سفر غنی به ادرس های اشتباهی و راه بلدان وقیح
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۰    ۱۳۹۷/۸/۱۹ کد خبر: 155823 منبع: پرینت

سفر اشر ف غنی به ادرس های اشتباهی (دایکندی و بامیان)و راه بلدان وقیح او !
چهار سال و چهار ماه حکومت اشرف غنی همه ملت را بدبخت ترساخت، روز و روزگار همه را سیاه و خانواده های از شمار بیرون را تباه، ولی وعده خلافی ها، بی پروایی ها، کج رفتاری ها و مخاصمت هایی که با مناطق مرکزی نمود، برجسته تر از ان است که نیاز به توضیح داشته باشد.

غزنی را روی تعصب، از انتخابات محروم نمود، پیرامون فاجعه های راه بندان، راه گیری ها و گروگان گیرهای مردم توسط طالب خون اشام؛ اندک ترین اقدام نکرد، برای بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی مناطق مرکزی، هیچ گام ملموسی برنداشت، پروژه خط برق که از بامیان و مناطق مرکزی باید می گذشت و در حکومت پیش از وی چنین فیصله ای هم شده بود را برهم زد، به خواست "تظاهرات جنبش روشنایی" که بحق تظاهرات میلیونی نام گرفت وقع اندکی نگذاشت، در نتیجه، این او بود که سبب کشتار و زخمی شدن بهترین و نخبه ترین فرزندان مناطق مرکزی را فراهم کرد.

در رشد متوازن مناطق مرکزی نه تنها گام بر نداشت که برای جلو زدن به انکشاف و پیشرفت نسل جوان مناطق مرکزی، به ویژه با کانکور های مهندسی شده و ده ها موانع سازی برنامه شده راه انکشاف و رشد را سد واقع شد.

در اثر بی پروایی ها و برنامه های غلط و پر از عقده و تعصب؛ حالا دارد، امنیت و ارامش مردم مناطق مرکزی را برهم می زند.
حمله به فرمانده مردمی (عیلپور) و همسنکران او در لعل و سرجنگل که جمع زیادی در ان حمله وحشیانه کشته و جمع دیگری زخمی شدند و در این روز ها با مانع شدن نیروهای امنیتی در مقابله با جنایات و نسل کشی باند های ادم خوار و تادندان مسلح طالب در "ارزگان خاص" "مالستان" و "جاغوری" عملا راه را برای هجوم و کشتار طالبان باز گذاشت.
وووو مثالهای فقط انگشت شمار از کارنامه های ننگین حکومت او است؛ در قبال مناطق مرکزی.

حالا با چنان کارنامه ها!، او با جمع از افرادی که در استخدام او قرار دارند و در خوش خدمتی به او سر و سینه می زنند و به اصطلاح به مناطق مرکزی نیز تعلق!؟ دارند، به دایکندی و بامیان به گردش پرداخته است، این سفر شرم اور؛ با ان جمع وقیح و بی مقدار که با وعده های میان خالی، دروغین و مضحک همراه است، در اصل کمپاین انتخاباتی این اقا است.

به اقای غنی باید گفت: ادرس ها را به اشتباه می روید، انجاها جای شما نیست و رایی هم برای شما نخواهد بود.
انجا در مناطق مرکزی همه در روز شماری اند، تا سایه شوم شما و حکومت سیه نام و نکبت بار شما هر چه زود تر از صفحه گم شود.

نظر موج


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
دایکندی
نظرات بینندگان:

>>>   Ghafari
مگر قواره اشرغنی به مسلمان میمانه به عنوان ریس جمهور یک کشور اسلامی از اسلام چه میداند ، یک کوچی بیابان گرد بر شهر نشینان با سواد و تحصیل کرده حکومت میکند ، و در میان این همه مفا خیر تاریخی و آثار باستانی عکس شتر پدر کلانش را بر ما تحمیل میکند ، چرا ؟ چونکه فقت وفقت افغان است ، پس بنا بر این نما ینده طالبان یک افغان است مسئله قیافه آمدن و یا نیامدن نیست اعتقاد و بی اعتقاد نیست همین افغان باشی کاسه

>>>   هموطنان هزاره بايد انتقام اين همه كشتار را از خليلي،دانش و كچالو وشلغم ديگ ارگ بگيرند. بشردوست هم مسيچه بيگناه نيست او از آدرس برادران هزاره مان طي دودوره به وكالت رسيده وجزيي ترين خدمتي به موكلينش نكرده است جز حرفهاي عوام فريبانه تكراري ودروغ و از عقب خنجر زدن كاري انجام نداده است

>>>   نخیر اشتباه کردی اقای موج رئیس جمهور اینده تان نیز داکتر اشرف غنی احمدزی خواهد بود و شما کافی السابق در تجرید و انزوا قرار خواهید داشت به هرصورت از خداوند میخواهم تا شما گمراهان رابه راه مستقیم هدایت کند
ولیزاده هراتی از هرات باستان

>>>   کسانی از اشرف غنی احمدزی طرفداری میکنند که مانند او قومگرای معتصب و قاتل ملت است کدام کار نیک و خوب را اشرف غنی درین بیشتر از چهار سال حکومت اش انجام داده به نفع ملت و کشور که مردم برایش رای دهند تا برای یکدوره ای دیگر بر گرده های مردم حکومت کند شرم باد به ان کسانی که نام از انسانیت میبرند اما از یک قاتل عوام فریب معتصب حمایت میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است