زنده سازی و تقویت دوباره تروریزم طالبانی در کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۳۶    ۱۳۹۷/۹/۲۴ کد خبر: 156465 منبع: پرینت

خلیلزاد در چهل سال گذشته پیگرانه برای راهیابی به مراکز قدرت و نهاد های تصمیگیرنده امریگا کار نموده و به همین مناسبت حتی ازدواج او و کسب عضویت حزب جمهوری خواه همه و همه در همین راستا و برای همین منظور راهیابی به مراکز قدرت و نهاد های تصمیگرنده در امریکا بود و باهمین پیگیری به همین مراکز دست یافت.

سال 2001 با حمله امریکایی ها زیر نام نابودی طالبان بر کشور ما خلیلزاد به حیث نماینده امریکا در کنفرانس بن و تصمیم گیرنده اصلی این کنفرانس ظاهر شد و بعد به سمت سفیر آنکشور و ویسرای امریکایی کشور اشغال شده تقرریافت.
خلیلزاد با جابجایی کرزی در راس حکومت موقت شخصن حکمروای این کشور بود و سیاست های امریکا را نیز در جهت برنامه های قومی خود هدایت کرد.
خلیلزاد یکی از عوامل اساسی داوم جنگ فرسایشی علیه مردم ما در هفده سال گذشته است.
خلیلزاد با برنامه کشتار و ترور نیروهای ضد طالبانی در سراسر کشور، ترور فرماندهان نیروهای ضد تروریزم طالبانی و خلع سلاح سازی نیروهای ضد طالبانی در سراسر کشور و رهایی هزاران طالب از زندانها زمینه زنده سازی، رشد و تقویت دوباره تروریزم طالبانی را مشترکن با کرزی عملا فراهم نمودند.
خلیلزاد در همکاری با کرزی و همین کانون طوطئه در ارگ برای تقویت طالبان در سراسر کشور زمینه فراهم نمودند و حتی دربعضی از محلات در ولایت لوگر و جنوب کشور باشگاه های آموزشی طالبان را ایجاد و تمویل کردند.
خلیلزاد در همدستی با کرزی و کانون توطئه با انتقال طالبان از همین باشگاه های تحت نظارت خود شان از جنوب به شمال کشور عملا جنگ را از جنوب به شمال کشور انتقال دادند.
خلیلزاد و کرزی و کانون توطئه که غنی احمدزی، حنیف اتمر و جلالی و... نیز شامل این گروه عوامل اساسی دوام جنگ فرسایشی، جنگ مذهبی و قومی کشتار مردم بی گناه و ویرانی های بعد از سال 2001 در کشور ما می باشند.
کشور ما هیچگاهی با حضور این گروه تروریست پرور به صلح و آرامش پایدار نخواهد رسید، زیرا برنامه زیر نام صلح خلیلزاد و این گروه سر آغاز جنگ های خونین دیگرتباری و مذهبی خواهد بود.

‏محمد اسلم سلیم‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
طالبان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است