برمک مزدور است، ضرر مزدور بیشتر از بادار است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۰    ۱۳۹۷/۹/۸ کد خبر: 156203 منبع: پرینت

ویس برمک مزدور فاشیسم است، ضرر مزدور همیشه بیشتر از بادار است.

ویس برمک به مثابه نوکر فاشیسم بیشترین دشمنی را با هزاره ها دارد، از همین سبب است که در کادر رهبری وزارت داخله که در حدود ۸۰ بست ریاست و معینیت است فقط یک هزاره در بست یک ریاست کم اهمیت ایفای وظیفه می نماید.

ویس برمک ادعا دارد که فرمانده علیپور از دو و یا سه نفر اخاذی کرده است، این نوکر فاشیسم چشم خود را در مقابل هزاران باند مجهز و مسلح دزدان که اکثراً به همکاری مقامات وزارت داخله در شهر کابل و حومه آن مصروف قتل، غارت و اختطاف هستند سخن به دهن نمی آورد.

به همگان معلوم است که وزارت داخله نتوانست امنیت جاده مرگ بین میدان شهر و بهسود را تامین نماید و در این جاده صد ها نفر به شمول پولیس به کام مرگ رفتند و اموال هزاران نفر به تاراج برده شد.
چه کسی نمی داند که تروریست ها در لباس کوچی در بهسود بالای مردم بی دفاع و بی سلاح حمله کردند، ده ها نفر را کشتند، خانه ها، مساجد و حتی قرآن را به آتش کشیدند و اموال مردم را دزدیدند و هیچ ارگان به کمک مردم نه شتافتند، در اینجا بود که علیپور مجبور گردید که در جاده مرگ و مناطق بهسود از امنیت مردم دفاع کند و چنین هم کرد و در قلب مردم جا گرفت، پس علیپور باید تقدیر می گردید و منحیث فرمانده نمونه برای مردم افغانستان معرفی می گردید.

در جریان تظاهرات مردم برای رهایی علیپور از قفس فاشیزم نیروهای تحت امر ویس برمک با استفاده از سلاح گرم در حدود شش نفر از تظاهرکنندگان را به شهادت رسانیده، ده ها نفر را زخمی کرده و بدتر از همه در حدود هشتاد نفر را به جرم هزاره بودن به زندان انداخته اند که در میان شان پسران و دختران نابالغ نیز وجود دارد.

ویس برمک باید بداند که روزی می رسد که نه فاشیزم می ماند و نه نوکری فاشیزم اما آه مظلومان و خون بی گناه هان حساب شدنی است اگر شما حساب آن ها را ندادید به یقین که فرزندان شما حساب آن ها را می پردازد و این قانون طبیعت است.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برمک مزدور
فاشیزم
نظرات بینندگان:

>>>   اقای عدالت!گپ واضح است اگر نمیخواهی چوکیت راازدست بدهی٫باید به ساز دول پشتونها برقصی.
عاقل

>>>   دشمنی برمک با مردم هزاره چنانچه در مقاله فوق ذکر شده ، یک واقیعت عینی انکار نا پذیر است این که اتهام اخاذی از طرف او بالای علیپور صورت گرفته جای تعجب نیست.
برمک کیست ؟ از کدام تبار است ؟ که این قدر داد از راستی و مخالف جنایت است.
جواب این دو سوال را به راحتی میتوانید از پروگرام دهلیز ها از طلوع ببینید که تمام دزدی ، قتل ، آدم ربایی ، تجاوز ، و غیره مربوط به باند برمک و هم تباران شان است ، برمک و هم تباران شان کسانی اند که تمام مردم افغانستان شناخت کامل از آنها دارد این که وجدان و غیرت وجود ندارد ، بر میگردد برای حفظ سمتش است .آیا این برمک رهزن ، جنایت باند شورای نظار در تجلیل از احمد شاه مسعود را پی گیری کرد یا خیر. اتهامت یک دزد ، قاتل.......هیچ وقت قابل قبول نیست.
(غفور)

>>>   آغای خجالت شما دوباره خشم ملت و دولت را مثل اجداد تان امتحان میکنید .
اعمال شما ها با اجداد تان شباهت زیاد دارد اینبار خدا خیر تان را پیش کند .

>>>   خوب می کند که برمک صا حب هزاره ها را بست نمی دهد در زمان سا بق هزراه را در اردو کسی نمی گرفت و حالا داد از این می زنند که باید بگرد

>>>   خطاب به برادران هزاره !
برمك پنجشيري است ولي او مربوط به مسعود و حزب جمعيت نيست او قبلا در حكومت كمونيستي با حنيف اتمر دوستي و اشنايي داشت و از حمايت وي در دولت تقلبي فعلي برخوردار است.
انچه برمك در مقابل برادران محترم فارسي زبان قوم هزاره ما خصوصا در مورد جناب محترم عليپور صاحب اين فرزند فرزانه كشور انجام داده از طرف مردم پنجشير مورد تاييد نيست . برادران هزاره ما نور چشمان ما و افتخار ما استند .
عبدالمجيد پنجشيري

>>>   آقای برمک یک مجری قانون و یک مامور دولت است و باید ذره ذره گپ از قانون بزند تا بی قانونی کم شود نه که برمک یک وطندوست بااحساس است و با هر زحمتی که شود میخواهد که کشور سر و سامان پیدا کند و با انگیزه زیاد برای دولت کار میکند تا هر کله بیر خیال کم شود.
آقای برمک یا هر کسی را که شما تهمت اجیر میزنید اگر مانند برمک کار کند افتخار افغانستان خواهد بود.
اس پ هزاره

>>>   مردم پنجشیر قابل احترام اند اما متفکر کنم برمک نواسه رحیم غلام بچه است،اویم مزدور بی شهامت است باید برایش موقع قد علم کردن را نداد . ازهمه اول تر جوانان پنجشیری باید اورا بجایش بنشانند در غیر ان خود شان تاوان پس خواهندداد . نافهمی نشود من مربوط ملیت زحمت کش هزاره نیستم

>>>   ر—ن. سیدنی

>>>   اول اینکه مسئول مستقیم شهادت شش تن از هموطنان مظاهره کننده شخص برمک استوباید جوابگو باشد .دوم اینکه هر اتهامی باید ثابت گردد وباید گپ دو طرف شنیده شود واینکه برمک باید اتهام به قوماندان علیپور را با دلیل ومدرک کامل ثابت کند.سوم اینکه:افراد شجاعی چون قیصاری وعلیپور دارویی شفابخش براین مردم ستمدیده هستند.افرادی که با مدیریت صحیح رده رابر طالبان مسدود کردند واز چنایتها وخون ریزی بیشتر بواسطه حمله طالبان جلوگیری کردند وتا ابد نامشان به نیکی برده خواهد شد.بالاخره روزی قدر این ازادمردان دانسته میشود وابروی وزیر داخله وعوامل پنهان خواهد رفت.//
داکتر عبدالرب اچکزی.

>>>   عبدالمجید پنجشیری .. شورای نظار کدام سازمان پاک و منزه و عاری از جنایات نیست . اولتر از همه جنایات ان گروه و حزب وحدت در شهر کابل ثبت صفحات کتب مولفین و مورخین داخلی و خارجی است . در کتاب ها در مورد خیانت و مزدوری حزب وحدت به ایران و لجام گسیختگی شورای نظار بعد از سقوط حکومت دکتور نجیب الله در شهر کابل زیاد نوشته شده است . اینکه برمک علیه قوماندانهای خود سر بنام خیزش های مردمی است معنی خاین بودن اورا نمیدهد. از نظر مقاله نویسان و عده ای از هزاره های شوونیست هر عمل خوب دولت کنونی هم خیانت و انهم خیانت به منافع هزاره شمرده میشود . بیجهت به اه و ناله ای این افراد فروخته شده ای هزاره توجه نکنید .من اطمینان میدهم که اگر قباله ای تمام افغانستان هم به هزاره ها ی شوونیست داده شود قناعت ندارند. این عده افراد شیعه ساختن تمام افغانستان و
هزاره سازی تمام افغانستان را در سر دارند . باور ندارید لطفا به تبصره های انها که در این سایت هر روز به خصوص در موضوع علیپور به نشر رسیده توجه کنید حل مطلب میگردد. من هم طبقه ای زحمت کش هزاره را همچو سایر زحمتکشان کشور دوست دارم و برای من فرقی میان دهقان و زحمت کش پشتون و تاجیک و هزاره و ازبیک و نورستانی نیست .
خیرخواه

>>>   برمک مزدور فاشیسم است نه درخدمت مردم .
بحساب تاجیک ویا پنجشیری عمل نکرده .محاسبه تاجیک بودن از عمل برمک کاملن جدا است.اگر برمک بالای ملیت زحمتکش هزاره ما ظلم کرده بحساب وظیفه دولتی اش است نه بحساب قومیت یا منطقه.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است