شجاعی نباید با هیات های دولتی نشست کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۱۶    ۱۳۹۷/۸/۱۳ کد خبر: 155713 منبع: پرینت

اشرف غنی برای کمرنگ جلوه دادن کشتار طالبان و آوارگی هزاران انسان هزاره جنگ ارزگان را در حد یک «منازعه قومی» فروکاست داد و برای تقلیل این نسل کشی هیاتی را موظف ساخت تا به ارزگان برود و گویا این منازعه قومی را حل نمایند. اما طالبان به صراحت گفته اند که ما برضد اربکی های دولتی (دولت) می جنگیم.

وقتی هیات به جایی میروند، قطعاْ دوطرف درگیر جنگ را در مجلس حل منازعه حاضر میکنند، تا مشکلات پیش آمده را به زبان خودشان بیان کنند و اینها گویا راه حل برای آنها پیدا کنند.
به یاد داریم که بارها رسانه های دولتی و خارجی، فرمانده شجاعی را و همسنگرانش را، افراد غیر مسوول مسلح گفتند و به نحوی افاده دادند که دولت با این افراد برخورد قانونی باید نماید.

چنانچه صدای امریکا در مصاحبه مفصل خود با عقاب کوه بابا، جنرال شجاعی، بار بار سوالات را طوری مطرح میکرد که گویا شما افراد خودسر و در تقابل با قوانین نظامی دولتی عمل می کنید. فرمانده شجاعی به این پرسش ها پاسخ های محکم و دندان شکنی داد. لذا طرح اینگونه سوالات، نیت پشت پرده ای اشرف غنی را مبتنی بر گرفتاری شجاعی ها مانند حادثه لعل بر علیپور ها، برملا میساخت.

حال این هیات توظیف شده دولتی در کنار کمرنگ ساختن فاجعه ارزگان، کشانیدن شجاعی، چنگیزی و شاید هم افراد علیپور در مجلس به اصطلاح حل منازعه قومی طراحی شده است.
باید فرمانده شجاعی و سایر فرماندهان هزاره به این ترفند های دولت فریب نخورند و سنگرهای دفاعی شان را مستحکم نگهدارند.

فاجعه لعل نشان داد که فاشیسم برای سرکوب سنگر های دفاعی هزاره ها از هیچگونه تهاجم ابا نورزیده و از تمام ترفند ها و امکانات استفاده میکنند، تا این پایگاهای دفاعی هزاره ها را درهم بکوبند.

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شجاعی
هیات دولتی
نظرات بینندگان:

>>>   شجاعقهرمان وعلی پور صاحب ذوالفقار علی دوران باید اصل دوشمن شناسی را در نظر داشته باشند ودغل بازی وفریب کاری دغل بازان ارک مدی نظر بکیرند فریب پاکستانها را (اشرف غنی ) نخورند وزخمی دکری بر پیکری زخم خوردهگان وارد نشوند که خودی تان بهتر میداند که امروز غنی زخم خورده (مولای نامولا سمیع نا سمیع ) است امید وارم که یک جوان مردی در افغانستان پیدا شوند غنی را پهلوی استادش سمیع بفریستد ....
مرویس شهر کابل

>>>   همه ره مار میخوره ما ره بقیه کون اوگار . شجاعی مرگش باعزت خواهد بود ولی نباید با این دولت مکار و میراث عبدالرحمن مذاکره کند ورنه با مکر و فریب میکشندش . از ما نصیحت.

>>>   هرگز نباید نشست بکند ممکن است به خطر جانش تمام شود

>>>   هگز فریب سیاست انگلیسی این مردم نخورید جتی قران و ضمانتشان قابل اعتبار نیست
اتفاقی که برای مزاری
حضرت علی در جنک با .....و هزاران نمونه دیگر در تاریخ نشان دهنده این است سیاست مداران به هیچ چیز پایبند نیستند

>>>   شجاعي قويتر از دوستم و عطاء نيست ، بزودي غني يا ميكشدش و يا در توقيف امنيت ملي مهمان ميشود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است