رییس عملیاتی کمیسیون انتخابات دستگیر شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۲    ۱۳۹۷/۹/۱۰ کد خبر: 156242 منبع: پرینت

رییس ریاست عملیاتی کمیسیون انتخابات و رییس پیشین انتخابات ولایت کنر دستگیر شده است.

گفته می شود که عبیدالله نیازی در‌ جریان یک معامله صدهزار دالری توسط ‌امنیت‌ ملی دستگیر و در ریاست 62 امنیت ملی زندانی است.
نیازی اقرار کرده است که یک یا چند تن از کمیشنران‌ نیز در این پول ها شریک یا همدست هستند.

زمانیکه از یک نامزدان زن از سوی آقای نیازی در بدل پیروزی وی در انتخابات تقاضای پول میکند.
در همین حال، خانم زیفنون صافی نیز با در جریان گذاشتن امنیت ملی مبلغ صدهزار دالر پول های تقاضا شده که از پیش شماره گیری شده بود را به داخل منزل آقای نیازی تسلیم وی نموده و پس از اینکه خانم صافی از آن منزل بیرون می شود، امنیت ملی آقای نیازی را همراه با پول های نشانی شده یکجا بازداشت مینماید.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس عملیاتی
کمیسیون انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   کارخوب شد همینطور تمام رشوتخوران وتقلب کاران دستگیر شوند بهترین کار خواهد شد.

>>>   شف شف نه شفتالو ، ديگران شانرا هم دستگير نموده ، در ك و ن شان چوب مورچدار زده بالاي خَر سر چپه سوار شان نمايند و در چمن حضوري به نمايش گذاشته شوند.

>>>   خواننده گرامی شما از کمیسیون اصلاحات اداری ، معاون اداری کمیسیون انتخابات اقای دولتی، معلومات کنید یک ادم معمولی در ظرف سه ماه ریس مقرر میگردد و چنین عمل بد را انجام میدهد که ابروی یک اداره مستقل که چشم همه ملت به سوی اوست در بدل بول به بازی می گیرد خداوند بزرگ از اقایی صیاد که مسولیت اداره را دارد در روز قیامت محاسبه کند که چرا چینی افراد مفسد و استفاده جو را می بالی ومقرر میکنی در حالیکه ایاشن عالم دین هم است افسوس افسوس صد افسوس که عالم های دین ما تاینقدر خقب مادیات اند
ریس صاحب جمهورکه داداز عدالت و گرفتاری مفسیدین میزند ایا اگاه هستید که در قلمرو چه جران دارد
احمدشاه ز م

>>>   واضح است که از این رشوت گیری و خیانت ریس گمیسون مرکزی بی خبر نبوده و تنها اقای عبیدالله نیازی جریت چنین کار را نداشت تا با مرکز به تفاهم در رشوت گیری و کامیابی تقلبی از شخص مطالبه شده پول همکار مرکز نمیبود انتخابات پارالمانی کنونی از اول تا حال از قانونیت و عدالت برخوردار نبوده ونیست چون کمیشنران را ارگ با افزودن معاشات شان که حد اقل پینج لک افغانی است بر علاوه از سایر امتیازات تابع به دستور خود کرده است .

>>>   بسیار کار خوب شد باید تمام رشوت خوران دولت دستگیر ومحاکمه شوند

>>>   براران عزیزم اقای صیاد خود درین رشوت گیری که ریاست امنیت ملی انرا گرفتار کرده شریک است و حق السهم دارد و برای همینکار شخص خاین رشوتخور را اورده بود و ریس عملیاتی انتخابات ساخته بود خانه خود را صیاد بکرایه داده و ماهوار پول کرایه را از بودجه انتخابات پرداخت میکند به جیب خودش میرود هر کدام از کمیشنران به استثنای یکی دوتا انها دیگران همه در فکر چور و چپاول هستند .

>>>   در کاپیسا نیز اقبال با دادن پول ملیاردی وملیونی وهم چنان خدیجه بادادن وعده ... که بسیار مقبول است به وکالت رسیده اند
فساد درین وطن بیداد می کند تمام شدنی نیست.
حسن غمکش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است