چرا بحران خلق می کنیم؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۶    ۱۳۹۷/۹/۵ کد خبر: 156146 منبع: پرینت

ما در دنیا از هیچ نظر کشور موفق نیستیم هر کس به یک نحوی به کشورما آسیب زده و می زند طالبان بشترین جفا را در حق مردم به بهانه نیروهای خارجی کرده اند و به مردم بسیار آسیب رسانده اند و این واقعیت است و گزافه گویی نیست اما حکومت هم فاقد تدبیر است. حکومت هم در صلح هم در جنگ و هم در سیاست و هم در وحدت ملی و هم در اداره و هم در انتخابات ناکام بوده است.

هیات صلح حکومت را نگاه کنید که چه غوغای را بر پا کرده است و حالا هم دستگیری قومندان علیپور. اتهام علی پور این است که افراد مسلح غیر مسوول دارد و راه مردم را گرفته است و باید مجازات شود. در حالیکه هیچ شکایتی از قلمرو کاری وی وجود ندارد و تمام مردم هزارجات که علیپور در بین شان قرار دارد از وی راضی و تا سرحد جان از وی دفاع کرده اند.

مردمی که ما با آنها در تماس هستیم علیپور را مدافع خود می دانند وی همین تازه از جنگ جاغوری مالستان بر گشته وی در کنار نیروهای امنیتی از مردم دفاع می کرد وی قومندان دلسوز و شجاع مردم است و واقعامردم وی را دوست دارد و او را انتخاب کرده است.

خلاصه سخن اینکه علیپور را آزاد کنید و سبب بحران در زندگی مردم نشوید حکومت مسوول آرامش مردم است و نه عامل ایجاد بحران و مقابله با خواسته های مردم. خواست مردم غریب و مظلوم رهایی علیپور می باشد و به خواست مردم تان احترام بگذارید و علیپور را آزاد نمایید.

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ناطقی
علیپور
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است