بقیه در سکوت منتظر مرگ بعدی اند...!!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۷/۸/۲۴ کد خبر: 155946 منبع: پرینت

"قیــــامتی قـــیام شــــــــان - چــه مردمــــــــان سرکشی"
از یک طرف واقعا این مردمان سرفراز باعزت هزاره برای آزادی و حق انسانی خویش علیه این رژیم دست نشانده اعتراض دارند خون میدهند؛ مبارزه میکنند و بخاطر حق شهروندی خویش و علیه استبداد به پا خیسته اند و از مبارزه حق طلبانه خویش هم دست بردار نخواهند بود. باور کنید وقتی انسان این موج آگاهی را متوجه میشود واقعا افتخار میکند و شعر زنده یاد قهارعاص در زمینه چه زیبا است:
چـــه سرفـــراز مــلتــــــی
چــــه سربلــــنـد مـــردمی
قیــــامتی قـــیام شــــــــان
چــه مردمــــــــان سرکشی

ولی گروه نابکار دیگری در بازی های گندیده بالای اخذ "بخشش قدرت" و آنهم از طرف اشغالگران اهریمن سرزمین شان مصروف خیمه نشینی ها و معاملات ننگین هستند. ولی هرچه باشد، دیده میشود که نتیجه این همه خیمه نشینی حاصل اش ممکن تیم امریکایی - انگریزی به شکل مختلط 50/ 50 وارد صحنه شوند و یاهم ممکن است نظر به شرایط این تناسب تغیر کند.

جالب از همه اینکه زور مردم حاکم ارگ را مجبور ساخت که به خواست برحق مردم جواب بدهد و یا به عباره دیگر جبر زمان بالایش قبولاند، ولی هرگز حاضر نیست به خواست معاونین و یا رییس اجرایی اش تمکین کند. این است توانمندی زور مردم.

اگر اشتباهی را مرتکب نشوم و بدون هیچ نوع حساب و کتاب و بدون بگو مگوهای اضافی باید بگویم که در هر حالت الحمد الله چوکی معاونیت برای ما ریزرو شدگی است. فقط این تبلیغات رسانه ای و سیاه شدن سیایت اجتماعی جز مصروف ساختن مردم و خرید زمان است وبس.

اینکه در این وطن چه می گذرد و روزانه صدها هموطن ما به خاک خون کشانیده میشوند نه برای اشغالگران و نه هم به وابستگان اش اهمیتی دارد. بقیه هم در سکوت منتظر مرگ اند.

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سکوت مرگ
عطا صفوی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است