طالبان یک پسر و دختر را در غور تیرباران کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۳    ۱۳۹۷/۸/۴ کد خبر: 155539 منبع: پرینت

یک دختر و پسر که باهم فرار کرده بودند، محاکمه صحرایی شدند.

به گزارش یک، این پسر و دختر، از ولسوالی شهرک غور باهم فرار کرده بودند و می خواستند به فیروزکوه، مرکز این ولایت بروند، اما در ولسوالی دولینه به دست طالبان افتادند و طالبان هم آنان را در یک دادگاه صحرایی، تیرباران کردند.

سخنگوی والی غور در اینباره گفت که این زن پیش از این بیوه شده بود و سپس برای دومین بار در برابر ازدواج با یک پیرمرد مخالفت کرده بود.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دختر پسر
غور
نظرات بینندگان:

>>>   مورچه وقت گم شدنش بال ميكشد . جنايات طالبان از حد گذشته. تا حال بيش از يك مليون انسان بي دفاع افغانستان را محكمه صحرايي و كشته اند. باز يك قهرمان پيدا خواهد شد تا حق مردم بي دفاع را از اين نوكران پاكستان بستاند.

>>>   خوب کرد زیرا طا لبا ن مطابق قا نو ن قران کار می کند مگر دولت مطابق قا نو ن کفر

>>>   ای طالب... .چون برای این که بی سواد هستی نافهم واحمق هستی جاهل وبی وجدان هستی.خدا ناترس و ...هستی.برای همین برایت نفرین میفرستم.آخی شما ....صفت ها به چه دليلي بچه‌های مردم را به چه زحماتی بزرگ شدن بایک لحظه غیر انسانی ازبین بردید.هزار و چهارصد سال قبل لشکر اسلام موقع که به سرزمین ما آمدن وانهاي که پیام آوران پیغمبر خدا بودن.و راه و چاه را برای ما یاد میداند.آنها چنین دادگاه ومحکمه نداشتن آنها با چنین عملی که شما ها انجام می دهید مخالف بودند اگر چنین عاشقی های پاک دو جوان معصوم از نظر شما حرام است پس چرا عاشقان معروف مثلی لیلی و مجنون شرين و فرهاد. چرا درکتاب های اسلامی ازآنها توصیف شده.آخی به شما احيوان های سگ صفت که گفته که چنین تصمیم الاغ مانند را بگیرید.خداوند لعنتتان کند شماکافرهاي بی دین و بی وجدان را با این اعمالی غیری انسانی تان درهمین روز های نزدیک مثلی ....کشته می‌شوید .
انشاالله گناهی دو جوان پاک و معصوم دامنگيرتان باد
( شنکي محمد زی

>>>   نمی دانیم ولا این های که به اسم طالب اسلحه برداشتن.اینقدر جاهل و احمق اند اینها واقعا برای چه وبا چه هدفی می جنگند. این که همیشه میگویند برای این که عساکرخارجی درکشور ما میباشد.ما برای آمریکا هی می جنگیم این کاملا دورغي محض است چون خودشان با آمریکایی ها درارتباط اند.از قبل هم مردم به این ها شک داشتن.درموقع کشته شدن جنرال رزاق کاملا مشخص شد.که گروهی شیطان صفت با آمریکایی ها ارتباط مستحکم دارند چون جنرال توسط کسانی دیگرها کشته شد.طالب ها بدون اینکه کاری کرده باشند اعلام کردند که کاری ما بوده .ای لعنتی خداوند بر شما.متاسفم برای تان که اسلام را به خودتان سپر قرار میدهید.بنام اسلام چه کار های غیری انسانی را انجام می دهید.با روس ها ارتباط شان را برقرار کردند با آمریکایی هم پشت پرده از سالها قبل در تماس میباشند شرم برایتان باد که از خارجی ها برای کشتن هموطنانت سلاح و مهمات دستور می گیرید

>>>   حالا مردم بطوری کل متوجه شدن احزاب و گروه های که در کشوری فلاکت زده ما می جنگند ویا مردم را حق و ناحق می‌کشند. فقط برای رسیدن به آن قدرت و یا چوکي بالاتر دولت است این چوکي لعنتی چه سودی دارد که این جانی ها برای گرفتن آن اینقدر خودشان را به آب و آتش میزنند. درمملکت که از سالها قبل به گفته برادر های ازبک ما بيرکله بيرخيال است بعداز همه مهمتر.بدون وابستگی به خارجی ها امکان حکومت نمودند غیری ممکين است.هر گروه.و حزب و تنظیم که میگوید من میتوانم مستقل حکومت کنم دورغ میگوید داستان های فریبنده را تحویل مردم میدهند فعلا کشور و مردم ما در جایگاه نیستن . که این گروه ها بدون وابستگی بتوانند حکومت بکنند .بعضی از این اجزاب خود نمایی می نمایند وهميشه از این گپ های فریبنده تحویل مردم میدهند همین جانی ها ازسال ها قبل حکومت های که از آن زمان تاکنون در قدرت بودن.این ها محکوم مينمودن.وابسته به خارجی ها میگفتن نمیدانم خود فروخته ودست نشانده درصورتیکه خودشان فعلا برای چنین فرصت انتظار می کشند.همین طالبان که هرروز جنایات بیشماری را انجام میدهند. ویا زمان که در قدرت قرار داشتن وابسته به رژیم منفور سعودی ها بودن از شاهزاده های ملعون سعودی دستور ميگرفتن ویا از حکومت آشوبگر پاکستان .

>>>   مسابقه کشتار مردم آزاده خورآسان با دشمنان
زبون چون پاکستان،عرب،ایران،انگلیس،روس
امریکا و حتی چین ادامه یافته وسالها است که
بیداد میکند.واضح است که جنرال رازق ازطرف
جنرال امریکایی ملر قبلا به خاطر موضوع دیورند
تهدید به خاموشی شده بود و در بیرون هیچ سربازی
از قندهار بدون از سربازان امریکایی و ناتو نبود
اینکه ساخته اند که کسی انار را برای جنرال رازق
تحفه آورده از قبل توسط امریکایی ها طراحی شده
و جنرال ملر واضحا گفت من هدف نبودم بعدا برای
غنی،عبدالله و ستانکزی دستورداده میشود که دست به
کار شوند همان بود که اولا غنی به قندهار رفت و نزد
مادر جنرال رازق دست بوسی و پا بوسی را شروع کرد
و به خاطر سرپوش گزاری برادر او را به جایش مقرر
کرد دوم عبدالله از آنطرف بانک داد که امریکایی ها
جنرال را نکشته است و سوم شخص قاتل و منفور دیگر
به نام معصوم ستانکزی آنرا به گردن پاکستان انداخت
ازشواهد و اسناد بر میآید که از بالای بام وقتی جنرال
و والی در مشایعت وخدا حافظی در بیرون ساختمان
رفتند آماج قرار گرفتند و همچنان والی وجنرال امنیت
ملی با خبرنگار از طرف سربازان امریکایی و ناتو
به رگبار بسته شدند سپس صندوق انار را در آنجا به
بهانه گزاشتند و بعد از کشتن خبر نگار کمره او را
نیز گرفته وسوختانده اند اینست واقعیت ماجرا که باز
به طالبها هم گفتند که مسولیت را به عهده بگیرند ...
اینجا دیده میشود که دست پاکستان طالب و امریکا یکی
است امریکا و دست پروردگانش،پاکستان،عرب وطالب
از خورآسان بیرون بیایند و همه مردم خورآسان متحد
شوند و امور را خود به دست بگیرند ثبوت را در ویدیو
نگاه کنید.....و اگر تاریخ جهان را خوانده باشید همیشه
قدرت های استعماری انگلیس روس و امریکا آزادی خواهان
را در مذاکره کشته اند و نمونه بارز آن وزیر اکبر خان است
که در چهاونی مکناتن او را به مزاکره خواست و با کارد با
او حمله کرد ولی وزیر اکبر خان او را با تفنگچه از پا درآورد.. jamshed

>>>   اگر طالبان روزانه یک خارجی را می کشتند، بعد به گپ شان اعتماد میکردیم که اینها علیه امریکائی ها می جنگند. این کثافت ها روزانه ده ها مسلمان را می کشند. نفرین بر این نوکران پاکستان و امریکا.

>>>   اینها به فیروزکوه فرار میکردند یا به خانه امن ساخته یهود؟
کار بسیار نیک شده بخاطریکه در میان دولت نه کدام مرد مانده و نه کدام غیرت.
آفرین به این اولاد حقیقی کشور

>>>   البته مردم قندهار هم با این ها بعد ها تصفیه حساب می کنند آمریکایی ها فکر نکنند که همه چیز تمام شده نی آنطور نیست .همه مردم افغانستان را علیه خودشان عقده مند نمودند.

>>>   در این17 سال چند تا عساکر خارجی در افغانستان کشته شده.هیچ .طالبان خود فروخته و جانی احمق زورشان فقط چهار تا مردم فقیر بیچاره با انتحاری های لعنتی شان بشهادت می رسانند. تو فکر بکن دراین سال ها چقدر اشخاصی بیگناه کشته شدن توسط همین طالبان .... ز روسیه سلاح و مهمات میگیرند از عربهای مرتجع میگیرند از آمریکا میگیرند برای کشتن هموطن خودشان اگر زره ای از انسانیت در وجودشان پیدا شود این اعمالی احمقانه شان را کنار میگذارند و

>>>   طالب ها بخاطر سرنگوني حكومت فارسيوان ها بوجود امد و صرف هدف شان كشتن مردم فارسيوان و ازبك است و بس ديگر كدام هدف ندارند. به همين خاطر فارسيوان و ازبك را هر جا ميكشند و پشتون را رويش ماچ ميكنند و زه وروره ميگويند.
اجمل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است