نقش کاریزماتیک محور مقاومت در انتخابات پیش رو!
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۸    ۱۳۹۷/۹/۲۴ کد خبر: 156468 منبع: پرینت

زمزمه های انتخابات پیش رو جایگاه جبهه مقاومت را دوباره زنده میکند و هر تکت انتخاباتی بنابر خوف ی که دارند در سدد داخل شدن و متفرق کردن جبهه مقاومت میکوشند تا این جبهه نتواند نقش موثری در پیروزی کاندید خود داشته باشد و این یک امر واقعی است اگر سران جبهه مقاومت بتوانند موقف شان را در محوریت این جبهه حفظ کنند بی تردید میتوانند جایگاه خود را در انتخابات پیش رو داشته باشند ورنه هر نوع خود کامگی های سران این جبهه میتواند همانند انتخابات ۹۴ هیچ نوع نفع را در پی نداشته باشد و رفته رفته بی باوری های ما سبب منزوی شدن مان میگردد.

اگر انتخابات گذشته را یک معیار قرار دهیم در خواهم یافت که ما در تبانی بر این تیم تمام دار و ندار خود را قربانی کرده و در برابر هر نوع تهدید ها دریغ نکردیم. بالاخره نتیجه اش همان بود که افرادی ملحق به این تیم از صلاحیت های کم وبیش ی که داشتند کاسته شود تا اینکه تعداد بیشتر مان را به جرم بودن در این تیم خانه نشین کردند همانند بسم الله خان ایوب خان وووو.... تا اینکه دست دراز کردن بر دامن استاد عطا اگر مبالغه نشه زنده کردن و مقتدر ساختن تیم اصلاحات در دامان حوزه شمالی شد که جا داشت بخاطر زحمات و جان فشانی های مردم این خطه کار های چشم گیری صورت میگرفت اما دریغ و درد....که همه کار وپیکار ما ضرب صفر شد.

اما تیم رقیب تیمی که نه برش کار کردیم ونه قربانی دادیم و هیچ توقع ی ازش نداشتیم اما وقتی استاندارد پروان یک پروانی میشه وقتی پروانی دیگر مان والی فراه میشه و هردو متعلق به تیم اصلاحات این تنها امتیازیست که الماس زاهد نشان داد که ما با هر تیمیکه که باشیم منافع مردم ما در اولویت کاری مان قرار دارد.

یک مقوله وطنی: ما را سیب بکار است، از بید بکار است.
پس وقتی تیمی که نتواند بر خواست های مان لبیک بگوید وتنها نقش چوب سوخت را داشته باشیم در حقیقت بازی کردن با سرنوشت مان خواهد بود.
خیر گذشته تجربه خوبی بره آینده به پیش.... اما دقیق!

در فرجام خواستم از سران مقاومت حوزه شمالی بزرگ این است که بالای مسایل خورد وریزه که باعث فاصله ها شده پا گذاشته اتحاد خود را حفظ در محوریت رهبر شمالی بزرگ از یک کاندید واحد حمایت کرده تا بتوانیم به حد اقل خواسته های مردم خود رسیدگی کنیم.

‏محمد شاکر زاهد خراسانی‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کاریزماتیک
مقاومت
نظرات بینندگان:

>>>   توقع تان را تحریک نکنید این دفعه غنی طالبان را در تیم خود میگیرد و صرف بعضی متخصصین نیز در چوکی های پائینتر خواهند بود و جهادیون دیگه کم کم خلاص و گریزی میشه بخیر.
اس پ هزاره

>>>   آقای زاهد بسیار معقوق ومسایل را دقیق تحلیل همه جانبه نمودید.کاشکه این ها همین قدر عقل پیداکنند سالها آ]له دست قرار گرفتند ومردم خودرا فدای منافع شخصی ودارای های باد آورده خود نمودند.
بااحترام عبید نجرابی.

>>>   بیانیه (عالمانه)

>>>   زاهد صاحب این تنها تو استی که کرازماتیک برای دزدان غاصبان جنگ سالاران استعمال میکنی ، از یک نظر کرازماتیک هستند مثلا برای شهید حبیب استالفی وامثال شان رهبران مقاومت کرازملاتیک هستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است