نقش دالر در آشتی دو کمیسیون انتخاباتی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۳    ۱۳۹۷/۸/۱۰ کد خبر: 155663 منبع: پرینت

در چند روز گذشته کمیسیون شکایات انتخاباتی تبلیغات را به راه انداخته بود که آرای که بدون کاربرد سامانه بیومتریک به صندوق ها ریخته شده باشد از اعتبار ساقط است که این امر باعث چانه زنی بین دو کمیسیون شده بود و یکی دگری را متهم به حق بودن و یا ناحق بودن می کردند.

به گمان اغلب این چانه زنی ها برای جلب توجه بیشتری کاندیدا ها بود تا اینکه متوجه شوند که سرنوشت شان وابسته به فیصله هر دو کمیسیون می باشد نه رأی مردم، بایومتریک و یا عدم بایومتریک، اکنون با گذشت یک هفته هر دو کمیسیون برای این که دالر بیشتر را بدست آورند با هم آشتی نمودند که چه با بایومتریک و یا بدون بایومتریک هر دو کمیسیون وکلای آینده پارلمان را تعیین می نمایند.

اکنون بر کاندیدا ها است که با اعضای هر دو کمیسیون و یا هم کمیشن کاران آنها در تماس شوند تا سرنوشت آینده خود را با پیشکش نمودن دالر تعیین نمایند.
چنانچه زمزمه هایی وجود دارد که نرخ و کیل شدن نظر به ولایات از سیصد هزار دالر تا دو میلیون دالر تعیین شده است.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون انتخاباتی
دالر
نظرات بینندگان:

>>>   کاری را که آسان دالر کند نه مادر کند نه پدر کند
م.ش .ف کابل

>>>   هزاره و اینقدر علم و دانش سیاسی در گذشته هزاره ها فقط و فقط مصروف جوالی گری خود بودند شوله خود را میخوردند و پرده خودرا میکردند حالا گپ از دالر ودالر بازی میکنند حسن علی عدالت یک هزاره جوالی است در زندگی خود شاید تا حالا دالر رادرخواب هم ندیده باشد ولی گپ های بزرگ بزرگ میزند به هر صورت همان جوالی گری برای شان خوب خواهد بود
سمندر از دای چو پان

>>>   خداوند جزای خیانت کاران را بدهد

>>>   سخن عدالت ،بی انصافی است مادامی که دلیلی براتهام ارائه ندهد.
خبربدون مدارک ،به غاز نمی ارزد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است