مواردی که توجه مردم و مسولان امنیتی را می طلبد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۳    ۱۳۹۷/۸/۲۸ کد خبر: 156027 منبع: پرینت

ولسوالي مالستان غزني بصورت مکمل از وجود تروريستان پاکسازي گرديده و در ولسوالي جاغوري با حضور نيروهاي ويژه پوليس، کماندوها و قطعات واکنش امنيت از دو استقامت عمليات هاي زميني و هوايي هنوز در جریان است. به تروریستان ضربه های نیز وارد شده است.

حال که تروریستان از خانه و کاشانه مردم ما بیرون رانده شده اند موارد‌ زیر باید مورد دقت قرار گیرد:
۱- باید به سرعت نیروهای پولیس ملی و محلی از میان افراد مورد اعتماد و کار آزموده سازمان دهی شود تا بتوانند به موقع از ولسوالی های مالستان و جاغوری حفاظت نمایند.

۲- اگر می خواهیم برای همیشه خیال مان از تجاوز تروریستان به ولسوالی های جاغوری و مالستان و ناهور راحت شود باید یک کندک تقویت شده اردوی ملی در این ولسوالی ها مستقر گردد. من اعتقادی به اروی محلی ندارم.

۳- نیروهای خیزیش مردمی در قالب دسته های منظم و سازمان یافته تحت نظر ارگان امنیت ملی کشور در مناطق مختلف این ولسوالی ها ایجاد شود تا در شرایط بحران بتوانند در کنار نیروهای امنیتی قرار گیرند و از مناطق خود دفاع نمایند.

۴- باید لانه های تروریستان را در خاک افغان، رسنه گیلان، شیر و برله و گاومیشگ درهم کوبیده شود. بدون تصفیه این مناطق محال است از این پس‌روی امنیت را ببنیم.

۵- باید به سرعت به خانواده های شهدا و زخمی ها و جنگ زدگان رسیدگی صورت گیرد. نیاز است تا با اقدامات مشخص امنیتی فوق مردم مناطق مختلف ولسوالی های مالستان و جاغوری هرچه سریع به قریه های خود برگردانده شوند.

۶- بدیهی که جنگ زدگان ولسوالی های مالستان و ارزگان خاص و جاغوری آسیب جدی مادی و روحی دیده اند. باید دولت و نهاد ملی و بین المللی و دستان خیرخواه مردم ما به یاری ان ها بشتابند.

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رحمانی
جاغوری
نظرات بینندگان:

>>>   مثل تو رحمانی صاحب افراد دیگری هم وکیل اند کی به قصه حرف های مفتت است برو اسلامیت را هم در جاغوری پیاده کن این هم خواست ماست در مقابل اینهمه خواست هایت ببینم چه میکنی هر وقت فجایع در یک محل زیاد گردد قهر خدا بالایش نازل میشود که شد پس بدان که رو آوردن به الله از هر چیز بهتر است چون زور الله را نه کندک قومی دارد و نه هم نیرو های ویژه قومی بقول شما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است