کمپنی روشن رسما و آشکارا می دزدد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۶    ۱۳۹۷/۹/۲۷ کد خبر: 156513 منبع: پرینت

یکی از دستاورد های عمده حکومت وحدت ملی رسمی ساختن و بالا بردن رقم دزدی کمپنی های مخابراتی مخصوصن روشن است.
از اداره دادستانی کل افغانستان رسما تقاضا میکنم تا در قسمت دزدی پول های مردم عام دست بکار شده و تحقیقات شانرا شروع کنند.

کمپنی روشن در ظرف کمتر از یک هفته تنها دو هزار افغانی از حساب کریدت من دزدیده است، اگر شما این دزدی ها را حد اقل پنجاه افغانی در یک ماه را ضریب تمام 6.5 مشترکین خدمات تیلیفون های همراه این کمپنی کنید حدودآ ۳۲۵ میلیون افغانی در یکماه میشود.

اول روشن با این پول چیکار میکند؟ این پول مردم و مشترکین است که دزدیده میشود! این پول جدای پول تکس و مالیات این کمپنی به حکومت است و به جیب صاحبان و مدیران این کمپنی و مقامات وزارت مخابرات میرود. مبلغ ۳۲۵ میلیون افغانی رقم بسیار بزرگی است که بطور اوسط ماهانه از طرف این کمپنی دزدی میشود و باید مورد پاسخگویی قرار گیرد.

اداره دادستانی وظیفه دارد تا جهت تحقیقات بیشتر تیم تحقیقاتی شانرا به کمپنی روشن و دیگر شرکت های مخابراتی بفرستند و تحقیقات لازم را انجام دهند. با اینکار هم جلو دزدی این شرکت ها گرفته میشود و هم سو استفاده و فساد گسترده در وزارت مخابرات که باعث لگام گسیختگی در شرکت های مخابراتی شده است نیز تا حدی جلو گیری خواهد شد.

حوریه مصدق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
روشن
مصدق
نظرات بینندگان:

>>>   راست میګوید

>>>   تنها نمی خورد بالاتر ها شریک هستند همان امیرزی سنگین از همین طریق ملیونر شد

>>>   روشن روز یکشنبه رسما از من ۱۵۰افغانی دزدی نمود تاریخ۱۷/۱۲/۲۰۱۸ ولی کجا شکایت کنم ؟؟ ...

>>>   روشن درحقیقت که دزد است هیچ شک وجود ندارد اگر کسی حاضر به بررسی نیست معلوم است که به این دزدی های آشکار ودرشت شریک است این ملت از هرطرف ضربه می بیند کسانیکه وطن را ترک کردن بی دلیل نیست واقعا از جوکه جریان دارد خسته شدند هیچ کس صدای حق وعدالت را نمیشنود .
فرهاد قربانی کابل

>>>   دقیقا راست است

>>>   روشن مردم را خراب خراب کرد بلاآخره باید یک چاره سنجید
مجاهد حنیفی کابل کلوله پشته

>>>   این گپ راست است که شما از دزدی کمپنی های مخابراتی خصوصی زده اید همه میدانند که انها از پول کریدتت کارت های شان بر علاوه از ده فیصد پول مالیه دزدی میکنند وقتیکه من و تو خبر داریم ایا اداره دادستانی کل بی خبر است به یقین که خبر دارند چون فساد گسترده از پایین تا بالا دولت وجود دارد نه در فکر دزدی پول مردم هستند و نه در فکر پول بیت المال خزانه دولتی همه بفکر جیب خود هستند و بس دادستانی کارمندان خود را بدون سپری نمودن امتحان رقابتی بنام اصلاحات اداری معاشات ماهوار به تناسب دیگر کارمندان ادارات که اصلاحات اداری نشده اند خیلی بالا برده که این خود یکنوع فساد و حق تلفی دیگران است یک بام و دو هوا در کدام جای قانون وجود دارد هر کدام اینها بنفع جیب خود کار میکنند نه بخاطر من وتو که مورد ظلم قرار میگیریم خداوند جزای ظالمین را بدهد امین.

>>>   از من ره هم دزدید، وقتی به 333 زنگ زدم یک خانم با برخورد بسیار زشت و غیرمسلکی با من صحبت کرد و گفت که فلان بسته انترنت را فعال ساخته ای. برایش قسم خوردم که سیم کارت روشن من در تلیفون بسیار ساده یعنی از همان مودل های سنگ پای استفاده میکنم گفت ما وقت نداریم خودت فعال ساختی و تیلیفونم را قطع کرد.
لعنت به این دزدان و چشم سفیدان

>>>   به محكمه كابل شكايت كنيد دفعتا دست بسته ميگيرند شان. اگر بندي نشدند حد اقل مجبور استند رشوت دهند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است