طیاره پناهجویان اخراج شده از آلمان به کابل رسید
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۰    ۱۳۹۷/۸/۲۳ کد خبر: 155921 منبع: پرینت

بار دیگر شماری از پناهجویان رد شده افغانستانی از آلمان به وطن شان بازگردانده شدند. این هیجدهمین اخراج گروهی افغانستانی ها به افغانستان است که با وجود انتقادها و اعتراض ها عملی گردید.

به گزارش صدای آلمان، هواپیمای حامل پناهجویان اخراج شده افغانستانی از آلمان صبح امروز چهارشنبه (۱۴ نوامبر) به میدان هوایی کابل رسید. به قول مأموران این میدان هوایی، هواپیمای حامل تقریباً ۴۰ پناهجوی رد شده افغانستانی ساعت هشت و نیم صبح به کابل مواصلت کرد.

این هیجدهمین اخراج گروهی پس از اولین پرواز در دسامبر ۲۰۱۶ است. در هفده بار قبلی مقامات ایالتی و فدرال آلمان جمعاً ۳۸۳ مرد افغانستانی را که تقاضای پناهندگی شان در آلمان رد شده بود، به افغانستان بازگرداندند.
در آغاز ماه جولای امسال، پس از یک اخراج گروهی ۶۹ مرد افغانستانی از آلمان به وطن شان، یک جوان افغانستانی فقط چند روز بعد از رسیدن به کابل خودکشی کرد.

این اخراج گروهی در حالی صورت گرفت که سازمان های حقوق بشری به شمول «پرو ازول» و «عفو بین الملل» خواستار لغو آن شده و هرگونه اخراج پناهجویان به افغانستان را در تناقض با تعهدات حقوق بشری خوانده بودند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آلمان
مهاجرت
اخراج
نظرات بینندگان:

>>>   کاکا جان!اخراج پناهجویان از المان تا فعلا قطعا صورت نگرفته ونخواهد گرفت٬ البته گاه٬گاهی چند مجرم متکرر اخراج شده وخواهد شد.
مگر اگر اخراج مطرح باشد از دههاهزار مهاجر صرف ۱۷ نفر اخراج میشود.
عاقل

>>>   اگر من به عوض المان باشم همه شان را خارج می کنم زیرا حالا در وطن نه جنگ است ونه انتحار امنیت خو ب شده پس در کشور عای خا رجی چه می کنند

>>>   همه شان مجرمين هستند ، نام افغانستان را بد كرده اند، تجاوز بالاي دختر و پسر هاي كم سن و سال و حتي تجاوز بالاي مهاجرين سوريه ، و عراق در داخل كمپ هاي مهاجرت ، چاقو زدن ، دزدي ، دروغ و فريب كاري و تزوير اسناد هويت هاي شان ، بايد كابل همه اينها را تحقيق و تعقيب نمايند.

>>>   او بيدر وطن گل و گلزار است از هر كوچه و پس كوچه اش صلح و صفا و ارامش ميبارد روز دو سه هزار نفر كه كشته ميشود در حقيقت پتاقي بازي است جنگ نيست. اينده تان گل و گلزار است. بياييد .
معلم نصرالدين

>>>   اینهاکه از کشورهای اروپایی اخراج میشوند اگربدست طالبان بی افتندخوب حسابشانرامیرسد فوری سرهایشان
ازبدنشان جدامیکندچونکه به کشور کفر پناه برده اند

>>>   د یگر جنگ و انتحار گم شده باید همه را از کشور های خارجی بکشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است