عکس هایی از حاشیه نشست صلح مسکو
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۳    ۱۳۹۷/۸/۱۹ کد خبر: 155819 منبع: پرینت




1:

حاشیه نشست صلح مسکو

حاشیه نشست صلح مسکو

حاشیه نشست صلح مسکو

حاشیه نشست صلح مسکو



2:

حاشیه نشست صلح مسکو

حاشیه نشست صلح مسکو

حاشیه نشست صلح مسکو

حاشیه نشست صلح مسکو

حاشیه نشست صلح مسکو



3:

حاشیه نشست صلح مسکو

حاشیه نشست صلح مسکو

حاشیه نشست صلح مسکو

حاشیه نشست صلح مسکو

حاشیه نشست صلح مسکو

حاشیه نشست صلح مسکو



کد (8)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نشست صلح
مسکو
عکس
نظرات بینندگان:

>>>   این ....در آینده بالای ما حکمرانی خواهند کرد.

>>>   این خانمهای زیبا ازکدام ملتند؟

>>>   جریان مرموز و جعلی بنام طالب و ارگ نشینان
کمونیست دیروز ملای امروز، یک استانکزی در ارگ‌و یکی با طالبان
کوچی در مسکو برادران خود را در آغوش میگیرد و غنی برادر زاده اش در ارگ تکیه زده!
اینها همه با هم قرابت خانوادگی و خویشاوندی دارند، و این‌ملت هیزم‌سوخت هستند.
محمد استانکزی رئیس دفتر سیاسی طالبان
از معصوم استانکزی پسر خاله خود رئیس امنیت ملی گله کرد .
گفت: امنیت ملی و خود حکومت داعش را ساخته اند وقتیکه ما با داعش می جنگیم امنیت ملی مانند ولُسوالی درزاب ایشان را نجات میدهند.
هارون میرسعیدی

>>>   Akrami
اینها وحشی های بی فرهنگی هستند که عرب و پاکستان و آمریکا بالای مردم بیچاره افغانستان تحمیل کرده اند حیف نام انسان بالای این ....

>>>   از جمله دو سخنگوی طالبان که از هفده سال بدینسو در مطبوعات هر روز از حملات انتحاری شان و از جنگ هایشان و از سقوط ولایات و ولسوالی ها و ترور های شان.گزارش میدهند و بکی از آنها قاری یوسف و دیگرش ذبیح الله مجاهد است،اقلاً یک نفر شان درین جلسه اشتراک نکرد تا روی مبارک شان را دیده و زیارت ما قبول میشد؟
چه دنیای ریشخندی شده است و با صحنه سازی ها و طالب سازی ها و داعش سازی ها و کنفرانس های صلح در کشور های مختلف.مردم را مصروف کرده اند و خودشان کار و سیاست خویش را به پیش میبرند و بودجه برای جنگ میگیرند و سلاح میفروشند و فکر میکنند که مردم کشور هایشان و مردم دیگر کشور ها غول هستند و نمی فهمند.

>>>   این دخترخانم ها باای بی ایجابی لینگ بالای لینگ روبه روی طالبان رابنگرید بعد شما قضاوت نمائید

>>>   حاجی دین محمد!!!!!!!!
تو خو گور و ایمانت سوخته از خانم سرابی را نسوزان

>>>   هدف خانم سرابی نیست هو چهارخانم خارجی که به عنوان خبرنگار دیده میشه
را میگویم

>>>   زلمی خلیلزاد کیست و چی خواهد ؟
زلمی خلیلزاد غلزایی در بلخ زاده شده و از جمله ناقلین بود که به مرحمت و لطف خاندان آل یحیی به تحصیلات فرستاده شد تا مغز متفکر قبیله شود . این روبه پیر در جوانی با مزدوری به دستگاه استخبارات آمریکا ، آمریکا رفت و در بلند ترین رتبه دیپلوماسی انکشور دموکراسی فروش رسید . با اینکه در غرب بزرگ شد و در آمریکا پرورش یافت ولی سرشت وطن فروشی و مزدوری از وی زدوده نشده است ، خلیلزاد همان شجر بدگهری است که حاصلش جز زقوم و زهر نیست .
این موجود امروز در سرزمین من و شما به نام یک آمریکایی اوغانی نشان آمد و رفت دارد . چرا ؟ چی دلیل است که این گلخن زاده قبیله امروز باز با حضورش در میدان سیاست افعانستان ضرورت شده و طرف بهره برداری سیاست گذاران استعمار نوین قرار گرفته است ؟
جنگ های فرقه یی و نژادی به منظور تحکیم پایه های قدرت طالبی در شمال و در مناطق هزاره نشین یک پیامد کلی دارد ، و ان اینکه کشاندن دامنه جنگ ها در شمال و مرکز باعث بی ثباتی منطقه شده و با این رویکرد غیر اخلاقی و غیر انسانی در برابر برادران هزاره و شهروندان کشور ما ، جلو انتخابات آینده گرفته می شود . زیرا جنگ است و درین سیاست چند دلیل را می بینم :
۱ - آمریکا برای فرزندان ناخلف داعشی خود جایی برای بقا و زیست ندارد جز افغانستان و درین راه از هر وسیله ممکن استفاده خواهد نمود و خلیلزاد این پروسه را تقویه می کند .
۲ - آمریکا به نماینده گی خلیلزاد به هر گونه ممکن می خواهد تاثیر گذار در سیاست آسیای میانه باشد و درین راهکار از هیچ گونه جنایتی در برابر شهروندان افغانستانی دست بردار نخواهد شد .
۳ - دیدار خلیلزاد و جنرال میلر با سران مجاهدین فقط روی همکاری شان در جا به جا سازی داعش در افعانستان تمرکز دارد و هر کسی به این راهکار آمریکا و غرب مخالفت کند به گونه کشته خواهند شد . داستان کشته شدن این دو جنرال به همان کندن کله گرگ مانند و همرنگ است که آمریکا به خود دستاویز نموده است .
۴ - خلیلزاد نماینده آمریکاست و برای منافع سیاسی و منطقه یی آمریکا کار می کند ، این روباه پیر می خواهد طالب را که گرایش های قومی و مذهبی دارند رام نموده در پهلوی داعش قرار شان دهد ، تا از یک سو قدرت قومی اواغنه تحکیم یابد و از سوی دیگر داعش بی جای و بی نام نماند . اما طالب ها نمی خواهند قدرت را با کس دیگری تقسیم کنند .
درین گیر و دار جا به جا سازی داعش در افغانستان ، روسیه هم خاموش نه نشسته به نام نشست صلح ماسکو از طالبان دعوت کرد تا در پروسه صلح بین الافغانی سهیم شوند . اما اصل قضیه از دید من حقیر چیز دیگری باید باشد .
روسها باور مند شده اند که آمریکا برای جا به جایی داعش رانده شده از سوریه در افعانستان فعالیت دارد و این نگرانی روسها را وا داشت تا با طالبان زیر نام پروسه صلح نشست مخفی داشته باشند . امکان دارد روسها برای طالبان در نشست های پشت پرده وعده همکاری مالی و نظامی کرده باشند تا مانع گسترش داعش در افعانستان شوند . اینکه منافع پاکستان را روسها چگونه مد نظر می گیرند ، زمان نشان خواهد داد. پاکستانی ها هم برای زهر چشم نشان دادن به غرب و آمریکا شاید در برابر روسها انعطاف پذیری کنند .
ازین رویکرد ها چنین برداشت می شود که انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده برگزار نخواهد شد و جنگ سیاسی روس و آمریکا بحران منطقه یی را دوچندان خواهد ساخت و مردم بیچاره و هردم شهید ما را بیشتر ازین به کام مرگ و بدبختی فرو خواهد برد .
منصور بدری

>>>   آفرین به قوت و شهامت فرزندان دلیر افغان. طالب یگانه فرزند فرزانه ملت


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است