بدرفتاری جنسی با دختران فوتبالیست در افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۲    ۱۳۹۷/۹/۱۰ کد خبر: 156221 منبع: پرینت

فدراسیون بین‌المللی فوتبال، ادعاهای را بررسی می‌کند که حاکی از بدرفتاری جنسی و فیزیکی با شماری از اعضای تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان است.
به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) تحقیقاتی را درباره گزارش های از آزار و اذیت تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان توسط مقامات فدراسیون فوتبال این کشور آغاز کرد.

خالده پوپل، مسوول سابق بخش فوتبال بانوان افغانستان که اکنون از افغانستان فرار کرد و در خارج از کشور زندگی می کند، در صحبت با یکی از رسانه ها راجع به بدرفتاری های فیزیکی از سوی شماری از مقامات فدراسیون فوتبال با دختران تیم فوتبال افغانستان؛ صحبت کرده است.
او اظهار داشت که قربانیان همواره در معرض خشونت فیزیکی و تجاوز جنسی قرارمی گرفتند.

روزنامه گاردین، به نقل وی گزارش کرده که بدرفتاری با بازی‌کنان تیم ملی فوتبال بانوان، در داخل افغانستان و نیز در یک کمپ آموزشی در اردن در ماه فبروری سال 2018 صورت گرفته است.
اعلامیه افزوده است: فدراسیون فوتبال افغانستان تاکید می‌کند که این ادعاها بی‌اساس است و در صورتی که این فدراسیون شواهد و معلومات کافی بدست بیاورد، از اجرای تحقیقات و اقدامات عاجل برای رسیدگی به آن سرباز نخواهد زد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فوتبال
دختران
نظرات بینندگان:

>>>   مشخص است وقتی دختر با مردان فوتبال بازی می کند همینطور می شود. خوب شد که خودشان گفتند. اگر ما می گفتیم می گفتند بی ظرفیت هستند.

>>>   این کار خود خواسته است خود کرده اند لعنت بر خود شان باد در این شرایط عده در بغل بیل کلینتون و عده هم در اردن و عده ای نیز در ... حق شان است.

>>>   اگر دختران با رمز چشم تمایل نشان نه دهند ، جوانان در خلال ها جرءت
اشاره بازی و جنسیت آزاری را ندارند .
یکی از جوانان باشگاه

>>>   یک شاعر معاصر چه خوش سروده :
اگر دل از آهن پاره کنم من
تو دل ربایی چه چاره کنم من
اگر در پای تو جانم براید
هوس مرگ دو باره کنم من
صواب است اگر وصلت با نیت پاک و انسانی عشق و محبت صورت بگیرد
و اگر تفاهم بخشی اشاره ، به قصد پیشنهاد وصلت بین دو جوان با سرشت
ممدوح صورت بگیرد عیبی ندارد اما انسان فریبی گناه است
م. ش از بدخشان

>>>   چه فرق میکند افتخار به پدران وفامیلهای دختران فوتبا لیستها میباشد.مدال بی عفتی خودرا بگردن پدران وبرادران خود بآ ویزند.
باشنده کابل.

>>>   وی،مه میگم که چرا این بیچاره ها در مقابل تیم ازبکستان بیست در مقابل صفر باختند.
این بیچاره ها مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند و در میدان درست دویده نمیتوانستند و چاک چاک راه میرفتند و از همین خاطر باختند.
بیچاره ها.

>>>   به لیاظ خدا یک زره مسلمان شوید او مردم افغا نستان چرا این قدر بی ناموس شده اید چرا دختران و زنان خود را به سپورت سو ق می دهد شما لطفا بروید نزد علما که در کجای اسلام برای زنان سپورت خو از دارد

>>>   دختران بی بند بار وبی عفت درسابق در سارندوی میرفتند بعد ازهمبستر شدن با سرگروپ وسر تروپ وبل لا تر ازن تعین می شندند وهمیشه در خدمت جوانان قرار داشتند.حا لا دختران فوتبالست، بای سکل سواران کورسهای موسیقی همه منبع شر فساد وهوس بازی است.خوشا بحال استادن ولیدران شان همیشه در عیش هستند.ضرورت به ازدواج ندارند.
جوینده.

>>>   کرام الدین کریم معتاد به روابط جنسی با دختر است و در اتاقک داخل دفترش تخت خواب و تجهیزات سکس دارد و دختران را به زور پول و مقام و حتی تجاوز میکند و بعضی اعضای دیگر فدراسیون هم راه او را تعقیب میکنند تابحال همه خبر داشتند ولی زور کسی نمیکشید حالی ببینیم که فیفا چی میکند.
اس پ هزاره

>>>   فکر می‌کنید که این دخترهای فوتبالیست بد شان می آید نه خیر خود شون راضی هستند وگرنه چرا باید دختر یا زن مسلمان جلوی چشمان نامحرمان با شرت و زیر پیرهن فوتبال فوتسال یا والیبال بازی کنند تف به غیرت پدر و برادران این دخترهای بیشرم و بی حیا شود واقعا غیرت افغانی را زیر سوال برده اند این اولاد فاسد و نسل شیطان افغانستان را تبدیل به فاحشه خانه و یک کشور غیر اسلامی کرده اند خیلی متاسفم برای مردم افغانستان حی به دین غیرت و فرهنگ اسلامی افغانستان ضر به می‌زنند از یک طرف فیلمها و سریالهای ترکی و هندی واز طرف دیگر آمریکای بی ناموس شیطان صفت باید ملت غیور و مسلمان افغانستان بیدار باشند و اجازه ندهند که کشورهای بی دینی مثل ترکیه و هند و آمریکا و انگلیس دین و غیرت ملت مسلمان افغانستان را زیر پا کنند مرگ بر مزدوران و نوکران خارجی‌ها

>>>   فدراسیون فوتبال به حرام سرای اکرام الدین مبدل شده، والله گه روز خوب ببیند. مگر این ادمک دلقک باند شورای نظاری فرمان اورده تا نه گذارد تیم فوتبال کشور رشد کند.

>>>   هیچگاه تجاوز بزور صورت گرفته نمیتواند تا رضائیت خودش نباشد. وقتیکه امتیاز مورد نظرش بس از تجاوز داده نشود.سروصدا بلند میشود.
همه میدانند که دختران بی عفت در چنین بازی ها اشتراک میکنند، تا هنگام باز پرس همین دویدن وافتادن در فوتبال وبایسکل سواری دلیل شده بتواند.
فخریه باشنده کابل.

>>>   این نوع اعمال در مقابل دیموکراسی هیچ نیستند و نباید درین باره تشویش کنیم.
زنده باد دیموکراسی
دختردوست

>>>   محمد نسيم جعفری
کشور لندی‌ها!
_____
افغانستان، نه تنها در انتحار، انفجار، آدم‌کشی، جهل، تعصب، دزدی، رشوه، فساد اداری و... مقام اول را در جهان دارد، بلکه در تجاوز بر زنان نیز درجه اول را به خود اختصاص داده است.

۱. دگروال‌ها بر کارمندانش تجاوز می‌کنند.
۲. داکترها بر پرستاران تجاوز می‌کنند.
۳. استادان دانشگاه بر محصلان تجاوز می‌کنند.
مسئولین فدراسیون بر بانوان ورزشکار تجاوز می‌کنند.
۴. مسئولین حکومتی به خاطر پرداخت حقوق سربازان شهید، به بیوه‌های آنان تجاوز می‌کنند.
۵. ملاامامان مسجد و مکتب‌خانه بر شاگردان تجاوز می‌کنند.
۶. رئسا و مدیران ادارات بر کارمندان تجاوز می‌کنند.
۷. فالگیرها و تعویذنویس‌ها بر مشتری‌ها تجاوز می‌کنند.
۸. صاحب‌منصب‌ها بر سربازان تجاوز می‌کنند.
۹. طالبان بر حیوانات تجاوز می‌کنند.

و........

>>>   دختران خودشان می خواسته اند وگرنه به زورنمی شود به کسی تجاوزکرد

>>>   اولین کودتاه را هارون پوپل علیه فدراسیون فوتبال و کرام الدین انجام داد که موفق نشد.
بعد یکتعداد از عناصر قبیله در مقابل فدراسیون چادر اعتراضی ایجاد کردند که از طرف اوغان خودشان در ارگ کمک زیاد شدند ولی آنهم نیتجه نداد.
حالا ک..س پیش کرده اند و این خالده پوپل را در نقش ایشچی و گوشچی برای فدراسیون فتبال پیش کرده اند.
قبیله عقب فدراسیون فوتبال را ماندن والا نیست
حال دیگر راه ها که کار نداد باز همو تخت خواب یادش آمد. سابق چرا صدای خوده نکشیده بود؟ حتمن خوشش آمده بود.

>>>   اس پ هزاره : با این مشخصات که خودت ازکرام الدین کریم معتاد به روابط جنسی با دختر است و در اتاقکه داخل دفترش تخت خواب و تجهیزات سکس دارد و دختران را به زور پول و مقام و حتی به زور وجبرتجاوز میکند . سوال در این جااست که لوازم سکس را تو چه دیدی حتمآ خودت امتحان نمودی ورفتی ؟

>>>   از فخریه جان فکر میکنم که نه دوچشمه بوده است و نه هم چلوصافی،که بالای دختران بیچاره یی که دوچشمه و یا چلوصافی بوده اند،تهمت میبندد.

>>>   جان خالده جان را خوب کرده کارش را خراب کرده حالش جا آمده اخ جان
علی مزاری

>>>   اولین حمله پوپلزی ها علیه فدراسیون فوتبال چند سال پیش توسط هارون پوپلزی زمانی صورت گرفت که انتخابات فدراسیون فوتبال جریان داشت و آن جلسه توسط هارون پوپلزی و افرادش با استفاده از سلاح اخلال شد
قبیله عادتش است، که در یک دست شمشیر و در دست دیگرشان همیشه قرآن باشد، و اگر زور شمشیر و استفاده از قرآن کار نکرد باز ک۰۰۰ س پیش میکنند۰ چنانچه بد دادن و بد گرفتن جز فرهنگ اینها است۰
قضیه این خالده جان پوپلزی که با هارون پوپلزی ارتباط شخصی دارد هم همینطور یک مسئله است۰ بد اخلاقی در ادرات اوغانستان و سهو رفتار علیه بانوان متاسفانه وجود دارد۰ قضیه دگروال لغمانی بیمارستان ۴۰۰ بستر مثال آنست که غنی کوچی در مقابل آن کاملن خاموشی اختیار کرده بود۰ حال خالده جان پوپلزی هفت سال بعد ازفرار از وطن و زندگی در غرب آمده از داستان تخت خواب که سابق دیده بود شکایت میکند۰ این ادعا جز یک سهو استفاده سیاسی از مسائل اخلاقی چیزی دیگری نیست۰

>>>   به این میگویند حمله انتحاری از راه پیش۰ بیشکت است قوم انتحاری و انفجاری۰ از هر راه کار میگیری۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است