خالده پوپل در نقش «احمد ایشچی» آمده است!
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۲    ۱۳۹۷/۹/۱۱ کد خبر: 156259 منبع: پرینت

خالده پوپل در نقش «احمد ایشچی» وارد بازی شده است.

- پرونده سازی برای اداره فوتبال بیشتر انگیزه سیاسی دارد تا جرمی.
- هیچگونه شواهد و مدارکی مبنی بر اثبات ادعاهای بانو پوپل وجود ندارد.
- حلقات مشخص قومی در درون نظام برای غضب فدراسیون فوتبال کمر بسته اند و می‌خواهند در پایان عمر حکومت فاشیستی تنها اداره فوتبال را نیز تسخیر سیاسی کنند.

- گام نخست، هارون پوپل کسی که قبلا با یورش مسلحانه وارد انتخابات ریاست فدراسیون شد و فیفا برگزاری انتخابات را به تعلیق بُرد.

- بازی دوم، حلقات خاص قومی در درون نظام خیمه‌های اعتراضی را در مقابل درب فدراسیون بلند کردند که نان و برق شان را حکومت فراهم می‌کرد و سرانجام دسیسه دومی نیز شکست خورد.

- گزینه تازه‌ ای که برای غضب اداره فوتبال طراحی کرده اند سیاست بدنام «ایچشی سازی» است که پس از آصف مهمند، متاسفانه خالده پوپل ابزار این‌بازی کثیف می‌شود.

- خالده پوپل در حالی اتهامات خشونت و تجاوز را بر ترینران فوتبال وارد می‌کند که تمامی دختران فوتبالر ادعاهای خالده را بی اساس دانسته و خواهان پیگرد قانونی او شده اند.

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فطرت
خالده پوپل
نظرات بینندگان:

>>>   ثبات پرستان کج آهنگ بخاطر بقای خود درجهت ازبین بردن وشخصیت کشی دیگران از هرنوع دسیسه دریغ نمیکنند ولوکه به بدنامی خودشان شود.من دیده ام.این هم ازانجمله دسیسه های خصمانه قبله گرایان شاید باشدو حقیقت موضوع را من ندانستم.شاید همین توطیه باشد.دور از امکانات نیست.

>>>   هر كس مورد تجاوز قرار نميگرد ، شايد اين دختر خانم بادي خوب داشته و سكسي دارد.

>>>   همه ميدانند كه اين دسيسه است كميته المپيك را همينطور تصرف نمودند توپ دنده ( كريكت) را قومي ساختند و حالا ميخواهد فوتبال را نيز به قبيله بسپارد. خالده پوپل دو هدف را دنبال ميكند يكي اخذ پناهندگي در خارج و دوم واگذاري فوتبال به قبيله.
مسوولين فوتبال بايد در صفحات انترنتي با زبان انگليسي از خود دفاع نماييند چون فارسي را غير من و شما كسي ديگر نميخواند و نميداند.
وسلام

>>>   به این خانم ....به حیثیت بازی کنان یک بهتان عاری از حقیقت و اهانت بابخشونی کرده است که باید از طرف دیگر فوتبالیستهای تیم دختر علیه این خانم دعوای قانونی و طالب اعاده حیثیت شوند در غیر آن لکه این افترا و دروغ نه تنها به دختر هابلکه به آبرو وحیثیت خانواده های شان نیز برمیخورد. این خانم احمق برای طرفداری هارون پوپل به آبروی همه بازی کرده باید از دختر های فوتبالر علیه آن دعوای قانونی شود.

>>>   خالده پشتون پوپل باید ثابت کند که چه کسی با وی به زور زنا کرده.

>>>   وقتی دیگر در تیم نگرفتیش باز همو تخت خواب یادش آمد. سابق چرا صدای خوده نکشیده بود؟ حتمن خوشش آمده بود.

>>>   من با بسیار زن بازان آشنائم ودررشته زیبائی شناسی کمی مطالعه نمودم دختر خانم که اتهام بر فدراسیون وارد نموده فکر میکنم بیجاست چو درتیم ملی فوتبال دختران زیبا ترین دختران از نقطه نظر ریبائی ظاهری و باطنی وجود داشت کرام الدین اگر خدای نخواسته همچو هدفی میداشت کبوتر را به کلاغ همچو چوپوپل ترجع میداد این ادعا ها درراستای همان اتهامی مرموزی است که به استاد عزیز و روشنگر زبان فارسی خراسانی وارد کردند این از همان دسایس سیاسی است درجهت برداشتن مهره های قوم خاص تاریخ این قوم متعصب انگاشته از این گونه ترفند ها ست که حتا به ناموس خویش احترامی قایل نیستند همه وقت از دختران وزنان خویش منحیث حربه سیاسی استفاده نموده اند تاریخ گواه همه این مدعاست .
اقبال

>>>   به نظر من خالده پسیا ر کار خوب کرد که این بدبختی را افشا کرد. فطرت خودت از کدام فهم تان سخن خالده را رد میکنی . اکر بالای دختر ها تجاوز شده و فعلا ان را رد میکند.بخاطر یکه اینده خودو فا مبل خودرا در نظر می کیرد.
رحیم از کابل

>>>   هر چي ميخواهي بنويس ولي بدان كه مديريت سپورت زنان بايد عوض شود. حتي محاكمه هم خواهند شد. گپ به فيفا رسيده!
من هيچ شكي ندارم كه خانم پوپل رأست ميگويد.

>>>   موضوع ایشچی بعد از معاینات طب عدلی حل شد.
نتیجه طب عدلی نشان داد که در مقابل ایشچی عمل جنسی صورت نگرفته است، بلکه صرف (لب شق) یعنی قصد عمل جنسی صورت گرفته است.
زیرا دوستم در نتیجه عدم احساسات جنسی در مقابل ایشچی، این عمل را نتوانسته است انجام دهد و صرف به لب شه اکنفا کرده است.
بنأ دوستم از طرف محکمه به جرم تجاوز به حبس تنفیضی محکوم نمیشود، بلکه بخاطر قصد تجاوز، به یک سال حبس تعلیقی محکوم میشود.
این موضوع قبلاً به کمیسیون انتخابات پارلمانی خبر داده شد و در نتیجه کمیسیون انتخابات نامزدی باتور دوستم و ایشچی را برای انتخابات پارلمانی قبول کردند و هردویشان منحیث وکلای پارلمان در ولسی جرگه انتخاب شدند.

>>>   به هر صورت بايد ريس فدارسيون بايد تحت تحقيب عدلی قرار بگيرد چون نشرات که در ان وقت از طرف خاريجئها از اردن نشر شد بی اساس نبود . يک نفر ديگر که بهتر باشد مقرر شود . در غير بايدخودش استعفا کند. چون اعتبا رش خراب شده .در افغانستان زن ها از شرم بسيار چيز ها پوت ميکنند چه کنند در اين جامع بدبخت نه انسان نه حيوان نه خزنده نه پرنده از دست اين مر های نا مرد ، بی غيرت و ناجوان در امن است باور کنيد روزی می ايد که زن ها يعنی مادر و خواهر تو از اين نامردان بی شرف ، بی ناموس و بی عزت نجات يابند.
وطن خواه

>>>   ایشچی از پس نقش یازی کرد وخالده هم از پیش رو نقش بازی می کند بسیار ماهرانه ودقیق.
جزاک الله خالده

>>>   کاملا موافق با فهیم بی فطرت!
بخاطریکه تیم مزبور هزاره بوده و شما نمیتوانید جنایات اینهارا بپذیرید.

>>>   بعضی از اشخاص البته خجالت می کشم که بگويم هموطن.اینقدر .بدنفس پست فطرت و رزيل هستند فقط بخاطر رسیدن به قدرت و یا دسترسی بر یک مشت پولی کثیف.چه چیزهایی را به باد فنا میدهند حتی به خانواده خودش هم رحم نمیکند اگر کمی دقت بکند دراین دنیای زودگذر کجا می خواهید بروید ای بیشرف البته بار کج هیچ وقت به منزل نميرسد. شاید یک مدت کوتاهی نگرانی ها را به اجتماع بوجود بیاورد. اما بزودترين فرصت با تمام قوا برمیگردد واثابت میکند به خودی همان شخص توطئه گر وفاسد ضرر و زیان را به همان شخص که این پروپاگند را بوجود آورده. وارد میشود که دیگر راهي برگشت اصلا وجود ندارد.البته در طول تاریخ اگر توجه نموده باشید از این اتفاق های ناکام وخبیثانه زیاد بوده که قرنها گذشته حالا هم مثلی لکه ننگ وجود دارد
( مهاجر درپاکستان

>>>   به رحیم ازکابل
حالا چه راست باشد و یا دورغ.دیگر هیچ کاری نمی شود کرد.حالا به دهنی مردم افتاد.اگر واقعیت داشته باشد که مجرمین درمحل عام باید سنگسار شود وبه جزای اعمالش برسد.واگر چنین چیزی وجود نداشته فقط برای منفعت اشخاص سودجو این تهمت هاو دسيسه ها وافتزا هابراه انداخته شده.من همینجا به ان اشخاص نفرین میفرستم.وهمين جا شعار میدهم لعنت خدا بر چنین اشخاص پست فطرت واحمق که بخاطر رسیدن به یک جایگاه بی ارزش.به ناموس خودش هم رحم نمیکند.انسان اینقدر پست باشد که با آبرو و حیثیت فامیل و خانواده اش بازی نماید.متأسفانه از زمان های گذشته تا حالا چنین اشخاص ناموس فروش دربین ما به ندرت وجود داشته.که همیشه به ناکامی انجامیده فقط بدنامی را کماهی نموده.است چنین اشخاص که با خیال بافی های احمقانه اش بدون اینکه به عواقب آن فکر کند.یک شبه نقشه پلید و تباه کننده میکشد.وبعد ها خودش وفامیل وهمه نزدیکان اش را به باتلاق جهنمی فرو می برد که هرگز برگشت وجود ندارد.خداوندا دراین دنیا زودگذر چنین اشخاص بدنفس را به راهی راست راهنمایی بکن( آ مین یارب العالمین
(مجاهد پشیمان

>>>   گاگاهي بعضی از اشخاص پلید.خوش باور و منفعت طلب برای رسیدن به یک جا های از خانواده اش ویا از اقاريب نزدیک اش استفاده می کنند .و برایشان اصلا مهم نیست آبرو و حیثیت شان میرود فقط هرطوری که شده باید یک مقام ویا پول چیزی بدست شان بی افتد چند.سال قبل یکی از مجاهد صاحب فکر کرد که از قافله عقب مانده و برای سبقت گرفتن از دیگران ویا بدست آوردن مقام ویا یک جایگاه مهم دختران اش را به سفارت آمریکا مقیم پاکستان ميفرستاده و این رفت و آمد ها هنوز هم جریان دارد ما مردم افغانستان متوجه نمیشویم و حیران هستیم که این چوکي ومقام لعنتی دراین کشور هزار درد سر چه معنی دارد که بعضی اشخاص چنین آبرو ریزی را انجام می دهند در افغانستان ما هرکسی ریس جمهور یا پادشاه شده بعدش یا کشته شده یا از کشور فرار تبعید شده ویا اینکه بدنام شده بعداز احمد شاه بابای کبیر هیچ کدامشان به نيکوهي یاد نمیشود
( مجاهد پشیمان

>>>   خالده خوب مالست، نی؟

>>>   در بعضی فدراسیون های دیگر ورزشی کشور سالهاست که فساد مالی و اخلاقی جریان دارد و در زمان کرام الدین کریم دوسیه ها به سارنوالی رفت ولی در همان جان دفن شد از لوی سارنوال تقاضا داریم تا دوسیه های که در زمان کرام الدین کریم که رئیس تربیت بدنی بود بررسی شود و تمام مجرمین به سزای عمل شان رسانیده شود.

>>>   ....بر خالده پوپل که آبروی همه دختران پاک وبا عزت افغان را میخواهد پامال هوسهای شوم سیاسی خود بسازد
احمدازکابل

>>>   بعضی ها واقعا.بیشتر آز آنهای که مرتکب جرم و جنایت هستند.خبیث تر.فاسد تر.حرامزاده تر هستند.اول اینکه فقط از دور و نزدیک شنیدن.که در اداره فدراسیون چنین اتفاقی افتاده.و این که این موضوع واقعیت داشته باشد و یا نداشته باشد اصلا برایش مهم نیست.کشور بی درب و پیکر .قانون جنگل حاکم است.اشخاص ماجراجو فقط منتظر اند چنین مطالب به میان بیاید.دیگر روز و شب اش میشود همین مطالب بی‌معنی که آیا واقعیت دارد و ياندارد دیگر انوقت با خیالی‌ کثیف و احمقانه اش.خودشان را حق به جانب میدانند.وبعد هم که زبان اش که کوتل ندارد هرچه نیرو و قدرت که در خودش دارد به همین راه مصرف می کند وبدون اینکه به عواقب آن فکر کنند ضربه ای روحی بمردم ومملکت ما وارد می شود جهانیان چه فکر های میکنند .ویا به خودي همان دختران وخانواده اقارب شان لکه ننگی بوجود میآید اصلا برایشان مهم نیست فقط میخواهند به آن هداف پلید و خبیث شان برسند ای لعنت خداوند بر همچون اشخاص پست وحرامزاده .که همیشه ازروی.تهمه وشکمبوي اش عامل اختشاش.نگرانی.آبرو ریزی در جامعه اسلامی ما میگردند.
( مجاهد پشیمان

>>>   در این کشور حقیقت گفتن ودر مقابل خلاف کاری و خلاف کاران ایستادگی کردن شهامت میخواهد، شهامت ایشچی و این دوشیزه خالده پوپل قابل قدراست. کسی که خود عزت ندارد به قدر عزت خبر نیست، چندین سال است که این اکرام الدین در چوکی فئراسیون فوتبلا لم زده کدام دست اورد؟ جواب را مداحان شر و فساد بگویند.

>>>   دختران افغان همیشه مثلی مرد بوده ومردانه وار زندگی نموده وهمیشه با شهامت بودند وبرای وضعیت و شرایط فعلی کشوری ما دختران افغانستان ازهر مردی بهتر است صداقت شان دلاوری شأن وطنپرستی رحم دلی شان معصومیت شان حرف ندارد اما افسوس که بعضی مواقع هاله دست اشخاص بیغیرت قرار ميگيرهد اصلا چنین موردی پیش نیامده.این خواهران عزیز ما مورد استفاده بعضی اشخاص فرصت طلب وسودجو قرار گرفته اند که به ناموس خودشان هم رحم نمیکند

>>>   ایشچی سیاسی و کوشچی سیاسی داشتیم حال این هم ک...چی سیاسی.
این دختر هفت سال است که در خارج کشور زندگی میکند و حال آمده چنین ادعائی میکند.
حتمن توطئه سیاسی است چون کسی بنام همایون پوپلزی هم یکبار برضد کرام الدین توطئه کرده بود که ناکام ماند و او با این دختر پوپلزی ارتباط دارد.
فساد اخلاقی درین کشور متاسفانه وجود دارد ولی این قضیه یک دسیسه است.

>>>   به این میگویند حمله انتحاری از راه پیش۰ بیشکت است قوم انتحاری و انفجاری۰ از هر راه کار میگیری۰

>>>   ایشچی سیاسی و کوشچی سیاسی داشتیم حال این هم ...چی سیاسی.
این دختر هفت سال است که در خارج کشور زندگی میکند و حال آمده چنین ادعائی میکند.
حتمن توطئه سیاسی است چون کسی بنام همایون پوپلزی هم یکبار برضد کرام الدین توطئه کرده بود که ناکام ماند و او با این دختر پوپلزی ارتباط دارد.
فساد اخلاقی درین کشور متاسفانه وجود دارد ولی این قضیه یک دسیسه است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است