بالای هزاره های دولتی حساب باز نکنید
هزاره های دولتی افغان شده اند، بهتر است که از هزاره های دولتی نه تنها امید کمک نداشته باشید بلکه گله هم نکنید زیرا آنها در بدل پول و مقام در درون دستگاه فاشیزم منحل شده اند 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۷    ۱۳۹۷/۸/۸ کد خبر: 155614 منبع: پرینت

هزاره ها در نبرد برای بقای خود و جغرافیای خود نباید بالای هزاره های دولتی حساب باز بکنند !

هزاره های دولتی جدای از دولت هستند و در خدمت شوونیزم و فاشیزم قرار دارند، اگر در خدمت شوونیزم و فاشیزم قرار نداشته باشند مورد تصفیه قرار می گیرند، از همین جهت است که یکی برای آوردن طالب تلاش دارد و دیگری برای تسلط شوونیزم، فاشیزم و تروریزم قانون می نویسد و یا قانون را به نفع شوونیزم و فاشیزم توجیه می کند.

یکی بنام دیپلومات‌ و نویسنده دستگاه کرزی هزاره ها را در غزنی در اقلیت قلمداد می کند تا مبادا مورد ترحم دم و دستگاه شوونیزم و فاشیزم کنونی قرار بگیرد و دیگری بنام مشاور کوشش می کند که یک عکس یادگاری در رسانه ها با رییس جریان قبیله داشته باشد.

من بار ها نوشتم که جریان شوونیزم و فاشیزم از هزاره ها برای حذف هزاره ها استفاده می کنند.
مگر از مارهای درون آستین جامعه هزاره برای حذف فرمانده علیپور استفاده نکردند؟
مگر برای تضعیف جنبش تبسم و جنبش روشنایی از هزاره های دولتی استفاده نکردند؟
اگر هزاره های دولتی در دم و دستگاه شوونیزم و فاشیزم قدر و منزلت می داشتند نه دستگاه شوونیزم و فاشیزم بالای فرمانده علیپور حمله می کردند و نه هم ناقلین و کوچی ها پی در پی بالای مناطق هزاره نشین حمله می کردند. چون هزاره های دولتی افغان شده اند، با وجود افغان شدن هزاره های دولتی از هیچ ارزش در دم و دستگاه شوونیزم و فاشیزم برخوردار نیستند.

بهتر است که از هزاره های دولتی نه تنها امید کمک نداشته باشید بلکه گله هم نکنید زیرا آنها در بدل پول و مقام در درون دستگاه فاشیزم منحل شده اند. لذا یگانه راه برای هزاره ها این است که در مقابل تهاجم از خود دفاع نمایند.

آنگونه که تجربه نشان داده است، اگر هزاره ها کمر همت ببندند به خوبی می توانند ناقلین و کوچی های متجاوز را شکست بدهند، البته آنچه در میان هزاره ها و به خصوص جبهه مقاومت از اهمیت بالایی برخوردار است شناخت مارهای درون آستین جامعه هزاره است‌ که‌ در طول تاریخ هزاره ها باعث شکست هزاره ها شده اند، اگر هزاره ها بتوانند اتحاد و همبستگی خود را حفظ نمایند بدون شک در دفاع از خود و جغرافیای خود پیروز می گردند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حسن علی
هزاره ها
نظرات بینندگان:

>>>   این بد بینانه نظری است کی تا حال اراء شده در باره کار مندان و مسئو لین هزاره برادرم حسن علی یک مقدار خوش بین باش واینها جنبه ها ی مثبت زییاد داشته ودارند و از نبو د اینها بو د اینها خیلی بهتر میباشد و اساسا اینها رهبران ما میباشد وتو هین به اینها توهین به ملت ومردم امت اسلامی ( هزاره) است ودرست است ویا بحق سخن گفتی ما وقتی انسجام ووحدت ملی میخواهم ووحدت مذ هبی بر ای نیز لازیم می با شد .....
مها جر

>>>   مردم مومن ،شریف وصلح دوست هزاره افغانستان درطول تاریخ مردم خدمتگار وزحمت کش بوده که تاریخ گواه این حقیقت است.مردم هزاره همیشه معارف دوست ودانش پروربوده که دانشمندان و متخصصین برجسته درهرزمینه به جامعه تقدیم کرده اند.علاوه بران دربخش زراعت ومیوه جات نیز برای خودکفایی افغانستان نقش موثر و مفید داشته اند.تربیه حیوانات مختلف برای گوشت و پشم درداخل وهم برای صادرات نیز موثر بوده اند.حالا که دوران دموکراسی،ترقی وصلح درافغانستان رسیده است بعضی مردم ناآگاهانه واگاهانه درصدد نفاق افگنی و انزوا قراردادن مردم هزاره اند که میخواهد با این کار خود تیشه بر ریشه خودها بزنند.انها باید درک کنند که هزاره امروز هزاره سی سال قبل نیستند .امروز همه انتخاب به اساس معقول وسنجیده میباشد واحدی نمی تواند که به اساس دلخواه وپلان خود این مردم زحمت کش ومومن را به بیراهه سوق بدهند.
ومن الله التوفیق.انجنیر عبدالرشید ناصری ازآسترالیا

>>>   Murtaza
فیسبوک چلونکی های هزاره به راحتی دیگران را قهرمان میسازند و وقتی خود شان دچار مشکل میشوند نه پشتون از آنها حمایت می کنند و نه اوزبیک ها و تازه به سر و صورت همدیگر هم میزنند...
# قوماندان رازق را قهرمان ساختند...
# دوستم را پادشاه ساز ساختند...
# پشتونهای نیکتایی دار و بی نیکتایی بخاطر حمله به هزاره ها در ارزگان از طالبان تشکری و شجاعی را بغاوتگر میخوانند و اوزبیک ها مثل همیشه خاموش هستند...
# قوماندان علیپور را دره به دره دنبال می کنند...

>>>   Salam·
جنرال دوستم معاون اول رییس جمهور یعنی فرد درجه دوم در حکومت ، صلاح الدین ربانی وزیر خارجه ، عطا و تیمش بخشی از این حکومت ، محقق معاون اول رییس اجرائیه و دیگرانش که در یک جای این حکومت مقام دارند . حال اینها جمع شده اند و دعوای ریاست جمهوری دارند !
آقا جان , شما همین اکنون جرأت دفاع از صلاحیت های قانونی و حکومتی خود را ندارید و خنثیٰ اید ، چگونه مردم به شما اعتماد کنند که آدم های دیگر شوید. هژده سال خیانت ، جفا ، معامله ، اندوختن پول و سرمایه و استفاده از مقام های حکومتی و دولتی برای تان کافیست ، بروید و در کنج بنشینید و صحنه را به چند انسان جوان با اندیشه و صادق رها کنید . شما نه شخصیت و نه هم صلابت سیاست کردن را دارید . ‌پالان جدید ، مرکب درمانده در لای وگِل را انرژی نمی دهد .

>>>   دوست عزیز حسن علی جان ! توصیه من برای شما اینست که کاربرد چنین تحریرادبیات ونظریات تحریک آمیزدرباره برادران هزاره ها وسایربرادران مربوط اقوام دیگرهیچ درد وطن مارا دوانمیکند، هیچ قوم وقبیله به تنهائی نمیتوانند اول به قوم خویش بعدها به سایراقوام خدمت نمایند. یگانه راه خدمت گذاری به مردم افغانستان دیدگاه همه شمول وفراقومی میباشد، شما به عوض اینکه تخم کینه ونفرت رادبین هزاره ها وسایراقوام کشت نمائید مسئوولیت دارید که ازباغ وبوستان کشورهای بیگانه به وطن تشریف آورده برای تامین وحدت وهمزیستی بین تمام اقوام کاروفعالیت نمائید ، که نتیجه ان به مراتب موثرترازین خواهدبودکه که ازهزاران کیلومتر فاصلله های دور دعوای عدالت خواهی شود.
بااحترام
ع . ج . ل ازکابل

>>>   ملاک ومعیار ومحک باید قانون باشد ودربرابر تبعیض ها ونادیده گرفتن حقوق دیگراقوام باید موارد نقض قانون مستندا ارائه شودو اعتراض مدنی انجام نشود ونباید باکارغلط قومگرایی علیه قومگرایی وشوونیزم سیستماتیک مقابله کرد.
شیوای بلخی

>>>   یک اوغان کته که از اوغان ملیتی های فاشیست دو آتشه کرده هم دو آتشه تر است رمضان بشر دوست است که امید است حال هزاره ها این پوپولیست بی مغز را حال شناخته باشند.

>>>   بلی راست میگوید عوض دولتی ها بالای ملیشه های غیرمسؤل حساب بازکنید فکرمیکنم منظورتان همین است

>>>   اگر منظورتان خلیلی و دانش و محقق است امیدی به اینها نیست شخصیت و موضعگیری اینها مانند اشخاص خنثی مشکله میماند. مخصوصا خلیلی و دانش.
مهاجر از ایران.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است