دفاع از هزاره هادفاع از افغانستان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۹    ۱۳۹۷/۸/۲۱ کد خبر: 155873 منبع: پرینت

تصادفأ از جور روز گار، مردم ستمدیده هزاره اکنون در خط نخست تصفیه کاری قومی درافغانستان قرارگرفته است.

اقوام دیگر وهمه کسانی که پروژه تسلیمی افغانستان به پاکستان وطالبان را در آینده صدمه می‌زنند از دومحور ارگ ولشکر نیابتی آن آماج قرار خواهند گرفت.
هدف ارگ وبادار اش آمریکا نابود ساختن تمامی هسته های مقاومت در افغانستان است.

این پروژه از شمال آغاز شد و دامنه آن تا مالستان ،جاغوری وارزگان رسیده است.هزارستان به مثابه نقاط مرکزی واستراتیژیک برای ارگ،امریکا وپاکستان نقش اساسی دارد.
طبق نقشه آمریکا ،باید همه اقوام وملیتهای ساکن ،در صف قرارگرفت ونوبت شانرا بادادن هزاران کشته سپری کرد.

گزارشات حاکی است که دولت تاکنون با فرستادن نیرو های نمایشی در خطوط عقبی جبهات در جاغوری ومالستان ،هیچ گونه اقدام دفاعی انجام نداده و همه شرایط را برای نسل کشی بدست طالبان خود آماده ساخته است.
دولت تا کنون برای نیروهای فرستاده خود قومانده جنگ را صادر نساخته است.

فکر کنم لحظات ان فرا رسیده است ،تا مردم افغانستان همه به پاخاسته وبطور هماهنگ ازمردمان داغدیده هزاره به دفاع برخاسته ودر مقابل لشکر نیابتی غنی احمدزی به پاخیزند.
شکست هزاره ها شکست مردم افغانستان وبه معنای تسط خونخوار ترین نیروی عصر در افغانستان است.
این بلا را باید متحدانه شکست داد.

باید شهرکابل را به مرکز بزرگ اتحاد ملی در آورد وبانیروی مردمی، ارگ وتمام سازوبرگ سیاسی ونظامی آنرا درین تظاهرات به محاصره کشید.
شعار هارا برای براندازی رژیم خونخوار غنی باید متمرکز کرد!!
هیچ نیروی وجود ندارد تا از غنی دفاع نماید ،باید تاسرنگونی کامل این رژیم تروریستی متحدانه به پیش رفت!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هزاره ها
دفاع
نظرات بینندگان:

>>>   بلی! وقتی پشتون ها خون میخوردند و هزاره ها در بامیان به رقص و پایکوبی و نواختن دمبوره مصروف بودند چرا صدا نمیکشیدند؟ وقت ملت خودرا در مقابل چند دالر معدود و محدود به امریکایی ها فروختید چرا کسی صدا درنیاورد؟
امروز روز شما و نوبت شماست تا از ان بی بهره نمانید.

>>>   لطیف پدرام:
هم‌وطنان هزاره‌ی ما قتل عام می‌شوند از همه‌ی جوانان تاجیک و عدالت خواهان کشور می‌خواهم این مردم نجیب و در خون تپیده را تنها نگذارید.
همین‌لحظه به تظاهرات مدنی و خواست انسانی و برحق شان لبیک بگوئید. من لحظات پیش صدای اشک آلود آن‌ها را شنیدم. قلبم آتش گرفت "چرا نگرید چشم، چرا ننالد تن".
جوانان عدالت‌خواه خیرخانه به خصوص، به کمک شان بشتابید. بی‌انصافی بزرگ است اگر سخن از حق‌خواهی و عدالت‌طلبی می‌زنیم ولی فریاد برادران هزاره‌ی خویش را تنها می‌گذاریم. درد ما مشترک است، برای فریاد دردهای مشترک، گلوی مشترک باشیم.

>>>   Allahyar
فراه را دریابید !
در ولایت فراه هم فاجعه انسانی رخ داده است !
طالبان شب گذشته در قریه خوست ولسوالی خاک‌سفید بیش از هفتاد نفر ملکی تاجیک تباررا به جرم همکاری با دولت باخانواده هایشان درنیمه های شب تیرباران کرده و جنایت ضد بشری را مرتکب شده اند.
كجاست دادخواهان حقوق بشر وفريبكاران ارگ ریاست جمهوری ?
درتمام ولایات اقوام غیرپشتون به دستورفاشیستان ارگ کشته میشوندوهیچ آدرس ونهادی ازآنان بعنوان شهروندان این سرزمین دادخواهی نمی کند , لعنت به اینگونه حکومت ورئیس جمهور !

>>>   Khorasani
ایکاش قدرت حاکمیت واین چوکی پاک نزد هزاره ها میبود اکنون معادل جاپان میبودیم ولی انگلس بخاطر انتقامقوم هاجوج وماجوج را حاکم ساخت که دعوای میراث داشته ریس جمهور نماز ‌کلمه نمیداند وزیر مخابرا وزیر مالیه خط فارسی خوانده نمیتواند نماینده غنی در مسکو تقسیم اوقات را به انگلیس نمیداند واینها بالای ما حکومت دارند وای به حال ما دریغا یکروز چرخ بگام ما شود واین قوم گم شود

>>>   متاسفانه که ماجراجویان ومتجاوزین خاین به وطن ، مردم مومن ،صادق ،زحمت کش وصلح دوست هزاره را هدف قرار داده اند.
مردم هزاره جات درصدهاسال گذشته با تمامی اقوام برادر افغانستان رابطه نیک وزندگی مسالمت آمیز داشته اندوخصوصا سال های جهاد مقدس در جبهات ضد تجاوز شوروی رابطه خیلی حسنه و صمیمی و همکاری همگانی داشته اند که تاریخ پرافتخار جهاد شاهد این واقعیت است.مردم هزاره زحمت کش همیشه در دور ترین نقاط افغانستان بدون ترس ووحشت مشقت ترین وسخت ترین کارها را برای آبادانی کشور انجام داده اند علاوه بران این مردم مومن و صادق در تولیدات زراعت ومالداری نقش موثر و مفید داشته اند.انواع میوه جات تر وخشک برای داخل و خارج از افغانستان از محصولات مهم افغانستان به شما میرود.اکنون که مردم هزاره جات راه علم ودانش را برای رشد فرهنگی ،علمی اقتصادی انتخاب کرده اند ماجراجویان و تنگ نظران خائن و دشمنان افغانستان پیشرفت و ترقی مردم هزاره جات را تحمل نمیتوانند با انواع توطئه و دسیسه برای این مردم زحمت کش ومومن مشکلات گوناگون خلق میکنند.
ازطرف دیگر بعضی سیاست مداران وماجراجویان این جنگ خانمان سوز را در داخل افغانستان دامن میزنند تا پروسه صلح واشتی ملی را درافغانستان زیر سوال قرار داده و ناکام سازند.این ماجراجویان وخاینین بدانند که این خیانت و تفرقه افکنی قومی و مذهبی شان محکوم به شکست است.افعانستان به طرف رشد،ترقی، انکشاف وصلح وارامش به پیش میرودودرین جای شک نیست که روزی صلح و امنیت سرتاسری در افغانستان تحقق میابد.بخواطر داشته باشیم که سرانجام هر جنگ صلح است.
اقوام مومن و متحد افغانستان باید برای تحقق وحدت ملی بیش ازین اجازه ندهند که نفاق افکنان و دشمنان رنگارنگ مردم افغانستان دست به توطئه و دسیسه های شیطانی و غرض آلود بزند و جنگ خانمان سوز زیر نام جنگ قومی و مذهبی در مناطق مرکزی افغانستان پیاده کنند. تمامی نقاط افغانستان وطن مشترک تمامی ملیت های ساکن درافغانستان هستند.گرچه همچنین پلان های خطرناک در حکومات گذشته گاهی بروز میکرد اما با زیرکی و هوشیاری سیاست مداران و اشخاص باصلاحیت اقوام وریش سفیدان حل و فصل میگردیدند.حالا هم وظیفه وطنی،ملی و اسلامی رهبران سیاسی وزعمای اقوام وطوایف مختلف افغانستان هستند که دیر نشده برای رفع تشنجات منطقوی وقومی بدون تاخیر بشتابند ونگذارند که خدای نخواسته درگیری به سطح وسیع گسترش یابد ونقشه های شیطانی ماجراجویان ودسیسه گران تحقق یابد بالعکس باید صلح و برادری قومی در افغانستان جنگزده وویران شده باسرعت حکمفرما گردد.به پیش به سوی صلح،ارامش دائمی وهمزیستی مسالمت آمیز تمامی اقوام برادر و برابر افغانستان.نابود باد انواع توطئه و دسیسه های خطرناک وماجراجوایانه ای دشمنان ملیت های برادر وبرابروساکن درافغانستان.ومن الله التوفیق.
انجنیر عبدالرشید ناصری از آسترالیا

>>>   Haroon Amirzada
هموطنان هزاره در اعتراضات مدنی و حق طلبانه شان در میدان مبارزه با فاشیزم و تروریزم تنها نیستند.
خواستهای مشروع و انسانی هزاره ها خواستهای همه مردم محروم و محکوم افغانستان است.
ما همه باید از رفتار مدنی و جسارت حق طلبانه هزاره ها بحیث مکتب انسانیت بیاموزیم. اما فراموش نباید کرد، که رفتار فاشیزم و تروریزم را نمی توان صرفا با چند اعتراض مدنی و خواستهای موقتی تغییر داد. فاشیزم و تروریزم در یک جبهه قبیلوی واحد با یک استراتیژی تبهکارانه در زیر چتر حمایت مالی، سیاسی و نظامی امریکا پیش از هر وقت دیگر خونخوار تر شده اند.
فاشیزم با برادران تروریزم شان زبان مدنی صلح آمیز و انسانی را نمی دانند. باید برای مقابله با فاشیزم و تروریزم قبیلوی متحد شد.
ما در تابستان داغ امسال شاهد فداکاری ها و قهرمانی مردم ازبیک در شمال افغانستان بودیم که کاخ فاشیزم را در ارگ کابل لرزاند. ولی ثمره همه آن فداکاری ها برگشت دوستم در حبس خانگی بود و بس. تجارب مبارزه هموطنان عزیز ازبک نشان داد که قربانی بزرگ برای یک هدف گذرا و کوچک به سود دشمن تمام شد.
دیروز شهر زیبای عزنه سوختانده شد،امروز نوبت مالستان، جاغوری و ارزگان رسیده است، فردا نوبت کابل، شمالی، بلخ و هرات و هر گوشه دیگر کشور می رسد.
فاشیزم و تروریزم از هر قدرت نمایی شان از شرق و غرب امتیازات می گیرند. یک روز سر از مسکو بیرون می کشند، روز دیگر از قطر.
نسل کشی که امروز در جاغوری، مالستان و ارزگان خاص جریان دارد در راستای نقشه راه معامله غنی با طالبان تحت نام صلح در زیر رهبری خلیلزاد و آمریکایی ها است. آمریکایی ها بخاطر رقابت با روسها حاضرند هر چه امتیازات طالبان بخواهند می دهند. ازینرو نیروهای آمریکایی کوچکترین حمایتی از مردم هزاره در مناطق مذکور برای عقب راندن طالبان نکردند.
ما باید علیه توطئه های خانمانسوز خود را آماده سازیم. جنایات در جاغوری، مالستان و جاهای دیگر شروع فصل جدید جنایت از یک نسل کشی استراتیژیک است.

>>>   بسمه تعالي
خطاب به قوم تاجك ازبك هزاره!!

اخرين چانس براي تان متحد شدن و گرد امدن تان اطراف ايتلاف بزرگ است. ميدانم كه رهبران ما چندان كارنامه خوب نزد ما و شما ندارند ولي همين كه همت كردند و اين ايتلاف را ساختند تنهايشان نگذاريد و اخرين بار براي شان همه همصدا و همدل راي دهيد . البته فراموش نكنيد كه اين اخرين چانس طلايي براي سه قوم محترم مذكور است تا از زير ظلم نجات يابند.

خطاب به رهبران ايتلاف !!!
قرار نظر سنجي هاي غير رسمي مردم تان حاضزند به شما راي دهند و شما برنده صد درصد انتخابات استيد. ولي مردم تان شرط دارند.

شروط مردم تان !!!
١- كانديد اول تان بايد بيرون از سه قوم مظلوم نباشد.
٢- قول مردانه براي صلح واقعي و اگر صلح را طالب نپذيرفت قول نابودي كامل طالب را به مردم تان بدهيد.
٣- مسله ديورند را يكطرفه نموده و مرز ها را ميبنديد تا پشه شان هم از طرف پاكستان به وطن ما صدمه رسانده نتواند.
شرط مردم تان بايد شعار انتخاباتي تان باشد .
اگر قبول داريد پادشاهي مبارك تان اگر قبول نداريد برويد دوباره معاون بي صلاحيت شويد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است