سازندگی را از خودمان شروع کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۷/۹/۳ کد خبر: 156111 منبع: پرینت

چرا ما مردم افغانستان اینقدر منفی نگر هستیم؟ اگر یک نفر هزاران خدمت را برای ما انجام دهد ، تعریف و تمجیدش را نمی کنیم.
خدا نکند از طرف یک اشتباه سر بزند، چشم هایمان را به روی تمام خوبی‌هایش می بندیم و اشتباهش را در بوق و صرنا می کنیم و برای طرف آبرو نمی گذاریم. یک روز تا می توانیم رییس جمهور اشرف غنی را مسخره می‌کنیم. روز دیگر دوستم و ایشچی را سوژه مسخرگی می سازیم و استاد عطا نور و جمعیتی ها را دزد می خوانیم. و روز دیگر هم از لباس پوشیدن داکتر عبدالله انتقاد می کنیم و به خود اجازه می دهیم که تک تک سیاستمداران این وطن را توهین کنیم! مردم باید با سیاستمدارانشان و نمایندگاشان در یک راستا قرار بگیرند و به رقیبان خارجی مخصوصا همسایگان اجازه تحقیر کردن سیاستمداران افغان را ندهند!

نمونه بارزش پستهای توهین آمیز افغان‌ها به داکتر عبدالله است!
از نظر من لباس پوشیدن جناب داکتر عبدالله کاملا شخصی است و به خودشان مربوط می شود. دلیلی ندارد که با الفاظ غیر محترمانه و نا مربوط از طرف کاربران فیسبوکی انتقاد شود و کم کم کار به جایی برسد که بی بی سی فارسی هم از فرصت استفاده کند و از بی خبری از این قضیه خبر بسازد. بی بی سی فارسی اگر خیلی دنبال خبرهای داغ است حسن روحانی رییس جمهور ایران را مسخره کند که رفت انگلیسی گپ بزند گند زد و خدا بیامورز شکسپیر را از خواب ابدی بیدار کرد. این خبر در مورد حسن روحانی جهانی شده بود ولی از سنگ صدا برآمد و از بی بی سی فارسی نه!
انتقاد من از بی بی سی فارسی این است که از بی خبری یک روز شوی شار را به معرفی می‌گیرد و روز دیگر لباس پوشیدن شخصیتهای مطرح شده سیاسی افغانستان را زیر سوال می برد!

درنهایت برای کسانی که آتش بیار معرکه هستند و کاپی پاست را خوب یاد گرفتن متاسفم که بدون فکر کردن هر پستی را به اشتراک می گذارند.
یادمان باشد که احترام از خودمان و از خانه خودمان آغاز می شود و انتقاد کردن با توهین کردن خیلی فرق می‌کند!

کریمه میرزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کریمه میرزاد
عبدالله
نظرات بینندگان:

>>>   حقیقت همین است که شما نوشته اید مگر خصوصیت های غیبت ، تنگ نظری ،دنبال عیب دیگران گشتن ،موی پالیدن ،اینها هم لذت دارد واین درسرشت انسانها خلق شده یعنی باشیراندرون شده با جان بدر شود>
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است