عطامحمد نور معاونت اشرف غنی را نپذیرفت
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۴    ۱۳۹۷/۹/۱۵ کد خبر: 156314 منبع: پرینت

جنرال حسیب‌الله قریشی، در بدل ضمانت پولی آزاد شده است.

یک منبع از نزدیکان والی سابق بلخ گفت که عطامحمد نور در یک جلسه خصوصی ابراز داشته است که جنرال حسیب‌الله قریشی را در بدل ضمانت پولی و قیدشدن پاسپورت‌اش و بازگرداندن یک عراده تانک و رنجر نیروهای امن و نظم عامه که نزد وی خدمتی بودند آزاد کرده است.

در این جلسه عطامحمد نور غنی را فردی متقلب خوانده و گفته است که وعده های اشرف غنی همه دروغ بوده است و به هیچکدام از وعده هایش نسبت به وی عمل نکرده است بل چند تن دیگر را عقده مندانه به سراغ او فرستاده تا وی تحت فشار قرار دهند.

نور از زد پیشنهاد معاونت اول اشرف غنی سخن گفته اضافه کرده است که اشرف غنی از وی به عنوان معاون اول در تیم انتخاباتی اش دعوت کرده است و او این دعوت را رد کرده و نپذیرفته است.

نور همچنان از ولی محمد احمدزی فرمانده قول اردوی شاهین جهت اصرار برای بازگرداندن تانک و رنجر که نزد وی خدمتی بودند انتقاد کرده و می‌گوید که فرمانده قول اردو عقده‌ مندانه عمل کرده است.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
عطامحمد نور
نظرات بینندگان:

>>>   عنی نوکر امریکای یک ...و فریبکار فاشیست است.

>>>   نادر شاه به نادر غدار معروف شده اما با توجه به روایات تاریخ 3 قرن اخیر کشور و چشمدید از رفتار های ناجوانمردانه غنی احمدزی با کسانیکه وی را به قدرت رسانیدند به خوشبین ترین فرد این مملکت نیز ثابت گردید که هر افغان در هر موقعیت که قرار داشته باشد برای حفظ و گسترش دامنه قدرت و موقعیت خود از غبن و خیانت استفاده مینماید و مثل معروف که افغان در یک دست تلوار و در دست دیگر قرآن را دارد و عندالضروت از هر کدام آن بر علیه ازبیک ، تاجیک و هزاره استفاده میکنند یک حقیقت انکار نا پذیر است متاسفانه بد بختی اینجاست که اقوام دیگر هیچ متنبه نمیشوند.

>>>   عطای نور بدون دزدی کدام صفت دیگی دارد. وی از وعده خلافی اشرف غنی شکایت میکند. ...

>>>   از اخلاق خو هیچ لاف نزن۰
اوغان قول و قرار و مردانگی نگهداشت قول و قرار خود را ندارد۰ شما بتاریخ مراجعه کنید۰ این بیفرهنگ های ....اگر در قرآن هم مهر و نوشته کنند بالای آن پای میگذارند و به آن بستگی ندارند۰ غنی کوچی هم اوغان است و از اسلافش و بقیه اوغانهایش کدام فرقی ندارد۰ هر کسی بر وغان و قول و قرار اوغان اعتماد میکند گناه خودش است۰

>>>   با دوستم چه کردند که با نور کنند۰
بر این بیفرهنگ های نامرد اعتماد کردند اصلن حماقت محض است۰

>>>   عطا محمد نور از لاف وپتاق ات هیچ سیر نمیشوی یکبار خود. را کاندید ریاست جمهوری میدانی و دند انهای عبدالله عبدالله را از جایش بیجا میکنی و. بار دیگر با غنی معامله میکنی و. در معامله فریب میخوری ،بهتر خواهد بود که دیگر مردم را به درد سر ناافگنی و. واقعآ راه ات معلوم کن ورنه بهحساب مردم افغانستان در بین خانم و آقا قرار داری
عبدالله ریحان

>>>   نور اهلیت معاونیت غنی را ندارد

>>>   افسوس وصد افسوس که اقایی نور جزیه داده برای رهایی همرزم خود بدانید که اقایی نور به چه انداره ضعیف و بی اراده شده که اشرف غنی از بیش اش حال جزیه می ګیره
کم لاف میزدی رهبرم که حال جزیه نمیدادی انتظار حالات های دیګری هم باشید
قیام

>>>   عطا را خدا عزت داده بود مگر نعمت خدا را پشت پا زد
عطا فقط یک اخطار به امیرکا میداد رهبر جهاد و رهبر عدالت بود و اگر کشته میشد شهید بود منتها عطا ترسید قر گفت حالا اشرف غنی طرفش سیل هم نمیکنه
عاقبت دنیا پرستی همین است

>>>   غنی بیچاره سرگردان دنبال معاون میگردد. کسی از شرم حاضر نیست که این پست ننگین را قبول کند. عجب دنیای. کسی پرسان کند که تو چه کردی که معاونت بکند بس است مردم به جان رسیده تا هنوز دو ماه است که نتیجه رای سه ملیون رای دهنده را تصفیه نمیتوانی آیا همین طور حکومت میکنی . اینست حکومتداری خوب !!!!! بسیار شرم آور است چطور با همین خارجی های که تو را به قدرت رسانید می بینی روی آنها را نیز سیاه کردی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است