رهبران اصلی طالبان در افغانستان هستند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۸    ۱۳۹۷/۸/۲۷ کد خبر: 156005 منبع: پرینت

این سه عنصر جنایتکار چون زلمی خلیلزاد،حامد کرزی و اشرف غنی احمدزی رهبران اصلی و واقعی تحریک طالبان در افغانستان اند.
زلمی خلیلزاد در نخستین تهداب گذاری دولت افغانستان در بن، حامد کرزی معاون وزیر خارجه طالبان را به حیث زعیم افغانستان گماشت.

حامد کرزی تمامی تلاش خود را در سمت احیای مجدد طالبان و طالبانیزه ساختن افغانستان بویژه شمال کشور به خرچ داد. او تنها در ایجاد پایگاه طالبان در لوگر مبلغ ۶۰۰ میلیون دالر هزینه کرد و همه دسایس را برای ترور فرماندهان ضد طالب ورهای طالبان از زندانها انجام داد.

اشرف غنی احمدزی این شعبده باز روانی وظایف ناتمام کرزی را بسر رسانید و استراتژی انهدام کامل ارتش و پولیس ملی را برگزید.
غنی احمدزی با زمینه سازی ترور های دسته جمعی در قطعات، سقوط پایگاه های نظامی و سقوط ولایات، ولسوالی ها، شهرها و پاسگاه های ارتش و پولیس ده ها هزار افسر و سرباز را به کام طالبان سپرد و بدینگونه ملیشه های طالب را بطور مکمل تجهیز ساخت.

راه اندازی جنگ های قومی یکی از بزرگترین میراث غنی احمدزی است.
او حزب جنایتکار گلبدین را به قدرت رسانید و هزاران افسر حزب اسلامی را شامل قطعات ارتش و پولیس ملی ساخت و زمینه سقوط دولت را بیش از پیش فراهم ساخته و افسران ورزیده کشور چون جنرال رازق را ترور کرد و جنرال دوستم را بخاطر مبارزه باطالب تبعید ساخت و او را نظر بند نمود و به جان فرماندهان شجاع مردم هزاره سوء قصد نمود.

تمامی این نقشه ها تحت رهبری آمریکا و با درنظرداشت مهندسی زلمی خلیلزاد این نماینده شناخته شده سی آی ای آمریکا اتفاق افتید و این چهره پلید بود که سرنوشت افغانستان را به چنین حالت زار کشانید و در سمت تطبیق این نقشه، حدود ۷۰ درصد خاک افغانستان را بدست طالبان این لشکر جنایتکار و مزدور پاکستان سپرد.

زلمی خلیلزاد این جنایتکار تاریخ حالا درنظر دارد تا در مراحل پایانی ماموریت خونین امریکا در افغانستان، این کشور را بطور مکمل بدست طالبان تسلیم نماید!
همه اقدامات این عنصر نمک حرام تحت برنامه صلح، انتقال قدرت بدست وحشی ترین نیروی عصر یعنی طالبان است!
او در تفاهم کامل با پاکستان این ماموریت را موفقانه بسر رسانیده و میخواهد تا به سرنوشت سی ملیون شهروند افغانستان بیرحمانه بازی نماید!

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خاوری
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   Mazdak Farid
اشتباهات امریکا،و برنامه های طالب محور پاکستان،سعودی وهژمونیست های قومی در داخل کشور سبب شد تا نیروهای طالب ستیزحذف،سرکوب،تطمیع،بدنام و پراکنده گردند . در این مدت ؛به ویژه در چهار سالِ اخیرطالبان بیشتر حفظ و پشتیبانی شدند،گسترش یافتند و به نیروی خودی و مطمین برای بخشی از کشور مبدل گردیدند. حال و هوای امروزی طالبان برای آنهای که به آزادی،آبادی،پیشرفت و رفاه مردمِ سرزمین ما می اندیشند اندوهناک و تکان دهنده است.نیروی طالبانی برای هیچ بخشی از جامعۀ ما خوبی و آرامش نمی آورد. امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به همبستگی ضد طالبانی احساس می شود.

>>>   Fekri is met Jailani Lutfi.
هموطنان عزیز وقومای تاجیک سلام ۰۰۰
امروز از طریق برنامه یی لایف فیسبوک از قول یک وطندار پنجشیری خبر شدم که دولت فاشیست برای ضربه زدن به پروان پنجشیر وکاپیسا در حقیقت جنگ بیولوژیک پلان شده را آغاز کرده وآن معتاد ساختن جوانان پنجشیر در زندانها وبعد با دادن مواد مخدر مجانی به این جوانان پلان دارند تا پنجشیر را خدای ناخواسته نابود ومردمش را تباه کنند عین داستان ارسال تریاک از طرف انگلیس به چین که منجر به جنگ تریاک شد من از همه یی عزیزان بالاخص وطنداران پنجشیر وشمالی وکاپیسا مصرانه تقاضا دارم تا در کمپاین آگاهی دهی برای مرد م پنجشیر وشمالی دین ایمانی ووجدانی شانرا اداکنند ورنه دیر نخواهد بود که هزاران جوان ملطفن به جای لایک شما هم پیشدقدم شوید وپست های درین زمینه نشر کنید عتاد وباردوش در پنجشیر وشمالی داشته باشیم وآنگاه فاشیزم به خیال راحت برنامه وپلان دویمه سقاوی را تطبیق خواهد کرد

>>>   صاحب مقاله فرق بين قيروشيرنكرده همه راجنايت كاركفته. حوصله بلندداردوميخواهد40 سال ديكرهم دروطن كشتارانفجار وانتحار باشد.
بفكرم ازين بدبختي كه كشورمان به ان روبرواست حظ ميبردوخوش ميباشد. خفه نشود نويشته اش بسيارخسته كننده بود.
عبدالله تخارى

>>>   جناب توریالی :
آیا ممکن نیست گفته ونظرت را با الفاظ مودبانه ارائه نمائید؟؟؟
در زمان تره کی یک شماره روزنامه خلق تصویر تره کی اندکی معیوب بچاپ رسیده بود مدیر مسئول روزنامه با وجود اینکه سور خلقی بود تا امروز زنده ومرده اش گم است
خودت چندین نفر را جنایتکار خطاب میکنی ،اقلا غ را منحیث رئیس جمهور افغانستان اندکی مراعاتش را کن حتما حدود سه ملیون فرد این وطن برایشس رای داده اند وحالا هم اورا قبول دارند
در کشورهای همسایه حتی ترکیه که می خواهد عضو اتحادیه اروپا باشدکسی چنین خطابی به اردوغان نماید فردایش در زندان است در کشورهای همسایه به سرنوشت بد تر ازین دچار میشوند
ر

>>>   همه طالب ها بیسواد هستن اصلا نمیدانند که چگونه اسلام را تبلیغ کنن با آدم کشی یا انتحار نمیشه دین را برساند به هدف و مقصد

>>>   جناب نظر دهنده بينام كه از غ دفاع كرده اي!
تركي خو خودت ميگويي كه يك سور خلقي بي دين بود. اردوغان رهبر انتخاب شده مردم تركيه است ولي غ با تقلب كه در دنيا نظيرش را سراغ نداريم و بعدا توسط كيري تعيين شد پس چگونه يك متقلب را كه بزرگ ترين خيانت را به وطن نموده را با اين و ان مقايسه ميكنيد؟
وسلام
معلم نصرالدين


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است