مگر اشغال و اسارت مردم "شاخ دم دارد"...؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۹۷/۸/۲۴ کد خبر: 155947 منبع: پرینت

اگر قرار بر این بوده باشد که یک فرد فرسوده متقاعد افغان تبار آمریکایی چون خلیلزاد این دشمن سوگند خورده این سرزمین از کوچه و پس کوچه های نیویارک، واشنگتن وظیفه میگیرد و می آید به یک کشور و یا سرزمین گویا مستقل چون افغانستان قانون اساسی اش را به بازی میگیر و اگر واقعآ این سر و صداها درست بوده باشد، درحقیقت این بیانگر این است که خلیلزاد فرمان لغو بالاترین سند حقوقی یک کشور را حالا هرطوری که است صادر میکند.

سوال من برای آنعده مزدوران ریاکار و سبکسرانی که گلو پاره میکنند و منکر اشغال این سرزمین توسط امریکا اند، مگر آیا این وضعیت ننگین هنوز برای شان کافی نیست که این وطن در اشغال کامل قرار دارد؟
مگر اشغال یک سرزمین و اسارت مردمش به قول معروف دیگر «شاخ و دمی دارد »؟

آن نان و نمک و با آن سوگندنامه شرم آوری که که به حکومت و دولت امریکا با چنین کلمات و تهعدات زیرین را به زبان می آورند دیگر برای حکام و مامورین گماشته شده که ریاکار اند چیزی برای وفا داری بوطن اصلی اش باقی نمی گذارد؛ خلیلزاد و ده ها فروخته شده دیگر که طی سالهای متمادی از امریکا در کشور ما در زیر نام انجوها و کمیته های دیسانت شده بودند و اکنون اکثر شان به نحوی فعالیت میکنند در اصل مامور "سیا" افغان تبار امریکایی اند، درحقیقت از یک مرکز رهبری میشوند.

به متن سوگندنامه توجه کنید:
«بدینوسیله سوگند می‌خورم کلاً و تمامی وفاداری خود به هر پادشاه یا دولتمرد و دولت و حکومت و مملکتی که تاکنون شهروند آن بوده‌ام را طرد کرده و در برابر کلیه دشمنان داخلی و خارجی به دفاع و حمایت از قانون اساسی و قوانین ایالات متحده آمریکا پرداخته و به آن ایمان و وفاداری واقعی بورزم و هنگامی که قانوناً لازم باشد برای دفاع از ایالات متحده تفنگ به دست خواهم گرفت...
من این تعهد را آزادانه و بدون هیچگونه تحفظ یا نیت طفره روی می‌پذیرم.»

بلی هموطن معلوم میشود آن کاغذ سبز ریش دار دقیقا نا اعوذ باالله برای این فروخته شده ها در کل به کتاب مقدس تبدیل شده است و چشمان شان را کور ساخته است و هرگز چیزی بنام شرافت و عزت انسانی را نمیشناسند چه رسد به وابستگی های دینی و مذهبی... ورنه چطور ممکن است یک خود فروخته چون خلیلزاد با این سادگی و بی ملال صلاحیت امر و نهی را دارد و توگویی رییس ستاد فرماندهی کل است.؟
(متن سوگندنامه از صفحه ای "نوری")

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشغال
اسارت
آمریکا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است