هزاره ها بهترین الگوی مقاومت
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۹    ۱۳۹۷/۸/۲۱ کد خبر: 155872 منبع: پرینت

هزاره ها، راز بقا را در تقابل با رژیم تروریستی طالبی پیدا کردند.
این درس، درس آزادگی و نجات در برابر حکومت خونخوار و تروریستی غنی احمد زی است.
جریان خیزش های مردمی و تظاهرات میلیونی از دست پخت این قوم قهرمان افغانستان است.
باید تمام مردم درد مردم شریف هزاره را درد وجود خود وافغانستان بدانند و با این جنبش یکی شوند و در نهایت طرح سقوط رژیم خاین، دست نشانده، طالبی و تروریستی را بریزانند!
مرکز طالبان ارگ است و باید به این مرکز خیانت وتوطیه یورش برد.
به پیش بسوی انقلاب مردمی !!
به پیش به سوی سقوط رژیم تروریستی غنی احمدزی!
توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خاوری
رژیم
نظرات بینندگان:

>>>   همو پاطمیون شما کجاست بیاورید تا با اشرار جهاد کند

>>>   راست میگوید خوب راز را پیداکردن
یک گرویش اجرایه را میخورد یک گرویش ریاست جمهوری را بقیه حق خودرا میخواهند معلوم نیست چه وقت این ها بحق خود میرسند:
مهدی تاج

>>>   تمام برنامه هاي غني طالبان و زلمي خليلزاد و ساير متعصبين قوم شان از ترس كاميابي ايتلاف ملي است.
شما باور كامل داشته باشيد كه همه فهميده اند كه ايتلاف ملي برنده اين انتخابات است از همين رو طالبان را ترسانده اند كه اگر ايتلاف قدرت را بگيرد شما را در ظرف چند هفته نابود ميكنند و انها را وظيفه داده تا مناطق ايتلاف را نا امن و يا اشغال كنند .
وظيفه غني زمينه سازي تقلب در كمسيون انتخابات است و وظيفه خليلزاد فريب دادن امريكايي ها تا انتخابات به تعويق انداخته شود .
و يكتعداد ديگر شان مثل احدي ، حكمتيار، كرزي و غيره وظيفه دارند تا ايتلاف را متلاشي كنند و اعضاي ايتلاف را بازي دهند كه گويا امريكا انها را نميخواهد و انها بايد معاون باشند نه رييس جمهور.
بنابرين راه حل براي ايتلاف اين است كه :

١- در جستجوي بك لابي قوي در كاخ سفيد باشند تا دروغ بافي هاي خليلزاد را افشا و پلان هاي شوم شان را خنثي سازد و در ضمن امريكا را بفهماند كه ايتلاف بيشتر به نفع امريكا است تا اينهاي كه با طالب ارتباط دارند.

٢- بالاي غني فشار اورند تا انتخابات به موقع ان برگذار شود.

٣- ايتلاف شان را تقويت نموده مستحكم تر سازند.

٤- در فكر امنيت شخصي خود بوده به دعوت هركس و هرجا به ملاقات نروند.

عاقلان را تفكر در كار است.
بهلول دانا

>>>   راست گفتی هزاره ها الگوی همه خوبی ها هستند الگوری صداقت ودرست کاری الگوی استعداد واخلاق ،الگوی زحمتکشی وقناعت،
ر

>>>   Amirzada
چرا جای نیروهای شمال در کنفرانس مسکو خالی بود؟

جنگ طالبان در افغانستان علیه امریکایی ها بر خلاف تصور جنگ علیه رقیبان روسیه نیست. این جنگ علیه نیروهای مقاومت منسوب به شمال است که نقش کلیدی در سرنگونی امارت طالبان به حمایت واشنگتن و مسکو بازی کردند.
جنگ طالبان عملا جنگ علیه کشور های روسیه، ایران و آسیای میانه است.
هم چنان جنگ تکنوکراتان ارگ وابسته به غرب جنگ با " برادران ناراض" طالبی شان نیست، بلکه این جنگ علیه مردم شمال و کشور های هم زبان و هم تبار شان در آسیای میانه و ایران است.
چنانچه بیشترین قربانیان جنگ ۱۸ سال اخیر را فرزندان غیر پشتون تشکیل می دهند، که یا در سنگر دفاع از کشور قرار دارند و یا مورد نسل کشی، ترور های هدفمند قرار می گیرند. نسل کشی هزاره ها، تاجیک ها، ازبیک ها، ترکمن ها، نورستانی ها، بلوچها، ایماق ها و یا اشغال و ویرانی مناطق شان نشان دهنده جنگ طالبان علیه امریکایی ها نیست، بلکه علیه غیر پشتونها است. پس دادن امتیازات به دشمنان اکثریت مردم را چگونه می توان جنگ طالب با امریکا نامید؟
آیا طالبان توان جنگیدن با ناتو در تحت رهبری ابر قدرت امریکا را دارند؟
در حال حاضر خلیلزاد مذاکرات سری با طالبان به نمایندگی از آمریکا بطور سری به پیش می برد. این در حالیست که هیچ نوع مذاکراتی بدون نیروهای شمال و در عقب غیر پشتون ها غیر قابل قبول است.
روسها مثل امریکاییها نیروهای شمال را در گفتگوهای صلح با طالبان در مسکو نا دیده گرفتند. این در حالیست که کشور های ایران و آسیای میانه در اجلاس مسکو حضور سمبولیک داشتند. کشور های مذکور با مردمان غیر پشتون از لحاظ زبانی، فرهنگی و تباری یک مردم هستند.
روسها چگونه می توانند با دشمنان تاجیک، ازبیک، ترکمن، هزاره، ایماق، نورستانی، بلوچ و پشه ای معامله کنند و اقوام مذکور را نادیده بگیرند؟
به نظر می رسد روسها هنوز از زاویه شوروی سابق به کشور های آسیای میانه و اقوام مرتبط به آنها در دو طرف دریای آمو و ایران نگاه می کنند.
هیچ نوع صلح با طالبان بحیث لشکر تروریستی بدون در نظر داشت حضور تاجیک ها، ازبیکها و هزاره ناممکن است. روسها نباید مردم غیر پشتون را قربانی رقابت های شان با امریکایی ها کنند. آینده ثبات و صلح و تجارت و همزیستی در منطقه وابسته به روابط استراتیژیک میان مسکو و نیروهای غیر پشتون و کشور های آسیای میانه و ایران دارد.
تروریستان قبیلوی هیچگاه از مردم با فرهنگ و صلح دوست افغانستان نمایندگی کرده نمی توانند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است