بیست سرباز در فراه به اسارت طالبان درآمدند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۱    ۱۳۹۷/۸/۱۵ کد خبر: 155754 منبع: پرینت

در حمله طالبان به ولسوالی پشتکوه ولایت فراه 30 نظامی دولتی کشت و 20 تن دیگر شان اسیر طالبان گردیدند.

به گفته قاری یوسف احمدی سخنگوی طالبان، از کنک سوم سرحدی 53 نفری فقط سه نفر جان سالم برده اند

در این درگیری ۱۵ تانک هاموی و سه عراده موتر نظامی و ۱۵۰ میل سلاح و مقداری دیگر مهمات نظامی به دست طالبان افتاده است

کد (10)


بیست سرباز در فراه به اسارت طالبان

بیست سرباز در فراه به اسارت طالبان

بیست سرباز در فراه به اسارت طالبان

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فراه
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   دیروز چیغ می زد که اگر یک قریه بدست طالبان سقوط کرد این ارمان را به گور ببرند . امشب باید با یک چیغ دیگر بگوید که در ولسوالی پشتکوه فراه چه شده است . افسوس افسوس به این جوانان ما .

>>>   اگر اینها نظامی واقعی بودی بخدا قسم اگر یک هزار نفر اینهار به اسارت گرفتی همه فروخته شده اند , همه ارتباطات قبلی دارند فقط معامله است دیگر هیچ چیزی نیست , مه که یک نفر غیر نظامی هستم 50 نفر مسلح واقعی به قومانده ام باشد اگر ده هزار نفر مرا شکست داد خوده حلق آویز میکنم , اینها همه حرف مفت است
مجاهد غوری

>>>   شرم است به ای دولت بخدا که ای قسم فرزندان مردم هر روز جانهای شیرین خوده را به چه اسانی از دست میدهند
مریم حق دوست هروی

>>>   به حال این سربازان معصوم دل همه میسوزد٬به غیر از غنی.

>>>   شهید واسارت از اردو وپولیس ملی ، امتیازات از گمپنی خصوصی پنشیر وردک که سابق بنام ریاست امنیت ملی یاد میشد
بچه های دسکو کچه پَک بی هنر وبی ادب همه از دو ولایت هزاران نفر دراین کمپنی استخدام ودوچند پولیس واردو معاش میگیرند وکارشان هم معلوم نیست ،
حتی اشرف غنی برای شان وعده داده که بعد از تقاعد هم به فکر شان است وکاری برای آنها میسر میسازد

>>>   شکر که قاری یوسف پیدا شد.
کجا بود ای ناجوان؟
هیچ خبری از او نبود.
فقط ذبیح الله مجاهد بود و خلاص.
حمله انتحاری میشد،فقط او جواب میداد،خیلی کوپتر سقوط میکرد،فقط او جواب میداد،کسی ترور میشد،فقط او جواب میداد ،حتی در تلویزیون عمر خطاب نیز تنها او مصاحبه میکرد.
حالا چند وقت ذبیح الله مجاهد رخصتی بگیرد و به سفر تفریحی برود.
اگر به گفت من میکنی یا به بنکاک تایلند برو،یا به ریودی جنیرو برازیل و یا به جزایر کارابین و یا به کیوبا.

>>>   اسکندرگفته بود"
من از لشکر شیران که فرمانده اش گوسفند باشد هراسی ندارم اما از لشکر گوسفندان که فرمانده اش شیر باشد درهراسم !
اردوی ملی وپولیس ملی با این وزرا ، روزش ازین بد تر میشود ،بهرامی رتبه اصلی اش جگرن است ، برمک صاحب انجنیر است نه نظامی ، از روی مصلحت چوکی را را تقسیم میکنند به قیمت جان اولاد غریب !تمام میشود ، یک هفته در ارزگان جنگ است ده ها هموطن کشته شده وزیر داخله میگوید ما تاحال از موضوع رسما آگاهی نداریم !
ز

>>>   خوب شد که کشته شدن زیرا در این دولت یهودی ضرور نیست که کسی خود و فا میل خود را از دست بدهد به خاطر زنده بو دن ع وغ که پسران این دو ....در خارج زند گی می کنند و خود شا ن هم در جای امن زندگی می کنند و وا به حال بچه غریب

>>>   اطلاعیه ریاست کمپنی خصوصی پنشیر وردک :
ریاست عمومی امنیت ملی از بازداشت یک شبکه‌ی پنج نفری حملات انفجاری و تروریستی طالبان در شهر قندهار خبر داده است.
در اعلامیه این ریاست که سه‌شنبه ۱۵ عقرب نشر شده، آمده است که پنج نفر به نام‌های نورالله،‌ اسماعیل، فدامحمد، قدرت‌الله و محمدالله در یک عملیات نیروهای قطعات خاص امنیت ملی از مربوطات شهر قندهار بازداشت شده‌اند.
یک ریاست که هزاران نفر درتشکیل دارد ودر سطح حومت اکمال وتجییز میشود پنج طالب را دستگیر کرده آنهم اگر حقیقت باشد ،
این دست آورد!!! درحالیست کهاشرار پنجاه نیرو ی اردو را با امکانات شان تصرف وشهید وزخمی ساخته اند

>>>   به اشرف غنی { کوپی خلیفه دری لوگری} باز هم رای بدهید که پنج سال دیگر به نوشت ننگین دچار تان کند. هر کس که این مریض روانی رای میدهد از آن کرده انسان پست و بیعل کسی دیگر نخواهد بود!

>>>   خداوندا مسلمانان را متفق و سربلند و دشمانان اسلام و مسلمین را خوار و زبون بساز.

>>>   خدا بشرماند این مفت خور ها را که فرزندان مردم به چه مظلومیت درنزد قاتلین ملت نشسته هستند واقعا به غنی شرم است
فرهاد شندندی فرهمند

>>>   نظامی واقعی هرگز تسلیم نمیشود
یا فرار یا مرگ و یا تیر خلاص

>>>   Raheel
تبانی فاشیزم و تروریزم در جنگ روانی علیه مردم ما

ارگ قطعات اردوی ملی را به دست طالبان برای سلاخی می سپارد تا هیبت قومی بر سایر مردم بنشاند. جنگ طالب با همه شاخ و برگ داخلی و خارجی که دارد از طرف دولت غنی-عبدالله به هدف پیشبرد جنگ روانی فاشیزم علیه اقوام دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفته و به ترکتازی طالبان میدان داده می شود.

کرنش در برابر طالب و بینوا گذاشتن قطعات اردو در محاصره طالبان و تسلیمی شهر ها به طالبان در راستای برنامه های فاشیستی قومی دولت به رهبری غنی و کله جنبانی و دهن جوال‌گیری عبدالله (حکومت وحدت ملی) می باشد.

طالبان نیروی خالص پشتونی است که در تمام کشور اکثریت قریب به اتقاق لانه ها و حامیان شان در مناطق پشتون‌نشین است. در حالی که اردوی ملی متشکل از تمام اقوام کشور است و به ویژه که صفوف اردو بیشتر اقوام تاجیک وهزاره و ازبک اند. ازینرو دولت فاشیستی با بی کفایتی در جنگ در اصل جنگ روانی خویش علیه اقوام را به پیش می برد تا نشان بدهد که هیچ نیروی مانع پیشروی نیروهای پشتون شده نمی تواند و بعدها در صحبتهای چوچه فاشیستها در اینجا و آنجا می نگریم که از نام طالب دیگران را هم طعنه می دهند و هم می ترسانند و مردم را به کولاب فرستادن تهدید می کنند.

خون هزاران جوان ما بریزد و غرور جوانان مان در حقارت و اسارت به دست طالب خرد و خمیر شود تا شمله پشتونی طالب بلند شود و غنی با همان شمله در ارگ جولان بزند. هدف ارگ و سپیدار تحقیر مردم ماست. به سخن دیگر اگر طالب از طرف پاکستان برای تحقیر و توهین و خرد و خمیر کردن غرور همه مردم ما به راه انداخته شد، حکومت غنی و عبدالله این تحقیر و توهین را تنها علیه غیرپشتونها هدایت کردند و ادامه می دهند.

هیچ انسان باغیرت و با عزتی نمی تواند اسارت سربازان اردو به دست طالبان را بنگرد و بی تفاوت بماند. اما این حکومت هرگز و هیچگاهی راهکاری برای جلوگیری از تکرار وضعیت نمی کند. دولت اسیران طالبان را با عزت نگه می دارد و با خلعت رها می کند. هرگز انتقام تحقیر و توهین و کشتار اسیران اردو به دست طالبان را نمی گیرد اما گاهگاهی با سیاه رویی و دیده درایی روسپی‌مآبانه یی از اننقامگیری خون شهدا دم می زند.

اسرا و شهدای ما در صفوف اردو و یا مردم ملکی ما در قرا و قصبات شان، مظلومترین مردمان روی زمین اند که گرفتار مافیای فاشیزم قومی در تبانی با معامله گران زراندوز و بی مغز و بی‌اندیشه سیاسی شده و همه روزه در قربانگاه ها خون شان می ریزد و غرور شان پایمال می گردد.

این حکومت و این دستگاه خاین‌ترین و غدارترین حکومت تاریخ و جغرافیای بشریت است.

مگر نیست؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است