مسوولان ایرانی، مهاجرین افغانستانی را فرصت بدانند
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۲۰    ۱۳۹۷/۹/۲۱ کد خبر: 156409 منبع: پرینت

حجت الاسلام «نصرالله پژمانفر» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ایران به دعوت «جامعه روحانیت امامیه هرات» در سالن اجتماعات «مدرسه علمیه امام هادی (ع)» در مشهد حضور یافت و در جریان مشکلات مهاجرین افغانستانی قرار گرفت.

به گزارش فارس، نماینده مردم مشهد در این نشست طی سخنانی ضمن ابراز تاثر و عذر خواهی از کم کاری برخی از مسوولان ایرانd، که برخورد مناسبی با مهاجرین نداشته‌اند گفت: نگاه مسوولین بلند پایه نظام به مهاجرین نگاه به عنوان فرصت است نه تهدید و این برخلاف بعضی افراد کج سلیقه دست پایین نظام است که مهاجرین را تهدید تلقی می‌کنند.

وی افزود: باب رفع بعضی از مشکلات مهاجرین باز شده است اما به خاطر وجود برخی از مسایل که باید برایش فکری شود، لازم است که طرح‌های مقتضی اتخاذ شود.

پژمانفر تاکید کرد: ما آماده شنیدن مشکلات هستیم اما پیشنهاد عملیاتی که داده می‌شود این است که کار گروهی از میان مهاجرین تشکیل شود تا مشکلات را بررسی و سپس دسته‌بندی کند و من در حد توان و بضاعتی که دارم پیگیر مشکلات مهاجرین هستم.

وی تصریح کرد: من به‌عنوان نماینده مردم مشهد در سطح جلسه با معاون وزیر در تهران و یا جلسه با مسوولان ارگان‌های دولتی در مشهد، مشکلات مهاجرین را مطرح کرده و خواهم کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ایران خاطر نشان کرد: مسوولان دفتر من در مشهد حاضر به شنیدن مشکلات هستند و خود بنده نیز هر هفته به مشهد سفر می‌کنم و آماده همکاری در این زمینه هستم.

«حجت الاسلام رضایی» از اعضای ارشد و مسوول روابط عمومی جامعه روحانیت امامیه هرات در این نشست ضمن ابراز مسرت از همکاری نماینده مردم مشهد برای بررسی مشلات مهاجرین گفت: در جلسات بعدی که با حضور مهاجرین و نماینده مردم مشهد در مجلس برگزار خواهد شد، زمینه‌ای فراهم خواهیم کرد تا مشکلات مهاجرین به طور مستند از زبان خود مهاجرین شنیده شود.

در این نشست نمایندگان برخی از تشکل‌های مهاجرین افغانستانی نیز حضور داشتند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسوولان ایرانی
مهاجرین
نظرات بینندگان:

>>>   مهاجرین افغانستانی نهضت بازگشت را باید آغاز کنند.

>>>   مهاجر نه فرصت است ونه تهدید ونه وسيله شما
حقوق انسانی واسلامی طبق شرع وقوانين وميثاق های جهانی پناهندگان داردوبايد هرچه سريعتر اجراشود
شيوای بلخی

>>>   مهاجرین افغانی باید اعمال انسانی واسلامی وشرعی وقانونی داشته باشند مشکلات افاغنه درایران بیشتر ازحضورشان است اکثر دستگیرشدگان درکلانتری ها ومحاکم وجامعه ایران افغانی هستند موادمخدر وقاچاق و....

>>>   بهترین فرصت خروج افغانیها از ایران است

>>>   با توجه به اوضاع کنونی ایران در زمینه های گوناگون، موج دوم مهاجران با نام نهضت سرزمین مادری یا پیش به سوی فردای بهر کودکانمان آغاز خواهد شد.
بنیاد . . .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است