رسانه های ناقص؟ یا رسانه های بی رسالت؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۴    ۱۳۹۷/۸/۲۱ کد خبر: 155883 منبع: پرینت

حرکت اعتراضی درخشان دیشب، تکانه بزرگی بود به جامعه در محاصره و در هراس دشمن فرو رفته افغانستان و مشت محکمی بود به دهن حکومت طالبانی و کاملا ضد ملی اشرف-عبدالله و صدای رسا و بلندی بود در حمایت از تمام مردم افغانستان که در گوشه گوشه کشور متحمل قربانی بیشمار نه هر روز که هر لحظه اهستند.

حرکت بزرگی بود در ایستادگی و همبستگی با مردم ارزگان، مالستان و جاغوری که روز های دشوار، خطرناک، پر رنج و درد و پر تلفات را زیر تهاجم گسترده ووحشیانه طالبان از سر می گذرانند...

اما رسانه های کشور ناجوانمردانه، دست به تقلیل گرایی این حرکت بزرگ و اهمیت ان در لحظات دشوار و حساس کنونی زدند و تا جایی به بایکوت ان نیز پرداختند.
تلویزیون طلوع چنان به تته پته افتاده بود که خود شان هم نمیدانستند چه میگویند و چه میخواهند بگویند.

تصاویر و ویدیو هایی را که از جریان راهپیمایی به این اهمیت و مهمیت نشان میدادند، در تمام ساعات شب، نه از خود شان بود و نه در صحنه راپوتر و خبرنگار و گزارشگر داشت (دست کم تا ساعت ها) که از موبایل مردم و صفحه های فیسبوک مردم گرفته بودند.

تلویزیون طلوع کاملا، نشان میداد که هیچگونه علاقمندی و همسویی با مردم نداشت و حتی می کوشید تا حرکت مردمی را کوچک تر و حتی غیر ضروری جلوه دهد.
واقعا رویکرد رسانه های کشور و به ویژه سندیکای خبری اطلاعاتی طلوع، شرم اور بود.

نظر موج


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طلوع
رسانه ها
نظرات بینندگان:

>>>   طلوع بخاطر کتمان ترور جنرال رازق باتشر فلم غیر مستند وواهی - لک دالر ګرفته بود

>>>   این رسانه که نیست که واقعیت های عینی جامعه رو به نمایش بزارند این ها رسانه های حقوق بگیر تفرقه چاپ کن های هستند که در مقابل حقیقت دست و پای خویش را از دست می‌دهند و با تقلا در مقابل پول حرف های چرت و پرت رو چاپ کنن تا با عینک دودی خویش چشم دیگران رو کم نور جلوه بده همه رسانه های افغانستان چه تصویری و صوتی همه از اتاق فکری هدایت می‌شود حتی یه کلمه رو تو نمیتونی راست و دروغ استفاده کنی اونون سانسور چی بالا پدر همه رو در می‌آورد اما همدلی گرد همایی دیروز که لرزه به همه ارگ و اتاق فکری و... انداخته بود و حتی اجیران تلویزیون ایران اینترنشنال که نماینده خاص خودشه مانن نجفی هم پول سکوت خویش رو گرفته بود صدای ازش در نماید و در مقابل مظلومان کابل سکوت کرد، این مردمان کابل که یه زمانی مانن خواهران و برادران در کنار هم دیگر زندگی خوب داشتند و کسی به کسی نمی گفت همه از کشور افغانستان بودند بنام افغانستان یاد می شدند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است