در قطار مرگ نشستيم بدون آنكه بپذيريم ميميريم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۹    ۱۳۹۷/۹/۵ کد خبر: 156143 منبع: پرینت

ما هيچ وقت حقيقت ها را نپذيرفتيم!
هيچ وقت وجدان هاي مان را از خواب خفته بيدار نكرديم تا فهم نداشته امان آشفته نشود!
چنان در دامن تعصب قوم و مذهب فرو رفتيم حتي حقيقت ها را كتمان كرديم و در سنگر اشتباهات نپذيرفتن واقعيت ها همه هلاك شديم!
هيچ وقت نپذيرفتيم "اعتقاد"بزرگترين اسلحه در دفاع از مردم و كشور است.

وقتي استعمار گران غربي ميخواهند از ما يك ملت بي روح، بي اراده، بي دين و بي باور بسازند دين، اعتقادات، باورها و ارزشهاي ملت ما بايد گرفته شود تا ديگر براي چيزي نجنگيم و مبارزه نكنيم و در اين راستا بايستي اولين گزينه ها برداشتن ايمان و باور ديني مان باشد بعد فرمانده هان با ايمان ميهن دوست جواني كه تن به ذلت و اسارت در برابر اشغالگران نمي دهند.

غربي ها با اجير كردن پشتونيست های فاشیست مانند كرزي-غني و آلوده كردن رهبراني مانند عبدالله، عطا، دوستم، محقق و... به اين دولت، آزادي جنايتكاران طالب و قاتلان مردم، در مقابل ترور، زندان، كشتن فرمانده هان اصيل و مردم دوست اين سرزمين همه ما را در قطار مرگ سوار كرده اند، بدون آنكه ما بپذيريم ميميريم به مقصد در حركت هستيم!

بيایيم خارج از قوم و تباري كه هستيم از هر دين و مذهبي كه هستيم، از هر كنش و خواسته كه هستيم يك گروه دفاعي-يك سنگر مشترك-يك نيروي از تمامي مردم اين سرزمين بسازيم هم زمان در جبهه سياسي،نظامي،فرهنگي،اقتصادي و... در دفاع از مردم در برابر أشغالگران خارجي و مزدوران داخلي مبارزه كنند و در فرصت به وجود آمده در انتخابات ها يك قيام عمومي را به راه اندازيم، تا بيشتر از اين مردم سرزمين مان قتل عام و نابود نشوند.
نان خٌشك بخوريم آزاد زندگي كنيم، اين بهترين نوع زندگي براي زيستن يك انسان در اين سياره كوچك زمين است.

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گل امیری
قطار مرگ
نظرات بینندگان:

>>>   مردم افغانستان تازه ۱۸ سالی میشود روی مکتب و غریبی و سرنوشت آزادانه را تنفس میکنند و باندازه کافی سوار قطار حزب و حزب گرایی، جهادی و خلقی، شمالی و جنوبی، و ... شدند که تا امروز ضربه نابسامانی ، بی اعتمادی ، مافیاگری ، جاسوس بازی ، و هزاران ضعف عدم ملت گرایی و یکصدایی را میخورند.
مردم همیشه زیرپای افغانستان را بخاطر حفظ منافع مخالفین دیکتاتور مآب منطقوی امریکا با دولت نیمه جان شان مواجه نسازید تا به دستور باداران شان به انتحار و گوشمالی های خانمانسوز دهه های گذشته مواجه نمایند.
اس پ هزاره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است