غربي ها پيسه و قصر دادند، ارزشهاي ما را گرفتند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۵    ۱۳۹۷/۸/۲۸ کد خبر: 156039 منبع: پرینت

مرده و زنده بودن يك شخص مهم نيست، حيات يك ملت و يكي از تمدن هاي بزرگ فرهنگي مهم است كه سيستماتيك نابود ميشوند.
ما در دوره مقاومت هيچ چيز مادي نداشتيم اما ارزشهاي بزرگ معنوي؛ انسانيت، صداقت، اخلاص، پاكي، قناعت، شجاعت و غيره داشتيم.

وقتي غربي ها پا نهادند پيسه و قصر دادند ارزشهايمان را گرفتند حالا زندگي مان را ميگيرند و ما را به مرگ محكوم ميكنند و در تمام اين جنايت هاي بي رحم تاريخ روزگار ما هيچ نيروي بيروني گناهي ندارد جز رهبراني كه بر سر نوشت مردم ما بازار تجارت باز كرده اند.

گاهي در آغوش كرزي مي روند، گاهي در آغوش غني مي روند.
قانوني كه از جهاد حرف ميزند هر روز پيش كرزي، غني، خليلزاد است!
احمد ضيا بعد اخراجش از پٌست بي صلاحيت از انتقام حرف ميزند، ديروز براي پيروزي غني فرياد ميزد!
عبدالله كه حكومت تقلبي يك روزه را قبول نمي كرد چهار سال است در سايه تقلب خوابيده است!
استاد عطا كه پاي حكومت غني را ميخواست راست كند حالا هر روز پيش غني است تا پاي حكومت آن را مستحكم تر كند!
دوستم كه غني و اتمر را مسوول كشتن خود مي دانست بعد از تبعيدي پيش غني سوگند ميخورد ميگويد به تو وفادار هستم و به اتمر قول همكاري ميدهد!
محقق كه از سرنگوني دولت گپ ميزد حالا براي استمرار آن با خليلزاد مذاكره دارد!
صلاح الدين كه هشدار و ضرب الأجل براي غني تعيین ميكرد حالا هر روز با غني مي خندد! و...

ما از هيچ كسي نناليم از خود بناليم كه "نتوانستيم يك رهبر انتخاب كنيم" رهبراني را انتخاب كرديم هرگاه ثروت، مقام و پٌستي به آنها دادند در برابر جنايات شوونيست ها سكوت كردند و هرگاه چيزي نرسيد به آنها ما را به ميدان كشيدند و قرباني خود كردند!

من نفرين كردن را دوست ندارم به هيچكسی حتي دشمنان و قاتلان مردم را نفرين نميكنم ولي به همه اين رهبران خاين و شريك جنايتكاران لعنت ميفرستم آرزوي مرگ شان را ميكنم، چونكه اينها بودند از دِل پاك و صاف سادگي مردم مظلوم ما سوء استفاده كردند، باعث ساختن دادگاه نظامي و دادگاه صحرايي شدند...

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غربی ها
رهبران
نظرات بینندگان:

>>>   خیلی دیرتر فهمیدی گل جان!
یک گپ دیگر! غربی ها نه خریدند بلکه شما آنرا فروختید

>>>   امیری صاحب :
برادر محترم راست بگوبم حرف های دلم را نوشته اید.باور کنید بعضی اوقات ارزو میکنم یگان مطلب تحریر وبه شبکه های اجتماعی ارسال نمایم . اما این توانایی را در خود نمی بینم .از شماوسایر چیز فهم هامثل ملک ستیز صاحبب ، پدرام صاحب وغیره خوایش میکنم روی موضوع ذیل اگر چند سطر کوتاه هم باشد ابراز نظر فرمایند .
از خلیل زاد صاحب خواسته شود تا بخاط منافع امریکا کاری نکند که امید مردم بیچاره افغانستان به یاس مبدل شود واز سیاست یک بام و دوهوا صرف نظر نماید.در خاتمه برای همه مردم شریف افغانستاان زندگی با عزت از خداوند منان تمنا دارم
بااحترام فایقه

>>>   واقعا این ها به ملت های خود انقدر جفای را نموده اند که هر گز قابل بخشش نبودند ولی حالا که خود در عذاب فریب سیاسی غرق اند شاید بدانند که هیچ سرمایه اندوزی مادی بدرد شان نمی خورد. و ان سرمایه هایشان در یک سرمایه گذاری بزرگ مشروع هم دخیل نیستند تا زیربنای سیاسی خویش را تامین کنند و بجز از فرزندان خود. به کدر سازی حتی فرزندان بازماندگان نزدیکترین همراهان وهم سنگران خود نپرداختند چی رسد به زیربنا سازی یک ملت.فعلا همه انها مانند میخ شده اند و چکش در دست دیگران است هر گاه هر جا بخواهند در فرق اینها کوبیده و اگر کج بروند به پهلویشان میکنند باز هم راست شان میکنند بالاخره میشکنند و دور شان میندازند زیرا هنوز هم در حس بی اعتمادی و خود خواهی را در بین همدیگر تازه نگهداشته اند ولی یادشان باشد که بود شان در وحدت یکپارچگی خواهد بود ورنه. فاصله به نابودی کامل شان کم مانده است زیرا تصاویر دید بازدید شان نمایانگر خیلی مسایل است.چی زیبا گفته بودند وقار سیاسی بهتر از ماموریت سیاسی است.در هر دور تمثیل انتخابات اینها دروازه به دروازه دنبال یک ماموریت میگردند که در نهایت به حیث بل المقطع جذب میشوند.توسط شان یک کتله یی از جامعه را در برابر نکارگی حکومت ها خاموش میسازند.
متوجه باشید که اینباردیگه ملت در تجارت شان شامل نخواهد شد. امید وارم این بار وقار بگیرند نه ماموریت.
بااحترام
به امید وحدت یکپارچگی ملت

>>>   جناب گل امیری مواظبت و مراقبت در نویسندگی لازم است. تمرکز بر دوره مقاومت و غفلت یا تغافل از عصر جهاد ظلم فاحش ملی است.

>>>   گل امیری جناب شما از دور ه ای مقاومت حرف میزنید از همان مقاومتی که رهبران تانرا جنرال حمید گل رییس ای اس ای پاکستان هر نیمه شب از بستر خواب مثل یک سرباز بدفتر خود میخواست و هر هفت شانرا قطار ایستاده میکرد و از انها در موارد خاص گذارش میگرفت. مردم افغعانستان نهایت بدبخت استند که سرنوشت شان بدست مشتی از انسانهای بیسرو پا ملایان مسجد و بیسواد از گلبدین تا مولوی خالص و از ربانی تا مسعود افتاد. اگر میخواهید از افغانستان مترقی و پیشرقته و سیکیولر حرف بزنید لطفا دگر نام مقاومت و جهاد را نگیرید تهوع اور است.من در تمام جریانها و جنگها در کشور بوده ام و میدانم که قصه در کجاست.
جهانگیر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است