پایان درگیری در کابل؛ ۱۸ مهاجم بازداشت شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۳    ۱۳۹۷/۹/۱۳ کد خبر: 156290 منبع: پرینت

پولیس کابل می‌گوید که قوای امنیتی توانسته اند تمیم شنسب را همراه با ۱۷​ فرد مسلح بازداشت کنند.

درگیری میان نگهبانان تمیم شنسب و پولیس بعد از ظهر روز دوشنبه هنگامی آغاز شد که قوای امنیتی بر بنیاد حکم دادستانی و محکمه افغانستان برای تخلیه خانه آقای شنسب رفته بودند.
مسوول دفتر رسانه‌های پولیس کابل، به صدای امریکا گفت که از نزد این افراد ۱۵ میل جنگ‌افزار سبک و سنگین بدست آمده است.
این درگیری، یک سرباز پولیس کشته و هفت تن دیگر به شمول یک خبرنگار زخمی شده اند.

پیش از این، وزارت امور داخله گفته بود که تمیم شنسب از نزدیکان جنرال عبدالرحیم وردک وزیر دفاع پیشین است اما دفتر جنرال وردک این ادعا را رد کرده است.
این درگیری، یک‌شبانه روز طول کشید و تمامی جاده های منتهی به شهرنو کابل به روی رفت و آمد مسدود بود.

پولیس کابل دلیل کندی عملیات برای بازداشت افراد مسلح را، جلوگیری از تلفات بر افراد ملکی دانست و تاکید کرد که قوای امنیتی تلاش کردند تا این افراد را زنده بازداشت کنند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
درگیری کابل
وردک
نظرات بینندگان:

>>>   سلام
ای کاش همه شان کشته میشدند. وای بر حال پولیس وفا میلش که توسط جنایتکاران در راه وظیفه شهید شد. آنها بواسطه رشوت وپول رها میشوند.باید در محضر عام بدار آویخته شوند ضرورت به تحقیق ومحاکمه نیست. اگر عدالت وقانون باشد.
باشنده کابل.

>>>   این حکومت بیکفایت و ناکام همین طور که این مهاجمین را زنده دستگیرکرده اند همین زنده وبه سلامت و با نوازن کردن و عذر خواهی آزاد شان میکند مثل آنکه صدا طالب مجرم و قاتل را هر کدام شان برای مصلحت خود از زنداها آزاد کردن چون وقت انتخابات ریاست جمچوری نزدیک هر کدام میخواهد از گونه آزادی ها به نفع خود استفاده کند بخصوص اشرف غنی عوام فریب .

>>>   شنسب فامیل شناخته شده در زمان ظاهرشاه بود ، خود شنسب کلان که درآلمان درس خواننده بود وفات نمود ویا قربانی محبت خانم اش ګردید بعد ازوفات اش این خانم جوانش که اکنون خانم رحیم وردک است با این خایه کوه کروغ عروسی کرد که چند تای از فرزندان شنسب را نیز بخاطر تصرف ملکیت های خانواه شنسب را با خود آورد که یکی ازآنها همین پس مانده جنګ سالاران تمیم وردګ ویا سنسب که بچه اندر خایه کوه کرع می شود می باشد. رحیم وردګ ودفتر ایشان ازبچه اندری این تروریست انکارکرده نمی تواند. باید به جزای اعمال شان برسد.
خان غزنی از هندوستان

>>>   همین هایکه بادیگارد و اسلحه دارند عامل همه دردسر ها وفلاکتي های روزمره میباشند ما مردم افغانستان از ریس جمهور محترم خواهش می کنیم همین های که هرروز درکشور دردسر ایجاد میکنند چون در گذشته جرم و جنایت زیاد کردن و حالا از سایه شان ميترسند. زندگی درداخل کشور برایشان دشوار میباشد چون گناهکار هستن نمیتوانند بدون اسلحه وباديگارد نفس بکشند باید این جانی بروند خارج از مملکت باقی عمری کثیف شان را. در خارج بگذرانند.چون اگر این ها اینجا باشند هرروز همین آش همین کاسه است هیچ وقت. آشوب اختشاش.نگرانی و اعصاب خراب کردن مردم از بین نمیرود ناآرامی هرروز جریان دارد.رهبری حکومت باید درمورد این ها تصمیم جدی بگيرهد.جنگ سالاران و جنایت کاران که در سراسری کشور حضور دارند یک چند درصد اش انسان های خوب وبا معرفت میباشند .90 درصد این جانی ها بودند و نبودن شان برای مردم و حکومت سودی ندارد.فقط باری سنگین روی دوش جامعه میباشد .یکنفر نیست از این جنایت کاران سوال بکند.شما ها تا به کی با این دردسر با این ترس و وحشت زندگی میکنید.مگر شما بیشرفها چیکار کردید.چه .جنایت را مرتکب شدید که باید همیشه پشت سری بادیگارد ها پنهان شده راه ميرويد .حالا چرا مثلی انسان زندگی نمی کنید.اسلحه و بادیگارد را برای حفاظت از جان کثیف تان حکومت مجويز صادر کرده اما نگفته که هرروز وقت وناوقت با پر روهي و چشم پارگی نگرانی را بمردم بوجود بیاور.و ارامش مردم را بهم بزن.اينها یا خودشان را اصلاح کنند یا اینکه مردم علیه این تظاهرات میکنند.
(حاجی فیروز لغمان

>>>   چنین اشخاص شرور باید موقع عملیات وپوليس کشته شوند نباید زنده بمانداین هیچ ها هیچ آدم نمیشوند .دیگر به مفت خوری و قلدری عادت نمودند .تنها چیزی که این ها بلد هستن با سلاح دزدی زورگوی مردم عادی را تديد کردن .باوجود این گروه های مفت خور جامعه ما سخت آسیب پذير شده و هرروز بعدتر هم میشود. از سربازان وطنپرست و دلاور .پوليس فدا کار خواهش میکنیم .موقع عملیات این جانی ها را نگذارید زنده بمانند شما سربازان اگر این کار را نکنید.چون قاضی های فاسد رشوه خور با گرفتن پول این ها را آزاد می کنند.با وجود که این جانی ها مردمان بیگناه زیادی را اذیت آزار دادند پول های مردم بیچاره را به زور گرفتن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است