مسوول کیست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۳    ۱۳۹۷/۸/۲۵ کد خبر: 155985 منبع: پرینت

صرف نظر از دوری و یا نزدیکی روز های دشواری را می گذرانیم. نگرانی ها یکی دو تا نیستند. شرح دشواری ها را یکی بهتر از دگری می دانیم. شهدا، زخمی ها، آواره ها، خیانت به سربازان شهید، بی ارادگی نیرو ها در مقابله با طالبان، سر درگمی و امکان واگذاری امکانات در جاغوری و مالستان به طالبان شبیه آنچه در غزنی و سایر شهرها اتفاق افتاد، رجز خوانی ها، بی تفاوتی ناتو و حضور طالبان در منطقه، همه را غافلگیر کرده است.
مگر انتظار غیر از این ها را داشتیم؟ در هفده سال وقتی در اطراف ما به صورت منظم آتش می کاشتند، چرا فکری برای این روز نکردیم؟ سقوط شهر های دگر کافی نبود؟ تبسم را چگونه فراموش کردیم؟ چقدر برای با هم بودن کار کردیم؟
تک تک ما مسوولیم، ما فقط برگزار کردیم و شعر خواندیم. به خصوص آنهای که فرصت اندیشیدن را داشتیم و مردم به حرف ماگوش می داد، بیشتر مسوولیم.

انجنیر یوسفی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسوول
یوسفی
نظرات بینندگان:

>>>   Fekri is met Jailani Lutfi.
هموطنان عزیز وقومای تاجیک سلام ۰۰۰
امروز از طریق برنامه یی لایف فیسبوک از قول یک وطندار پنجشیری خبر شدم که دولت فاشیست برای ضربه زدن به پروان پنجشیر وکاپیسا در حقیقت جنگ بیولوژیک پلان شده را آغاز کرده وآن معتاد ساختن جوانان پنجشیر در زندانها وبعد با دادن مواد مخدر مجانی به این جوانان پلان دارند تا پنجشیر را خدای ناخواسته نابود ومردمش را تباه کنند عین داستان ارسال تریاک از طرف انگلیس به چین که منجر به جنگ تریاک شد من از همه یی عزیزان بالاخص وطنداران پنجشیر وشمالی وکاپیسا مصرانه تقاضا دارم تا در کمپاین آگاهی دهی برای مرد م پنجشیر وشمالی دین ایمانی ووجدانی شانرا اداکنند ورنه دیر نخواهد بود که هزاران جوان ملطفن به جای لایک شما هم پیشدقدم شوید وپست های درین زمینه نشر کنید عتاد وباردوش در پنجشیر وشمالی داشته باشیم وآنگاه فاشیزم به خیال راحت برنامه وپلان دویمه سقاوی را تطبیق خواهد کرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است