کدام یک باید اول محاکمه گردد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۵    ۱۳۹۷/۸/۲۸ کد خبر: 156034 منبع: پرینت

اشرف غنی عملا کشور را بدست دزدان و غارتگران سپرده است.
تنها خود اشرف غنی احمدزی حدود ۱۴۴ جریب زمین دولتی را به شرکت الکوزی به قیمت کاه ماش فروخت. قیمت هرجریب زمین توسط پارلمان ۱۵۰ هزار دالر تعیین شده بود اما غنی آنرا به فی جریب به ۵۰۰۰ دالر معامله کرد.
اینکه غنی در کل از این معامله خاینانه چه مقدار برداشت نموده است هنوز معلوم نیست.

غنی احمدزی تمامی قرار داد های وزارت خانه ها را در دست خود گرفته است و روزانه میلیونها دالر را از این قرار داد های پا در هوا تصاحب میدارد. همه حسابات تجارتی و فروش معادن تحت نظر غنی احمدزی و تیم او صورت می‌گیرد.

خانم غنی احمد زی بی بی گل در مسابقه چپاول و دزدی نخواست از شوهر عقب بماند. قرار گزارشات معتبر جهانی او تنها در یک قلم دزدی مبلغ ۲۸۰ میلیون دالر را به یغما برد.
اما هیچ مقام قضایی تاحال، پرونده این جفت حاکم را مورد بررسی قرار نداده و هیچگونه امری نسبت به مجازات و زندانی ساختن این دزدان دریانوش تا کنون صادر نشده است.

اما برعکس طوری که انتظار میرفت، امروز عقده های چرکین غنی احمدزی به سر آمد و به سلسله مجازات فرماندهان طالب کٌش چون قیصاری، جنرال رازق، علیپور، امروز به جان جنرال حسیب الله قریشی رییس ارکان قوماندانی عمومی قوای سرحدی، این فرمانده شجاع و میهندوست شمال حمله نموده و او را به اتهام فساد مالی در قول اردوی شاهین گرفتار و زندانی ساخت.

جنرال حسیب قریشی از جمله قربانیان تقابل عطا محمد نور و اشرف غنی احمدزی است. او بود که در کشمکش میان بلخ و ارگ به حمایت امپراتور شمال برخاست.
حالا امپراتور در برابر چالش و آزمایش بزرگ قرار گرفته است که نسبت به واکنش غنی احمدزی چه عکس العمل در برابر با خورد انتقامجویانه غنی از خود نشان خواهد داد.

سوال دوم به مردم شمال تعلق می‌گیرد که در برابر پروژه طالب سازی غنی احمدزی و سرکوب فرماندهان ضد طالب چه واکنشی از خود نشان خواهند داد؟

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
دزدی
الکوزی
نظرات بینندگان:

>>>   خجالت بکشید یکبار لفظ اامپراتور را مطالعه کنید که چی معنی دارد شما به هر لندغر امپراتور میگوید ههههههه

>>>   مردم شمال هیچ نوع واکنشی از خود نشان داده نمی توانند ، چون بزرگان به نام ، جوانان را وقت نمی دهند ، بزرگان هم معامله گر و آرمان فروش.

>>>   هیچ ... نمیتواند بکند. حسیب الله قریشی این روز را فراموش کرده بود و گمان میکرد که همیشه او باشه و خدای او یعنی عطاچور!
خوبست همین فراعنه عصر مانند قیصاری و رازق و این و آن به جزای اعمال خود برسند و مردم عوام از شر این ددمنشها برهد.

>>>   اشرف غنی احمدزی این شخص عوام فریب کینه توز مریض و دشمن مردم فارسی زبانان اینرا بداند که اگر جنرال قریشی را با توطعه و دسیسه و اتهام بستن بی مورد فساد گرفتار کرده اید و بفکر ان باشید که جبهه گیری مردم در مقابل ترورستان وطنفروش طالبان قوم و زبان خودت در صفحات شمال به خاموشی میگراید کور خواندی قریشی تنها نیست صد ها قریشی دیگر وجود دارد تا جلو خاینانه و توطعه ترا و تیم خاینت را در سپردن ولایات شمالی وبخصوص ولایت باستانی بلخ را خنثا میکنند وقتی که حالا دیدی توطعه ات در سپردن هزاره جات به طالبان ترورست افشا و خنثا شد دیوانه وار بجان جنرال قریشی برای فروشاندن خشمت دست انداختی علت این اقدام دستگیری این جنرال وطندوست واضح است که دشمنی شخصی خودت باوی چیزی دیگری نیست همفکری ات با قصاب کابل جاسوس پاکستان را مردم خوب میداند که توطعه برچیدن قوماندانانی که در مقابل طالبان ایستادگی عام و تام دارند روز تا روز در داخل ارگ به عناوین گوناگون گرفته میشود .

>>>   سلام.
مردم شمال دیگر فریب جنایتکاران را نمیخورند وتوسط غارت گران استعمال نخواهند شد.
باشنده بلخ.

>>>   مشکل غنی متعصب تفاوت میان گفتار و عمل او است.

چون بود اصل گوهری قابل
تربیت را در او اثر باشد
هیچ صیقل نکو نخواهد کرد
آهنی را که بد گهر باشد
خر عیسی گرش به مکه برند
چون بیاید هنوز خر باشد
غنی مغز متفکر شرارت چگونه خود را از محاصره مردم غیور ما به دلیل بی عاطفه گی در قبال هزاران قتل عام سربازان شجاع و مردم بی دفاع توسط تروریستان از زندان رها ساخته خود نجات می دهد؟
مغز متفکر شرارت که با مردم یک روز با زبان صادقانه و انسانی ادبی حرف نزده است و هر واژه که از دهان اش بیرون می شود جز از گذافه گویی چرندیات، هزیان و توهین به مردم شریف ما نیست.
غنی خود کامه چهل سال که بیرون از وطن بوده نه به مذهب مردم باور دارد و نه به فرهنگ و عادات مردم آشنایی دارد چگونه مردم غیور با دیانت ما بر او احترام بگذارند؟
غنی عوام فریب دروغگو که غیر از جیغ زدن و رفتار روانی و گزافه گویی آن هیچ جذابیت برای مردم قاقل و دانا چیز فهم کشور ندارد؟
غنی شرات انداز دست نشانده جانکری که ارگ را با اطرافیان اش یک باند ما فیایی به آشیانه شیطانی و مدیریت توطیه علیه اقوام به اقوام تبدیل کرده با کدام جرات از مردم شریف با دیانت ما کمک می طلبد؟
غنی تروریستان را برادران جان برابر خود می شمارد و از زندان ها آزاد می سازد به کدام وجدان از مردم کمک می خواهد?
غنی مصنوعی بی عاطفه که در غم و اندوه مردم عزادار شریک نمی شود و در کنار مردم قرار ندارد با کدام رویی به مردم شریف ما رجوع می کند؟
اشرف غنی انسان از خودراضی قبل از اینکه از روی درماندگی به مردم خطاب کند باید به خود خطاب کند که او کیست« انسان شرارت » ؟
مردم از تو غنی بی عاطفه مدریت سالم , صداقت سیاسی , عدالت, سپردن کار به اهل کار , امنیت , فقرزدایی « فقر يكي از خطرناك ترين پديده هاي اجتماعي است كه مي تواند حيات اقتصادي، سياسي و فرهنگي ملت ها ی شریف ما را تهديد كند » , برنامه ریزی برای مسیر شغلی افراد بر مبنای برآورد های عینی از نیاز های آتی و اسعداد های بلقوه و ارزیابی عملکرد افراد متخصص باتجربه می خواهند و به همین دلایل مردم نا جارشده اندکارت به استخوان رسیده دست به قیام زده اند.

او مردم غیور بادیانت اکثریت این حاکمان قدرت طلب ما نند غنی عبدالله دروغ گو هسستند ، چون معمولا دروغ بعد از مدتی آشکار میشود و انسانها دروغگو بی برنامه در بین مردم رسوا میگردد.
باید گفت نجات اشرف غنی و عبدالله از انزوای چهار دیوار ارگ صرفا با استعفا و معذرت خواستن از مردم افغانستان.

ادامه رهبری این حکومت تنبل و سست ٍ ضعیف بی نظم و بی برنامه در مدیریت امور رفا ه و آسایش شهروندان قضاوت به دست شما هموطنان ! اشرف غنی باید شرایط برای پذیرفتن صدها کادر و ده ها داکتر علوم در هم بخشها سکتوری که دارای طراح های جامع هموطنان ما در خارج وجود ادرد آماده می کرد نه کرده است , خواهشم ایسنت که هموطنان آگاه و قلم بدست یک دوسطر در مورد تبصره کنید . ممنون

>>>   هههههه آب از بالا به گودال می رود، زمانیکه گودال پر از کثافت باشد تا عمق کثافت سرایت می کند، و زمانیکه قدرت مندان کشور دزد باشد قاضی و دادستان کل همه قضایی دزد اند، موضوع وارثت خونه مان بود زمانیکه پرونده نزد قاضی رفت دو هزار دلار رشوه خواست از آدم شاخ در میاد ای وای وطن وای وطن از بی وطنی، درد رنج ظلم بی عدالتی به اوج خویش رسیده حتی خدا هم از این سرزمین نفرین شده کمک نمی کند.

>>>   دوستان احساساتی در گام نخست خود را از زیر سایه کثیف این رهبرنما های فاسد مذدور ، غلامان حلقه بگوش ، قاتلین مردم افغانستان دور شوید واز تخم زهر آگین که توسط کمپنی انگلیس ها سال ها سال قبل به خاطر زرع وارد کشور پاک ما گردیده وپاشیده شده است وتوسط همین رهبران پست فطرت همه روزه آبیاری میشود دیگر خود را نجات دهید که شما را بنام قوم ، مذهب ، نژاد ، لسان ، سمت ، منطقه وغیره وغیره به جنگ میاندازند قتل میکنند وخود خفاشان بزنس وخوشگذرانی وعیاشی در لندن، دبی واروپامیکنند برگردیم برسر محاکمه این شیاطین کدام یک ازاین پست هاخون ملت ومردم بیچاره مارا مانند کنه ها نچوشیده اندامروزکه دراین قصرهای مجلل وباشکو مانند خفاشان زندگی نگین وشرم اور خود را سپری مینمایند از کجانمودند تمامآ شان از پدر خود خر لنگ هم نداشتن اگر وجدان داشته باشند بگذار که از خود به پرسند که این همه سرمایه ، کاخ های بلند ، پارتمان ها ، شرکت ها، ترانسپوت ها ، هوتل ها ، تلوزیون ها ، پوهنتون ها، بانک ها ، شفاخانه ها ، مغازه ها ، فروشگاه ها را ما از کجا به دست آوردیم وبه نام خود واعضای فامیل های خود در داخل وخار نمودیم آیا این زندگی است برای خود شان وفامیل های شان که مانند دذدان خود را در پنای چند تا سگ که از ایشان محافظت مینمایند گشت وگذار نمایند ومردم برای شان به عوض سلام تف ولعنت نثار شان مینماید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است