میانجیگری دانش در میان کمیسیون های انتخاباتی
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۱    ۱۳۹۷/۹/۱۶ کد خبر: 156343 منبع: پرینت

سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری اعضای هر دو کمیسیون انتخابات را به ارگ فراخواند و زمینه مصالحه کمیسیون های انتخاباتی را فراهم آرود.

در این جلسه فیصله شد، کمیسیون شکایات انتخاباتی در مورد فیصله خود تجدید نظر نماید و بند 1 تصمیم مؤرخ 14 قوس 1397 خود را در باره ابطال آرای حوزه کابل تعدیل کند.

در اعلامیه مشترک دو کمیسیون همچنان آمده: در این جلسه فیصله شد که کمیسیون انتخابات تعداد آرای بایومتریک شده و سایر اسناد مورد نیاز را هرچه زودتر به کمیسیون مرکزی شکایات انتخاباتی تسلیم می‌نماید.

اعلامیه افزوده: کمیسیون مرکزی شکایات انتخاباتی در مورد بند اول تصمیم مورخ 14 قوس 1397خویش مبنی بر ابطال انتخابات حوزه کابل با رعایت مورد جزء (1) این اعلامیه تجدید نظر می‌نماید.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دانش
انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   محمد اکرام اندیشمند
كميسيون سمع شكايات انتخاباتي كه آراي انتخابات كابل را باطل اعلان كرده بود، از موضع خود عقب نشست و با كميسيون مستقل انتخابات به توافق رسيد.
اين بار دوم است كه كميسيون سمع شكايات از موضع خود عقب مي نشيند و تسليم مخالفت كميسيون مستقل انتخابات مي شود.
شايد بهتر آن باشد كه جناب آريايي از خير اين منصب بگذرد و از رياست كميسيون سمع شكايات استعفا كند.

>>>   میگویند در دنیا ادم نماند نام بز عبد الکریم میشود بیچاره غنی از بس بیچاره شده همین یکی را داردکه در هر جا ازان کار میگیرد اعصاب خرابی و بد رویگی همه را از اطرافش دور ساخته کسی که بیش از ۵۰۰ مشاور!!! ومعاش یگیر داشته باشد در هنگام ضرورت واضطرار فقط همین بی دانش را دارد وبس گوی درینجا قحط الرجالی امده در ترکیه برای تضلیل وگمراه سازی جنرال دوستم اورا می فرستند در دای کندی اورا می برند در خلاص از منجلاب علیپور از اوکار میگیرند و... وبلاخره در اشتی به اصطلاح دوکمیسیون اورا استعمال مینمایندگویا از نزد ایشان دستمال صافی موتر جورکرده اند ما که از قضایا خیلی دور وبیرون دایره ای قدرت هستیم با ملاحظه ای این روند از خجالت اب میشویم خدا میداندد که دونر ها وبی بی گل چه حال داشته باشند
لالی از ننگرهار

>>>   اول و آخر از کوزه همان برون تراود که در اوست. تا اهداف آمریکا تامین نشود انتخابات معنا پیدا نمی کند. چرا این همه درد سر برای مردم بیچاره؟ شیطان بزرگ و شیاطین کوچک همه در کمین ملت برای به انحراف بردن و به دام شیطانی انداختن است

>>>   آقای دانش لطفا صلاحیت تان را در حد میانجیگری برای حل فساد و تأیید آن کاهش ندهید. دولت ملی که نتیجه مصالحه ملی است برای هفت قرن این مملکت کافی است. دیواری که به مشت بند است رهایش کنید تا فر بریزد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است