تا زمینه تجاوز فراهم نشود تجاوز صورت نمی گیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۴    ۱۳۹۷/۹/۱۳ کد خبر: 156286 منبع: پرینت

در این روزها در فضای مجازی سخنی از تجاوز جنسی به میان آمده و دست بدست میشود که بالای بازی کنان دختران در فدراسیون فوتبال افغانستان تجاوز جنسی صورت گرفته است و این قضیه را هرکسی با برداشت فکری شان تفسیر و تعبیر میکنند.

خدمت دوستان گرامی عرض شود اینکه: تا بستر و زمینه تجاوز فراهم نشود هیچ مردی جرات تجاوز بر هیچ دختر و خانمی را ندارد.
این دختران و خانمها هستند که با لباس های چسب و بدن نمای شان که از فاصله ده متری تمام اعضای بدن شان را به نمایش میگذارند مردان را بر علیه خود شان تحریک کرده و زمینه دست اندازی و تجاوز را فراهم میکنند.

در این کشور بلا زده اسلامی که آمار شهوت پرستی اعم از مردان و زنان به اوج خود رسیده است اگر خانمها و دختران با لباس و اصول اسلامی از خانه های شان بیرون شود بخدا قسم اگر کسی به او نگاه کند.

من گاه گاهی به سفارت خانه ها و موسسات خارجی سر میزنم و با چشمم میبینم که با معاشات بلند دالری در آنجا چه میگذرد اگر بگویم که یکتعداد دختر خانمها از چاکی یخن شان ناف شان معلوم میشود باور کنید که دروغ نگفته ام اگر بگویم که برای کار استخدام نمیشوند باور کنید که دروغ نگفته ام اگر بگویم که محرم و نا محرمی وجود ندارد باور کنید که دروغ نگفته ام و هزاران موارد غیر اخلاقی دیگر.

در پایان اگر همه ما مرد و زن مطابق با اصول اسلامی و انسانی زندگی کنیم نیازی به تجاوز نیست.

ابوذر فکرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تجاوز
خانم ها
دختر
نظرات بینندگان:

>>>   کاملا واقعیت دارد و حقیقت است رحمت بر نویسنده گرامی

>>>   این توطیه رژیم فاشیستی غنی کوچی است حالا بر ضد تاجیک ها دست به دسیسه میزند. باور نکنید. همه اش شیطنت ومنافقت غنی وباند حاکم بر ارگ است. قبیله حاضر است تا بخاطر قدرت ونابودی غیر قبیله از ناموس عزت وابرویش هم بگذرد
کوماندواز بلخ

>>>   تا زنان و دختران خود شان را عرضه نکنند اولا تجاوزی اتفاق نمی افتد اگر اتفاق بیافتد بسیار محدود خواهد بود. این دختران فوتبالیست که از درز شورت شان همه اسباب اندرونی شان را به رخ مردان می کشند انتظار نداشته باشند که مردان چشمان شان را ببندند و مانند کوران زندگی کنند. یک سوال از این دختر فوتبالیست که مورد تجاوز قار گرفته است، حیثیت و شرافت شما مهم است یا فوتبال کدامیک؟ تصمیم با خود شماست. ورزش را می توان در خانه نیز انجام داد بدون آن که به شما تجاوزی صورت بگیرد.

>>>   ابوذر خود ت بسیار جیز های خوب نوشته میکنی .ایا از الله میتر سی و یا لافک هستی .و من فکر میکنم که خودت مسول وزارت خارجه هستی که کاه کاهی به سفارت خانه ها سر میزنی و دختر ها را می بینی .مردم را لاف خراب کرده. تا که مرد همرام زده نشود و مه فکر میکنم که زن هیچ و قت بالای مرد صدا نمی کند بیا که هم بستر شویم .
وسلام رحیم از کا بل جان

>>>   بلی بردارعزیز ابوزر درحقق امین هست حق باماهست
« ج ع ف ر»

>>>   آقای ابوذر فکرت معذرت می خواهم، این طرز نوشتۀ شما خیلی زن ستیزانه است. شما قربانی را مقصر می سازید، که این طرز تفکر کاملاّ غلط است. دلیل:
در روستا ها و قریه ها به دختران مردم تجاوز جنسی می شود، حتی تجاوز گروهی میشود، در حالیکه این دختران با حجاب اسلامی لباس می پوشند و حتی بیرون از خانه کار هم نمی کنند. بعضاّ فقط به مکتب میروند و بعضاّ نه.
شما به مردان در عین زمان نیز توهین کرده اید. گویا مردان به مثابۀ حیوانات دردنده اند که غریضه های جنسی شانرا در کنترول ندارند.

>>>   تشکر ازین متن زیبای تان که واقعیت را ذکر کردید با شما موافقم...
(اگر خانمها و دختران با لباس و اصول اسلامی از خانه های شان بیرون شود بخدا قسم اگر کسی به او نگاه کند)
هارون
افغان

>>>   دروست گفته اید برادرعزیز ابوزر فکرت

>>>   برادر عزیز واقعا گل گفتی درهمچون شرایطی درافغانستان واری کشوری زنان رافوتبال یعنی چه اگر بالباس کامل اسلامی دخترخانم های به بیرون, ویاهم سرکار, مکتب ,پوهنتون وغیره, بروند به گفته برادرما هیچ احدی به
انها غلطی کرده نمیتواند . پس خوهران گرمی متوجه خود خود باشید کسی دیگری را ملا مت نکنید تاهمچو گپ های به رسانها منتشر نشودبه امید موفقیت تمام خانم ها ومادران عزیز

>>>   خالده جان از پیش باج می گیره مثلی که ایشچی جان از پس خود باج گرفت قندم تو گپ بفهم قند بیادر.
فساد خو خوش باشی یا خفه به اوج خود رسیده وعواملش هم معلوم است فقر آزادی های بی حدو حسر بیکاری ومشکلات دیگری.
مسلمان مظلوم

>>>   تشــــــــــــکر برادر درست فرمودید
کاملا با شما موافقم

>>>   بعد از جنگ های عراق و سوریه و افغانستان، خصوصاً عراق و سوریه،زیرا افغانستانی ها فقط یک چادر در سر دارند، اما عراقی ها و سوریه یی ها کاملاً حجاب با بالاپوش دراز که تنها رویشان معلوم میشود،به اروپا آمده اند.
مردم اروپا به همه ما معلوم است که آرادی و دموکراسی خوددرا دارند و هرنوع لباسی که دل شان میپوشند،حتی یگان وقت دختر ها و زن ها همراه لباس آب بازی داخل مغازه برای خرید میشوند.
در نتیجه طرف این خانم های با حجاب بیچاره هیچ کس سیل نمی کند.
من دلم برایشان میسوزد و یگان وقت به نظر محبت طرف شان سیل میکنم،بیچاره ها آنقدر خوش میشوند که خنده میکنند.
اما چند روز پیش بطرف یکی از آنها به نظر محبت سیل کردم،با خنده نزدیکم آمد و گفت: انتی العراقی؟انتی من السوریه.
من جواب دادم: لا،لا یعنی نی نی و گریختم.

>>>   من زیاد نفهمیمیدم تو آدمی از مردان دفاع مکنی زنان ملامت خودت آدم جور نستی بیاید رقم کشور دیگر باشم

>>>   فکرت صاحب چیزی که وجود دارد همه را بیان کردی

>>>   از دید اسلامی حجاب تنها به زنان فرض گردانیده نشده بلکه مردان را هم مکلف به حجب دانسته است حجاب مردان چشمان انها است اگر چشم چرانی و چشم اندازی نکند هرگز نه ناف زن و نه صورت زن را دیده میتواند روزی یک زن بدون حجاب نزد یک تن از مردان خدا پرست برای گرفتن جواب سوالش رفته بود و بحضور ان نشست وقتیکه سوال و جواب ختم شد زن یک سوال دیگری از ان مرد خدا جو کرد برایش گفت تو نگفتی که چرا بدون حجاب امدی و در حضور من نشستی مرد خدا پرست گفت من بطرف تو نگاه نکردم تا بدانم که با حجاب هستی و یا بی حجاب اگر مسله شرعی را در نظر بگیریم مرد و زن مکلف به حجاب اسلامی هستند زنان با پوشیدن کالای اسلامی و مردن با پوشاندان چشمان شان بر دیدن نامحرمان .

>>>   سلام خدمت تمام خواننده محترم .
دوتا مرد جنجال ودعوای را به راه انداخت اند رفت اند پیش قاضی هرکدام معمولا طرف را در ایجاد وراه اندازی دعوا مقصر جلوه میدادند. حال این دو طرف یکی زنهارا مقصر میداند دیگری مردا را این شاید انصاف نباشد راست قضیه این است که در کشوری که از نظری فرهنگی خود شما شاهد هستید در بحران بسر میبرند انهم بحران های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و.. که در چه منجلاب فرورفته اند دیگر نه تنها مردها را مقصر بدانید ونه تنها زنها را بلکه صاحبان شبکه های ورهبران وخانواده هاو... مقصر اند اگر کسی در داد گاه محاکمه شوند بزرگان ودست اند کاران که بستر چنین مسایل را بوجود اورد ا
والا این یک واقعیت تلخی را قبول کرد که اتش در کنار پخته یاپنبه اقتضای اتش گرفتن را دارند مخصوصا کسانی که هیجوقت دین ومذهب را در زندگی خود تاثیر گزار نمیداند.
احمد

>>>   زن هم نیم شهروندان جامعه است و یک نهاد دولتی که برای عام مردم ایجاد میشود رئیس آن حق ندارد تخت خواب مخصوص فحشا در دفترش داشته باشد و مثل معتادین زمینه سوءاستفاده خود را فراهم کند.
کرام الدین شاید ۶۰ساله باشد ولی هر دختری را که آرزوی فوتبال و ورزش کشور را داشته باشد را زمینه سازی کرده و اگر به وعده عضویت تیم ملی یا دادن پول و جوایز هنگفت نشد ، بزور هم مورد تجاوز قرار میدهد آیا رئیس بزرگترین فدراسیون ورزشی دولتی یک کشور حق دارد که در اداره بیت المال چنین خود را وحشی سر دهد آقای ابوذر ؟؟؟
اس پ هزاره

>>>   برادر عزیز ابوزر سلام
باور کو گپای دلمه نوشته کدین خوشحال و باعزت باشی.
وسلام

>>>   آقای ابوزر ! معذرت می خواهم .....به این طرز تفکر که شما دارید٫ ازیک طرف مرد ها را مریض های روانی و حیوانات وحشی معرفی کردید٫ که طاقت دیدار خانم هاره ندارند و از طرف دیکر خانم ها ره ٫کسیکه قربانی دراین شرایط مرد سالاری در افغانستان ٫است او را هم مجرم معرفی کردید.

>>>   ایشچی سیاسی و کوشچی سیاسی داشتیم حال این هم .... سیاسی.
این دختر هفت سال است که در خارج کشور زندگی میکند و حال آمده چنین ادعائی میکند.
حتمن توطئه سیاسی است چون کسی بنام همایون پوپلزی هم یکبار برضد کرام الدین توطئه کرده بود که ناکام ماند و او با این دختر پوپلزی ارتباط دارد.
فساد اخلاقی درین کشور متاسفانه وجود دارد ولی این قضیه یک دسیسه است.

>>>   ایشچی سیاسی و کوشچی سیاسی داشتیم حال این هم...چی سیاسی.
این دختر هفت سال است که در خارج کشور زندگی میکند و حال آمده چنین ادعائی میکند.
حتمن توطئه سیاسی است چون کسی بنام همایون پوپلزی هم یکبار برضد کرام الدین توطئه کرده بود که ناکام ماند و او با این دختر پوپلزی ارتباط دارد.
فساد اخلاقی درین کشور متاسفانه وجود دارد ولی این قضیه یک دسیسه است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است