نیروهای علیپور سلاح های خود را تحویل نمی دهند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۳    ۱۳۹۷/۹/۷ کد خبر: 156182 منبع: پرینت

نیروهای فرمانده علیپور سلاح های خود را تحویل نمی دهند.
فرمانده طوفان سرپرست جبهه مقاومت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: ما سلاح هایی که به ارزش خون شهدا به دست های خود داریم تا آخرین قطره خون از آن مواظبت میکنیم، علیپور فرمانده جبهه مقاومت به دسیسه های داخلی وارد کابل شد،ه است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ما حاضر هستیم تا همه سر به دار آویزان شویم اما یک مرمی جبهه را تحویل کسی نکنیم، جبهه ما عزت ما است، تحویل دادن جبهه یعنی تحویل دادن ناموس بدستان بیگانگان است.

وی در مورد علیپور گفت: علیپور زیر شکنجه ارگ نشینان و پا در میانی ملا بچه ها و نماینده های دالر دوست قبل از آزاد شدن ویدیوی خواندن تعهدنامه جبری را ضبط کرده است، علیپور ها با قامت بلند در جبهه وجود دارد، علیپور با ما است، آن شخصی که داخل مهمان خانه دانش است شمشیر هزاره ها است که در قلب دشمن فرو رفته است و انقلاب ما تازه شروع شده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طوفان
علیپور
نظرات بینندگان:

>>>   اگر هزاره ها سلاح خود را ندهند، همان کاری را که عبدالرحمن خان در مقابل هزاره ها کرد،همان کار را اشرف غنی در مقابل هزاره ها خواهد کرد.
عبدالرحمن خان کافرستان (نورستان) را مسلمان کرد، اما هزاره ها به اسلام روی نیاوردند و تار و مار شدند، حالا هم اگر هزاره ها مسلمان نشوند،تار و مار خواهند شد.

>>>   حکومت اشرف تنها پشتوانه‌ای خود هزاره ها را ازدست داده، اگر اوضاع رابد ترکند به سرنوشت ترکی وببرک کارمل گرفتار خواهد شد ازبکها متنفرند تا جکها که تکهتکه اند ازاین حکومت پشتون ها هم که دشمن این حکومت اند پس به نفع اشرف غنی است که نیروهای مردمی هزاره را مسلح و تجهیز نماید تاازخود ومملکت دفاع کنند بااحترام

>>>   زمان عبدالرحمن مستبد ومانند او گذشته است.
اکنون نه عبدالرحمن است و نه آن مردم عاجز و بی چاره هزاره!کسانیکه این چنین تصور می کنند،اشتباه است.
تیمور بیگ-کابل

>>>   درود به شرفت، درود به مردانگیت.
زنده باشید و مستدام.

>>>   عبدالرحمن خودش يك خايين وطنفروش از نسل قبيله كوچي از هند به اريانا امده بود كه غلامي نوادگان يفتلي ها را ميكرد وقتي به قدرت رسيد هزاره ها را قتل عام نمود چون هزاره ها خواهان برگشت دعو طلبانه اقوام هندي به هند بريتانوي بودند.
نظام الدين

>>>   وهابی پلید ، اگر مسلمانی همین است که شما دشمنان انسانیت ونوکران یهود وآمریکا در جهان نشان دادید ، قساوت وآدم کشی وجنایتی که در درتاریخ سابقه ندارد ، بهتر است که همه کافر گردند !!! وهابی پلید باید بدانید که جرم ما هزاره ها پیروی ودوستی از اهلبیت رسول الله صلی الله علیه وآله است ، بر خلاف شما دشمنان بشریت که اعمال کثیف وسخیف تان نشان دهنده پیروی از بنی امیه وابن تیمیه ومحمد ابن عبدالوهاب است ، مردم شریف افغانستان اعم از شیعه وسنی شما را خوب شناخته اند دیر ویا زود شما را وارباب یهودی وآمریکایی تان را از افغانستان بیرون خواهد ریخت وآنروز به یاری خدا دور نیست .وباید از خواب بیدار شوید که زمان عبدالرحمن جانی دیگر سپری شده است !!!!

>>>   نظر دهنده اول تو که مسلمان را کافر گویی البته شاید خودت از همه کافرتری باشی چه بسیار منافق ها دیدیم که برای خودپرستی دیگران را به کفر نسبت دادند خداوند ذات پلید انسان های خود پرست و شرور را بهتر میشناسد انسانهایی که اسلام را بهانه کرده تا قومیت خود را پرستش کنند و سایر اقوام را بقتل رسانند ما در مقابل ظالم تسلیم نمیشویم الگوی ما حضرت امام حسین ع استند خاهی فهمید یزید در تاریخ محو شد و نام حضرت حسین علیه السلام به نیکی باقی ماند ظالم خود را تباه میکند و آتش دوزخ را بر خود جاودان میسازد

>>>   من تاجیک هستم اما افرین بر شما شیر بچه های هزاره بدانید دیگر عمر این دیو ترسناک به پایان رسیده است واین قدرت پوشالی وخیالی است وطالبان ارگ نشین اخرین نفس هایش را میزنند لعنت خدا بر تمام ظالمین همان طور که عبدالرحمان ارزوی نابودی هزاره ها را به گور برد طالبان ارگ نشین هم این ارزو را به گور خواهد برد
شکیب وطن دوست

>>>   نظر دهنده اول.
عبدالرحمن جلاد ارزوهایش را که همانا نابودی هزاره ها و اقوام دیگر بود را با خود بگور برد و مردار شد. و حال اولادهای عبدالرحمن جلاد که یکی شان شما هستید با این ارزوی شوم تان بگور میروید. نیروی مقاومت را هیچ فاشیستی نمیتواند شکست دهد.

>>>   اشرف غنی اول زن و دختر و بچه خود را مسلمان بسازد بعد به دیگر ها پردازد.

>>>   آفرین به طوفان و طوفان ها بیانیه کوتاه و دشمن شکن و روحیه بخش صادر کردید. زنده باد مقاومت و زنده باد مجاهدان راه حق و آزادی. یک بار که خلیلی و محقق سلاح مجاهدان را به طالبان تحویل دادند و ملت را خلع سلاح کردند بس است این بار دانش با نقشه خاینانه اش می خواهد این اقدام ذلیلانه را به نام خود ثبت کند. اجازه ندهید دوباره تکرار شود. یا مرگ و یا پیروزی هر کدام باشد ما موفقیم
مجاهدغریب

>>>   این گوی واین میدان .

>>>   میگویند، زمانیکه مورچه ها زوال شان برسد، بال میکشند، به هوا پرواز میکنند و شکار پرنده ها میشوند.
هزاره ها نزدیک است از غرور کاذب شان بال بکشند. در زمان طالبان همه شان به ایران و کویته فرار کردند، حالا از خیرات سر امریکائی ها اینقدر غُره شده اند. صبر کنید، همین دوستان امریکائی تان بار دیگر طالبان بر گرده های تان سوار خواهند کرد.

>>>   بزرگان ملیت های غیر هزاره همیشه میگفتند که: هزاره را روی دادی بوی دامادی میاید . و هم میگفتند: هزاره پیش پابین است.
افغانستان به یک امیر چون عبدالرحمن با مشت اهنین ضرورت دارد. کشور بخصوص مناطق مرکزی ان در حال تجزیه است . سایر مناطق هم حالت بهتر از این ندارد طالب هم زندگی را بر مردم حرام ساخته است . فقط و فقط این ملت به رهبر دلسوز جدی و سیکیولر اما بیرحم در برابر تجزیه طلبان و دزدان مفسدین و قطاع الطریقان از علیپور تا طوفان و از احمد تا محمود ضرورت دارد.

>>>   دوستان لطف نموده به ناحق جناب اشرف غنی را مسلمان خطاب نکنید. او به اسلام عقیده ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است