد یاخیر؟ اگر این قرارداد به مزایده گذاشته شده است کدام شرکتهای دیگر در آن شرکت کرده اند؟
و چرا همیشه هر قرارداد برای شرکت الکوزی پیشنهاد و فیصله شود؟‌

آیا شرکتهای دیگری نیز درین وطن وجود دارد که «زی» و «خیل» نباشد؟ شمار شرکتهای بی زی و بی خیل چقدر است؟ انکشاف اقتصادی جیب چه کسانی را پر می کند؟ و سوالهای بسیاری پیرامون این مسایل باید پرسید.

>>>   تروریزم دولتی یک وقتی اصطلاح معمول بود ولی به یکبارگگی پس از یکقطبی شدن جهان بدست امریکا "نابود" شد!!!!!

>>>   همه فتنه ها زیر سر آمریکاست ...

>>>   چرا از حکومت غنی گله نداری بجای همسایه ؟ پاکستان بد پاکستان ابلیس چه کسی مجوز ورود دور جدید پشتونها به افغانستان را میدهد ؟ پاکستان در حال وارد کردن پشتونها به افغانستان است یا غنیِ پشتون ؟

>>>   قاتل جنرال جز غنی کسی دکری نیست چرا چون قیصار را کی دشمن طالب بود غنی دستکیر کرد و دستو ر دستکیر یقو مندان شمشیر یرا غنی داد کی نتوا نیست وتوانای وپایگای ملی ومردمیش را دید واین عقده را غنی بکور خواهد همرا ی ترام وسایر مزدران امریکا برد
مهاجر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است