شجاعی: درگیر جنگ با طالبانم، نه پشتون‌ها
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۷    ۱۳۹۷/۸/۹ کد خبر: 155630 منبع: پرینت

حکیم شجاعی، فرمانده ملیشه های قومی در ولایت ارزگان، ادعا می‌کند که حدود ۱۵۰۰ جنگجوی مسلح دارد و به گفتۀ وی در هر جایی که بر مردمش ظلم شود وارد اقدام می‌شود.

آقای شجاعی که گزارش شده بود روز دوشنبه (۲۹ اکتوبر) در نبرد در ولایت ارزگان زخمی شده است، در صحبت با صدای امریکا گفت که جراحت سطحی برداشته است، اما معاونش در این رویداد کشته شده است.

این فرمانده ملیشه های مسلح ادعا می‌کند که شورشیان طالب تعداد زیادی از غیرنظامیان، به ویژه هزاره‌ها را در مربوطات ولایت ارزگان کشته اند.

در همین حال شجاعی تاکید کرد که او با پشتون ها کاری ندارد و فقط با طالبان متجاوز می جنگد.

آقای شجاعی در این مصاحبه گفت که بیشتر از ۵۰ "جنگجوی طالب" در نبرد دو روز اخیر از سوی جنگجویان زیر امر وی در ارزگان کشته شدند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شجاعی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   طالب دشمن انسانیت!

>>>   والادرست.گفتی ازانسامیت.بوی نمیبرن

>>>   بلی آقای شجاعی، شما گفتید و ما هم باور کردیم. کسی باید از پشتون ها بپرسد، که کی ها به صدها فافیل شانرا به نام طالب به نیرو های امریکائی معرفی کردند و خانه های شان را بمباردمان کردند. چند صد فامیل مظلوم پشتون را تو و مردان مسلح تو به کوچ اجباری مجبور ساختید و صد های آنها را به نام طالب کشتید.
حالا آمده ای و مظلوم نمائی می کنی.

>>>   این تعبیر جالب میباشد که جنگ ما امروز با طالب وداعش میباشد نه با برادران پشتو نهایت حرف ما این است که امروز ارک نشینان در کنار طالب داعش میباشد نه در کنار ملت پشتو تاجک هزاره ازبیک چراجنرال دلیر شجاع ( رازق ) بدستی کسیف ترین انسانها (امر یکای ) به شهدت میرسد چون ضدی طالب است وچرا جریان قیصار پیش میاید وچراعلیه قومندان شمشیر لشکر کشی میکند چو علیه طالب داعش می جنکند ....ودقیقا طالب وغنی در یک سنگر علیه مردم افغانستان می جنکند برای غنی فرق ندارد که از قوم پشتون است یا از هزاره تا جیک ویااز ازبیک هرکی علیه طالب باشد دشمن اقا یغنی صاحب است

>>>   موفق باشید مدافع مظلومین

>>>   شجاعی خدا به همراهت از حق مردم دفاع میکنی

>>>   بکش طالب بکش طالب که طالب نوکر است نوکر
بکش این نوکر ظالم که تا ظالم ز پا افتد

>>>   زنده باد شجاعی، .... به کسانیکه تحمل اورا ندارند
حسنیار،دایکندی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است