اخراج هزاره ها از کمیسیون و صندوق های پر شده از تقلب
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۵    ۱۳۹۷/۸/۱۱ کد خبر: 155669 منبع: پرینت

1-
خبر تایید نشده ای از کمیسیون انتخابات حکایت دارد که صندوق های پر شده ای به دفاتر کمیسیون ها رسیده و شمارش شده است که در آن مناطق اصلا انتخابات برگزار نشده است. حتی در برخی مناطق در برابر صندوق های پر شده برای کاندیداها هماهنگی صورت گرفته و نقدا مبالغی دریافت شده است.

2-
یک منبع از کمیسیون انتخابات اطلاع داد که اخراج دستجمعی کارمندان هزاره از این کمیسیون در حال بررسی است و حدود ۸۵ کارمند هزاره را که در بخش درج معلومات، کار می‌ کنند در دستور اخراج قرار گرفته اند. در این بخش، حدود ۴۰۰ نفر مشغول بکار هستند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اخراج هزاره
صندوق تقلب
نظرات بینندگان:

>>>   اگر واقعیت باشد باید هزاره ها دیگر خاموش ننشینند وبه ملل متحد مراجعه نمایند تا موضوع تبعیض وقتل وگروگان گیری هزاره هارا بر راسی کنند

>>>   باز به اشرف غنی احمدزی رای دهید دور دوم یک تان راهم نمی ماند نه تاجک نه هزاره نه ازبک نه پشتون نام اخمدزی نباشد یکی را هم نمی ماند به تجربه رسیده است

>>>   اگر دیگر هزاره ها عز کار در کمیسون انتخابات بر طرف گردند اما هزاره ها طرفداران خلیلی و دانش پابر جا میماند زیراکه این دو با هوا خواهان شان زیر بار و دستور غنی احمدزی قرار دارند .

>>>   رزاق مامون
حنیف اتمر: ما غنی خاین را از درون دولت می زنیم!
برای به دست آوردن تکه پاره های ائتلاف ملی، بین دکترغنی و حنیف اتمر رقابت سختی درجریان است.

خبر واصله به گزارشنامه افغانستان مشعر است که حنیف اتمر به تیم خویش گفته است شما از غنی خاین و نمک حرام اصلاْ ترسی نداشته باشید. طرفداران ما در داخل نظام زیاد است. ما از درون به حساب وی می رسیم. در حال حاضر ۱۶ والی صاحبان و شماری از معین صاحبان در حمایت ما ایستاده اند. وزیران دفاع، داخله و معیین ارشد و یک گروه وسیع دیگر را که ما مقرر کرده ایم، از مخلصین ما و شما هستند. غنی آدم تند خوی و بی آب است و همه روزه، کادر های ارشد دولت را توهین می کند. اتمر افزوده است که چند جوان نا کرده کار که به غیر از انگلیسی هیچ فهم و کار آیی دیگری ندارند، نمی توانند کشتی لرزان غنی را به ساحل برسانند.

معلومات تازه این است که دفتر انتخاباتی و سالن پذیرایی آقای اتمر محل آمد و شد افراد تازه بیکار است که از تشکیل شورای امنیت ملی بیرون رانده شده اند. این دسته، لوله های پیچان و خاکستری دود قیلون را از دهان شان فوت می کنند و به راحتی به دکترغنی و حمدالله محب فحش های نا تراش و گزنده نثار می کنند.

بی بنیادی یک سیاستگر در افغانستان به ساده گی قابل تشخیص است و هیچ اگر و مگری اضافی ندارد. اتمر چهار سال در پناه دکترغنی، بر پشته های دالر و مقام عالی دولت تکیه زد و غلت زد. حالا به جای آن که « تیم تحول وتداوم» و ستون فقرات آن- حزب حق و عدالت- به رهبری خودش را عامل اصلی شکست اعتماد ملی در افغانستان معرفی کند، یک قلم ولی نعمت خود را خاین خطاب می کند.

پیوست به گزارش هذا،‌ غنی و اتمر ظاهراْ در میدان انتخاباتی ( به خیال خود شان بدون کدام رقیب لنگردار) با هم رویارویی شده اند! هردو آماده می شوند تا از ائتلاف ملی، تکه پاره هایی دندان بگیر برای خود جدا کنند. در حال حاضر طبق برخی گزارش ها،‌ اتمر، یونس قانونی و محقق را در جمع خود گرفته و غنی در تلاش است با استاد عطا نور و جمیعت اسلامی تکت مشترک بسازد.

>>>   از کی جناب اتمر شده که ما نمی دانیم.اتمر همینطوری تصادفی بدون اینکه سابقه کار داشته باشد و یا سر شناس باشد.توسط خارجی ها و یا اعوامل داخلی به این مقام رسیده بود وبعد از بی لیاقتی برکنار شد و این که بعضی ها وانمود می کنند تیم اتمر ویا گروهی اتمر ویا اتمر به تیم اش گفته فلان بسملان این ها همه یک مبالغه است که فقط بدرد خودش و همان چهار تا قالتاق تنخواه بگیر که دوری آن جمع شده تیم های بزرگ فعلا در افغانستان سوکت وآرام نشستن

>>>   یک نویسنده دیگری آن بالا نوشته که که اتمر میخواهد چون یک تعداد اشخاص در رده های بالای حکومت قرار دارند براحتی میتواند به ریس جمهور ضربه بزند.اول دراین شرایط همگی پله ترازو را میبینند آنها ی که در مقام های بالا حکومت قرار دارند هیچ ارزشی به اتمر قايل نیستن چون اتمر در کدام جایگاهي نیست که تعین و تکلیف کند.بعدش هم چون خودش برکنار شده.حالا میخواهد شایعه پراگني نماید که طرفدار زیاد درچوکات حکومت دارم حالا میخواهد که با این رویش چند نفر دیگری را بدبین.غنی بکنند.

>>>   به گپها و نظریات اتمر هیچگاه اعتماد نکنید حتی در ولایت لغمان ده رای گرفته نمیتواند. درست است که در درون دولت جواسیس دارد اما شخصیت های شناخته شده ملی و وجدانی که منافع افغانستان نزد آن قیمت داشته باشد یک نفر هم ندارد. اتمر یک فریبکار است باید وی از وطن رانده شود. تنها در ساخت و ساز دفتر خود 280 میلیون افغانی از بودجه ملی بخرچ رسانیده است که وزارت مالیه یعنی دست راست اتمر حکیمی دزد و رهزن مسول این موضوع است. اگر مقامات هوشیار باشند باید دو دانه سرطان اتمر حکیمی را از کشور تیغ نمایند.
ژورنالست آزاد

>>>   هزاره ها بايد با تاجك ها و ازبك ها كه كه همزبان شان است يكجا از ايتلاف پيرويي كنند تا پيروز شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است