شرایط طالبان جهت گفتگو با دولت افغانستان اعلام شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۲    ۱۳۹۷/۹/۲۹ کد خبر: 156554 منبع: پرینت

در ابوظبی (پایتخت امارات متحده عربی) بین هیات بلندرتبه امارت اسلامی به نمایندگی از افغانستان و خلیلزاد (نمایندۀ ویژۀ امریکا) گفتگوهای دو روزه صورت گرفت. آجندای اساسی گفتگوها خروج نیروهای خارجی از افغانستان و خاتمه اشغال بود.

نگرانی های امریکا در مورد خطرات احتمالی از افغانستان به امریکا و غرب، آجندای دوم بحث بود. هیات امارت اسلامی دلایل قانع کننده ای در این مورد ارایه کردند.
نیز رهایی زندانیان، پایان لیست سیاه و رسمیت دفتر سیاسی موضوعاتی بودند که از مبادی پیشبرد روند مذاکرات و اعتمادسازی شمرده شدند.

سه کشوری که پیش از اشغال کشور، امارت اسلامی افغانستان را به رسمیت می شناختند (پاکستان، عربستان سعودی و امارات) به حیث ناظران در این نشست حضور داشتند.

هرگاه نشست به روز دوم رسید، اداره کابل نیز هیاتی را به امارات روان کرد تا بدون اینکه دعوت شده باشند در نشست حضور یابند. اما هیات امارت اسلامی از شرکت آنها مخالفت کردند و همان موقف امارت اسلامی را تکرار کردند که اداره بی اختیار کابل توانایی حل مسایل ما را ندارد. بناءً به آنها اجازه نیست که به نشست بیایند و ما نمی خواهیم که با آنها ببینیم.

با نگاه به آجندای فوق الذکر، حقیقت این است که رژیم کابل چون زاده اشغال است، نه توانایی پایان اشغال را دارد و نه خواهان پایان اشغال است. زیرا اکسیژن تنفس رژیم، همین اشغال است.

اداره کنونی کابل در روز اول قدرت خود، سند تداوم اشغال را امضا کردند و انجام دهی هر گونه جنایات را به خارجی ها اجازه دادند و برای کشتار افغان ها با آنها عهد بستند. ملت ما نتیجه آن پیمان شوم را می بیند که امروز خون افغان ها همچون جوی آب می ریزد، خود زلمی خلیلزاد در نشست مذکور گفت: هر جای را که ما بمباران کرده ایم به خواست رژیم کابل بوده است.

در بالا طیارات امریکایی و در پایین نیروهای ویژه و مزدور افغان می باشند، کوردینات می دهند، شب و روز یکجا با خارجی ها بر خانه های مردم ملکی هجوم می برند، زنان و کودکان را به شهادت می رسانند، این همه از آفتاب هم روشن تر است.

پس این حقیقت ثابت است که اداره مزدور کابل صلاحیت گفتگو در مورد پایان اشغال را ندارد. همچنان رژیم دوسره کابل در مورد موضوعات حاشیوی، مثلا: لیست سیاه، رسمیت دفترهای سیاسی و..... نیز هیچگونه صلاحیتی ندارد.
این همه موضوعاتی است که مستقیما به اشغالگران ربط دارد و آن ها توانایی تصمیم گیری را دارند. به اداره کابل نیازی نیست.

اگر اداره کابل باز هم شوق تفاهم با امارت اسلامی دارد، در گام اول پیمان امنیتی را فی الفور لغو و امریکایی های را جواب بگویند.
در گذشته، هر اندازه جنایاتی را که خارجی ها و مزدوران داخلی شان در نتیجهء اشغال و پیمان امنیتی انجام داده اند، در مورد آن عذرخواهی بکنند و تعهد بکنند که خاینان ملی، ناقضان حقوق بشر و مجرمین را به محکمهء اسلامی می سپارند، سپس شاید امارت اسلامی در مورد تفاهم با اداره کابل نیز فیصله مثبت بکند.

شهامت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شرایط طالبان
دولت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   سلام،
همان هاي كه طالبانر ا ساختند همان ها هم آنها را به تخت مينشانند و بعدا مردم از خود از خود گيله كنند كه چرا دولت و نمايندگاني دارند كه به مردم تصاميم خيلي احمقانه ميگيرند .
اشرفك هم حالا خود را به دلامان دوستم بياندازد تا در انتخابات برنده شود
.

>>>   ملت افغانستان هرگز امارت ....طالبی و پاکستانی را قبول ندارد.
جنایت کاران طالب در عوض تمام جنیت شرارت شان جزا خواهند دید
اینکه امریکا منحیث بادار پاکستان با نوکر پاکستان یعنی طالب به چه موافقه میرسد مهم نیست مهم این است که ملت مسلمان و سربلند افغانستان هیچگاه نظام ....طالبی راقبول ندارد. و این را هم پاکستان منفور میداند و هم نوکرانش چون طالب طالبچه های منفورش

>>>   امریکا را شاید دست کم گرفته نتانی؛ که چین را همکار واقعی صلح و پلانهای خود ساخته! طالبان خو بازیگران ساختگی اعراب امریکاست.
اس پ هزاره

>>>   از بی اتفاقی‌ ملت‌مزدوران‌جیره‌ خور استفاده‌ نموده‌بخود‌حق‌ میدهند‌که‌باچنین‌ دیده‌درآیی‌ همچو‌شعار ها راسر دهند

>>>   شهامت صاحب اینگونه بیشرمانه نوشته اید گویا که طالبان خونخوار و مزدور یک پروژه آزاد است. او برادر طالبان ....و مزدور را حتی اطفال افغانستان نیز می شناسد. تشویش نکن همه تان توسط بادران تان مانند ملا برادر و دیگر بی وجدانهای چوب سوخت می باشید.
غازی مهمند

>>>   رژیم بی کفایت و مذور کابل و طالبان هر دو در کشتار مردم مظلوم افغانستان مقصر هستند. تنهاه راحل افغانستان صلح است و ما همه طرفین باید از صلح حمایت کنیم ، امیدوارم این مذاکرات به نتیجه خوبی برسد چه را که همه افغانها از بزرگ تا کوچک خواهان صلح و ارامش هستند ،
حبیب الله یوسف زی

>>>   اقای شهامت طالبان کدام نیروی اصیل وطنی اند؟؟؟؟. اینها هم توسط سازمانهای سیاه پاکستان و امریکا و به مصرف ... درنده خوی عربستان سعودی و دگر ...فطرتان عرب تمویل شده اند و اکنون هم گاهی برای اخذ مهمات و سلاح و پول رخ به سوی ایران میکنند و گاهی به سوی چین وروسیه و هم در قاچاق مواد مخدره در جهان نامی استند. دولت فعلی با و جود هزاران کمی و کاستی به مراتب از یک اینده ای تاریک طالبی و دستگاه ستم دینی بهتر است حد اقل زنان ازادی دارند و دوشیز ه گان به مدرسه میروند. اردوی فعلی افغانستان البته که کمیت دارد ولی کیفیت ندارد اما باز هم نسبی خوب است . اگر هم اکنون پاکستان با لگد در پشت ک طالبان زده و انها را از خاکش اخراج و دفاتر شانرا مسدود و تمام حسابات بانکی شان را در حالت تعلیق قرار دهد شما شاهد خواهید بود که طالبان ششماه هم در برابر مردم افغانستان و قوای مسلح ان تاب اورده نمیتوانند. مثل مشهور وطنی است:
زور کاکا است که انگور ده تاکهاست. دست خالی و جیب خالی جنگ نمیشود بدو.ن حمایت خارج و پول بیگانه جنگ نمیشود کرد شما به خوبی میدانید. امدن طالبان در افغانستان به معنی جنازه ای موجودیت اینکشور را خواندن است. چنین چیز را افرادی چون شما اقای شهامت و حافظ سعید پاکستانی و بقایای حقانی .... و مردار میخواهد .
اسمایی

>>>   طالبان وهابي ومزدور عرب هاي إسرائيلي يهود در همين خيال ها باشيد ديگر ان زمان ها گذشت كه در قصه مفت قدرت را ميگرفتيد وپادشاهي وظلم ها بالاي مردم افغانستان ميكرديد اگر شما مزدور اي اس اي نباشيد هيچ چيزي نيستيد وپول هاي باد اورده عرب هاي وهابي دال خور هاي پاكستان وعرب هاي يهودي پشت بان شما است اگر نه همان خران وغولان كه سابق بوديد حالا هم همان الاغان خر هستيد ههههه هندو به هندو ميگويد پيرت را ٠٠٠٠ مزدور به مزدور ميگويد خائن
والسلام حاجي قدير غز وردك

>>>   آقای شهامت
می گویند حرف زدن خیلی آسانتر از عمل کردن است . هر چند با عصبانیت اما خوب نوشته می کنید ولی بیایید که اندکی واقعبین باشیم . واقعبین !
گیرم که امریکا توافق کرد که از افغانستان بیرون رود ، گیرم که نیرو های ناتو سنگر های خود در افغانستان را ترک نماییند گیرم که حکومت فعلی افغانستان با طالبان به نتیجه مثبت برسند و قدرت بین شان تقسیم شد ، بعد از آن چه ؟
شرایط سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی افغانستان آنقدر بغرنج و پیچیده و چون کلاف سردرگمی است که فلک نتواند آن را راست نماید
این کشور بیش از همه به افراد صادق ، مردمی و نیز آگاهی ، خرد و دانستن و دانش نیاز دارد .
طالبان کی ها هستند ؟ داعش کی است و ده ها گروه جنایت کاری که با حمایت امریکا و دیگر کشور های همسایهبه قتل عام مردم مظلوم افغانستان کمر بسته اند کی ها هستند ؟ در کدام مزرعه می چرند و در کدام آبشخور می بالند؟
این ها همه مزدور اند همه برای منفعت کشور های دیگر می خواند در افغانستان به قدرت برسند.
طالبان که خود دستپرورده پاکستان ، عربستان و مناطق شیخ نشین اند فقط و فقط به نفع پاکستان می خواهند به قدرت برسند
پاکستان یگانه کشوریست که سد راه صلح و آرامش در افغانستان است چرا؟ چون که از آینده خود می ترسد . قبایل پشتونشین پاکستان همرز با افغانستان است اگر این قبایل سر به شورش بزنند تمامی این مناطق از بدنه پاکستان جدا و کشور مستقلی بنام پشتونستان را می سازند. این طرح انگلیس است طرح زمانی که در آغاز خروج شوروی از افغانستان صدراعظم انگلیس به قصد دیدار از مناطق پشتون نشین به پاکستان سفر کرد این طرح عملی و نقشه امریکا و انگلیس است

>>>   همین وطنفروشان کمونست جناح خلق غلم کا جی بی شوروی سابق بودند که کوتای کمونستی را بکمک نظامیان روسی در کشور ما براه انداتختند که روی خصومت های حزبی شان کوتای دیگری را علیه حکومت داکتر نجیب براه انداختند که با ناکام شدن شان در راه اندازی کوتا با ارتباط قبلی شان با ای اس ای به پاکستان فراتر کردند و با دادن تضمین سند وطنفروشی شان به ای اس ای نظامیان پاکستان و استخبارات انکشور بنام امارت اسلامی خود ساخته پاکستان با نظامیان پاکستان جهت اشغال افغانستان از راه سرحد اسپین بولدک قندهار داخل کشور ما شدند و علیه حکومت مجاهدین که در انزمان یک امریکایی چه که یک ختارجی هم وجود نداشتن جنگ را اغاز کردند و قسمت زیاد خاک کشور مارا اشغال کردند تا اینکه طبق فیصله ملل متحد نیروی امریکایی و ناتو به اشغال کشور ما بنام امارت اسلامی ساخت پاکستان خاتمه دادند و همین رهبرذان خود فروخته شده وطنفروش دوباره نزد باداران پاکستان شان فراتر کردند و پس از مدتی بازهم توسط ای اس ای و نظامیان پاکستان و گماشتن افراد شان بنام طالبان جنگ را در کشور ما براه اندختنند و حال همین طالبان وطنفروش جاسوس و غلام بیگانگان دیگران را غلام وطنفروش میخوانند در حالیکه صفت خود شان است و دیگر اینکه در زمان حکگومت مجاهدی امریکایی ها و خارجی هات خو نبود شما وطنفروشان پاکستانی ها را بر بالایب ملت اوردید و وطن رات به پاکستان فروخته بودید همین عباس استانکزیب کمونست خلقی ودیگران شان که امرو.ز از جانبل پاکستان ملا ناتم نهاد شده اند بزیر فرمان ای اس ای پاکستان در حرکت هستند شما خاینین وطنفروش بی غیرت نمیتوانید که خود را مبرا از وطنفروشی سازید و دوباره پاکستانی هات را بر این کشور حاکم سازید بزیر نام امارذت اسلامی طالبانی شما را ملت نفرین کرده و از خود رانمده اند..

>>>   خواب دیدم که طالب گشته ام
نوکر اوباما و ترامپ پلید گشته ام.

>>>   خواب دیدم ترامپ مرده است
امیرالمومنین از غمش بسیار افسرده است.

>>>   اگر طالب ها این همه بیانات وتقریر هارا سیصذ سال بعد میکردند ممکن مردم ان وقت از وقابع جاری بی اطلاع بوده حرف هایشان را می شنیدند نسل حاضر از کیف وکان واین که چگونه طالب را ایجاد نمودند وچگونه حمایت وتقویت میشوندهمه میدانند ازینرو برای دولت دست نشانده وطالب هردوشرم است که از اشغال ونیروهای خارجی بحث نمایند اینها همه دوروی یک سکه وغلام واجنت یک منبع ومرکز میباشند یکی از دیگری بد تر وبرای ملت افغان وجهان خطرناک هستند حال که نقشه وبرنامه های خارجی ها خارج شدن از افغانستان شده است این مطلب رااز دهان طالب اعلان مینمایند طالب وحامیان شان هر قدر مقتدر باشند نمیتوانند برای امریکا وناتو تعیین تکلیف نمایند انها به هرجا خواسته باشند می ایند وبار هروقت خود بخواهند میروند تابع وپیرو -امرونهی هیچ کس وگروهی نخواهند بود با این حرف ها برای طالب حیثیت میدهند وکسب ابرو مینمایند تا ملت را فریب دهند وتفهیم نمایند که طالب گروهی واقعا خودرا ومستقل است در حالی که همه میدانند طالب وداعش وحکمتیار وکرزی همه زهر یک مار وخار یک بته میباشند
مولانا قربان

>>>   باوصف اينكه از حكومت فعلي مردم راضي نيستند و كاري براي مردم نكرده اند مگر ميدانيد مانع اصلي در راستاي خدمات و انكشاف كي ها هستند و عامل قتل و قتال وحشت و بربريت جز طالبان نوكر هيچكس ديگر نيستند و حاد كه امريكا با انتهاي وقاحت ميخواهد پاي خود را از معضله بكشد با اين گروه جنگجوي قاتل كنار ميايد كه مردم به هيچ وجه طالب قاتل را نمي بخشند .

>>>   سلام امارات نا اسلامی تاجایی که ما دیدیم جنایات که رژیم طالبان آنجا داده ومی دهد اصلا قابل بخشش نیست ازبین بردن زیر بنایی کشور انفجار انتحار قتل عاام مسافرین از بین بردن امنیتب بی عزیزت کردن ملت بخاطر رفتار نامناسب شما اسلام هراسی و افغان هراسی دردنیا اینها نتجه ای زحمات چند سال شما میباشد من ازدولت افغانستان حمایت نمیکنم اما ازشما بهتره درکل وقتی می‌گوییم طالبان در زهن مردم دنیا انفجار انتحار وحشی گری ناپایبندی درهیچ اصول اخلاقی فقط اصول بی منطق خودتان پس نگویید ماخوبیم دیگته اربابانتان را برای ما روخوانی نکنید مردم نادان فرض نکنید
(وسلام علیکم ورحمت الله)

>>>   فعلا گرو طالب مهم نیست چون رهبرشان در داخل خود
ارگ ریاست جمهوری است هر وقتکه باتمام گروهای مخالف امریکائیها مذاکره کرد وبه توافق رسید انوقت شانس صلح درافغانستان است اما حالا طالب که با امریکا مذاکره کرد ومثل گلبدین تسلیم شد انوقت لباس
داعش والقاعده را بتن میکند وبازهم امریکا فرصت بودن
درافغانستان راپیدامیکند امریکا به افغانستان نیامده که به این آسانی بیرون شود مگراینکه خودمردم افغانستان همه یکدست ویکپارچه مثل که انگلیسی ها وروسها را
کشیدند اینها را هم به زور بیرون کنند به زبان مذاکره
و مفاهمه مردم افغانستان راخیلی زودگپ میدهند خوب
فکرش را بکنید که درافغانستان جنگ را امریکایی ها را
اندازی ولی در مقابل دشمن که حالا طالب وداعش و القاعده بگویم اردوی ملی وپلیس ملی و مردم بیگناه خود کشورما را سپر خود ساخته اند وخودشان مشغول دزدی و غارت معادن و سرمایه های ملی ماهستند درهیچ جنگی امریکای ویا خارجی کشته و یازخمی نمی
شود هوشیارشان را ببین که سرباز وطن ما بخاطر یک
پول ناچیز تنخوا ماهانه بخاطر یک لقمه نان میجنگد اما
اگر سرباز امریکایی درجنگ کشته یا زخمی شود چقدر بیمه ودرمان ان بالا است اگر به این تعدادی در طول امدن امریکا ومتحدانش به اردوی ملی وپولیس ملی کشورما شهید شدند امریکایی کشته میشد حالا خیلی وقت پیش خارجیها افغانستان راترک کرده بودند و ورشکسته میشدند اما فکر خوبی کرده اند که سربازما و
پولیس ملی ما از انها محافظت میکند وآنها آزادانه دزدی وغارت میکنند این است داستان فلم طالب وامریکاکه که همه چیزش ساختگی اما کشته ها و معلول ومعیوب اش که از خود مردم افغانستان است اصلی میباشد.
کلک راستگوی

>>>   ما ملت شهید پرور افغانستان به امارت شیطان می گویم که امروز این امارت ... نقاب دار و ریش دراز اند که خون ملت را در یک کاسه کرده و آرامش روحی، روانی و امنیت جانی، اقتصادی، فرهنگی، دینی و اجتماعی ملت را سلب نموده ودرست مثل شیطان هر از چند گاهی از تاریکیهای جهل و حسد سر بر آورده و مسیر حرکت مردم ملکی را گرفته و زن، مرد ، کودک و پیر و جوان را به گیروگان می گیرند، اموال و دارئیهای شان را غارت کرده و آنان را مثله می نماید،آهای طالب شیطان ! یادت رفته است که تو خود زادۀ شیطان بزرگ« آمریکای» هستی ؟ چظور امروز با پدر نا مشروعت مخالفت می ورزی ؟ یادت رفته است که با برادر نا مشروعت « داعش خون خوار» با اماء و اشارۀ همان پدر نامشروعت قتل و غارت و انتحار کرده و هراز چند گاهی وطن را ویرانه تر می نمائید. آهای طالب شیطان!همه ای رفتار های سیاسی، و نظامی تو ناشی از حقد و کینه و حسد شیطانی و خلاف دستورات و احکام دین مبین اسلام است. مطمئین باش روزی تو را از غارهای وحشت بیرون کشیده و با ارئۀ مستندات متقن، به عنوان جنایت کار تاریخ معصر پای میز محاکمه خواهیم کشان و ریش های بلند شیطانی تو را از بیخ تراشیده و به دار مجازات آویزان خواهیم کرد.و بدان زمان عبدالرحمانی دویست سال است که گذشته و ملت دیگر زیر بار قوم خائن پشتون نه تنها نرفته بلکه شمار را دوباره به همان کوچ نشینی وشغل آبائی تان باز می گردانیم . انشاالله .

>>>   واقعیت را گفته اند.

>>>   اين طالبان كمونيست را اشرف غني با پشتونوالي خود شيرك ساخته چون ميدانند كه نه زنداني ميشوند و نه اعدام بلكه يك جوره لباس هم با جيب خرچ از طرف رييس جمهور غني براي شان داده ميشود و روي شان ماچ ميشود و رها ميشوند.
اينها همان هاي اند كه در سال اول حكومت مارشال فهيم تا وقت وفاتش از غار هاي خود در پاكستان بيرون نميامدند.
فراموش نكنيد كه شيران مقاومت با دست خالي هم شما را درس ميدهند.
عبدالمجيد پنجشيري

>>>   جواب به دوستی که اسم خود را نوشته نکرده ولی هر چه ....در ذهنش خطور کرده در این سایت نوشته است . این دوست از دشنام دادن به کمونیست ها اغاز و از مجاهدین تعریف و در اخیر دشنام های دگر بر طالبان وارد کرده و گلیم چرندیات خود را جمع کرده است. شاید این دو.ست ما در سال ۱۹۹۱ طفل بوده و یا از حقایق حکومت مجاهدین در کابل خبر ندارد. از جنگ های مسعود و گلبدین خبر ندارد . پسر ضیاالحق برای میانجیگری به کابل امد و در مسجد پل خشتی نماز خواند و گفت که او مردم پدرم یعنی جنرال ضیا الحق پاکستانی ارزو داشت که کابل فتح و در این مسجد نماز ادا کند بعدا او در قسمت های پلچرخی در زیر خیمه به حضور گلبدین و مسعود را اشتی داد و هردو با ضمانت پسر ضیا الحق در قران شریف امضا کردند که دگر با هم جنگ نمیکنند .یک هفته از اتش بس نگذشته بود که دوباره جنگ بین شان شروع شد و چند ماه بعد جنگ های تنظیمی بین هزاره ها از یکطرف و شورای نظار و سیاف از جانب دگر.من در کابل بودم و حوادث را هم شاهد. در این و.قت نه کمونیست ها بودند و نه امریکایی . در اینوقت صرف افغانها بودند که سلاح بروی یکدگر کشیدند و شهر را ویران کردند. مردم کابل از امدن طالب استقبال کرد اما از سیستم حکومتداری شان بعدا نفرت پیدا کردند.
به همین دوست و دگر دوستانی که از حوادث اخیر کشور خالی ذهن استند برادرانه خواهش میکنم که به اسناد موثق شواهد و از همه مهمتر به مردم کابل که شاهد حقایق و حوادث بوده اند مر اجعه کنند تا با نوشته های بیسر و پای شان خود را توهین نکنند.
بامیانی

>>>   متن اصلی زائده فکرطالبانی است که ریشه ای همه مصیبت هاست.

>>>   طالبان باز خواب چوكي و موتر دا ديده اند.
اينها بخاطر چوكي و موتر و قدرت همه كشور را تباه كردند نصف مردم افغانستان را كشتند و معيوب ساختند. مردم افغانستان از اين شيطان صفتان متنفر است در وقت قدرت شان مال و منال مردم را ضبط كردند خانه و درخت مردم را در دادند زن و دختر مردم را به زور گرفتند حكومت تك قومي و تعصب زباني را ايجاد كردند مردم را اواره و مهاجر و دربدر ساختند تا اين حال روان مردم از دست اين غلامان پاكستان ارام نيست. دارايي هاي عامه را نابود كردند اثار تاريخي كشور را نابود و به يغما بردند. اين ها همان وحشي هاي بياباني اند كه تا هنوز كفش پوشيدن بلد نيستند جز كشتن وحشت بربريت چيزي ديگري ندارند.
همه شان بخاطر چوكي و قدرت تلاش دارند ....

>>>   نويسنده نوشته:
..طالبان دلائل قانع كننده داده اند...؟؟؟؟؟
تا وقتي كه در افغانستان اشخاصي مثل تو وجود داشته باشد، حق به نوعي
پايمال است. نميدانم كه وجدان نداري و يا ناآگاهي؟هر كدام كه باشي، بدان كه نوكر يك نوكر منكر از حقي.

>>>   خاک بر سرت مردک .....اشرف غنی من جای تو بودم می مردم از خجالت. که طالبان اینقدر جری کردی. به خاطر همین است که علیپورها را زندان کنی تا این شیاطین جری شوند.

>>>   طالبان وهابي ومزدور عرب هاي إسرائيلي يهود در همين خيال ها باشيد ديگر ان زمان ها گذشت كه در قصه مفت قدرت را ميگرفتيد وپادشاهي وظلم ها بالاي مردم افغانستان ميكرديد اگر شما مزدور اي اس اي نباشيد هيچ چيزي نيستيد وپول هاي باد اورده عرب هاي وهابي دال خور هاي پاكستان وعرب هاي يهودي پشت بان شما است اگر نه همان .... كه سابق بوديد حالا هم همان ....هستيد ههههه هندو به هندو ميگويد پيرت را ٠٠٠٠ مزدور به مزدور ميگويد خائن
والسلام حاجي قدير غز وردك

>>>   به اغاي باميا ني حامي ومزدور كمونيست هاي خلق وپرچم جنايت كاران ٠٠٠
جناب بامياني ايا از جنايات بادارانت خبر داريد كه مدت چهارده سال با يك قدرت جهاني در افغانستان ازهيچ نوع جنايت دريغ نكردن كه اين سايت وصفحات گنجايش ندارد از هزاران نوع جنايات بمب باران كشتن ناحق مردم بي دفاع افغانستان در تمام ولايات افغانستان وكابل كشتن بدون محكمه وزنداني كردن مردم بي دفاع أواره كردن صد ها هزار مردم افغان وبي دفاع در اثر ظلم ًو كشتار نا حق مردم خلاصه در مدت چهارده سال جنايات كمونيست دومليون مسلمان به جرم افغان بودن ومسلمان بودن قتل عام شدن علاوه بر اين خدمت را كه مي خواستن كمونيست خلقي ها وپرچمي ها پياده كنند در افغانستان مكتب كمونيستي سوسيالستي مي خواستن كه درس اول اش ضد مكتب اسلام ومنكرخداوند بود وغيره ... جناب بامياني از خدا بترس اگر مسلمان هستيد درست است بعضي جنايات در زماني مجاهدين پيروزيش صورت گرفت ولي نبايد همه جنايات را شامل مجاهدين كنيد زيرا شاهكاري هاي كه شهدا ومجاهدين كردن ودارند كه در جهان كم نظير وبي نظير اند ولي كمونيست ها از همان اول راه اشتياه وغلط رفتن وبودن !!!!
حاجي قدير از وردك

>>>   مزدوران پاکستانی از امارت ( جهالت) حرف میزنند ، درحالیکه زمان دوره سیاه اشرار طالب وزرا والیان توسط آی اس آی تعیین میگردید
درتمام جهان نام اسلام را بدساختند هیچ کشوری درجهان بجز آی اسآی واستخبارات عرب ترورست ۀآنان رابرسمیت نشناخت ، بالآخره همان آی اس آی دست وپای اینهارا بسته فی دانه به صد دالر برای امریکائی ها بفروش میرساندند
اگر انتخابات باشد درهر ولایت صد نفرهم برای این گروه دجال وسیاه روی وسیاه کار رای نمیدهد، اگر کلاشینکوف ومشاورین پگاکستانی از ینها دور ساخته شود مردم اینان را در قریه راه نمیدهند
ر

>>>   متاسفانه باز هم کشور ما از اشغال رها نخواهدشد بلکه طبق فتنه شوم پاکستان به اشغال عربها در خواهد آمد
از ابتدای تاسیس افغانستان همیشه یک دولت خارجی در اینجا دخالت داشت اول بار انگلبس پلید بعد از آن روسها بعد آمریکا و بیست کشور هم پیمان حالا هم که امریکا میخواهد خارج شود عربها میخواهد برای ما نیرو بفرستد عجب کشور مستقلی هستیم طبق قانون دوم نیوتون حکومت هیچ گاه آزاد و فدرال نخواهد شد بلکه از مستعمره ای به مستعمره دیگر و از اشغالگر به اشغالگر بعدی تحویل میشود خدا آخر عاقبت این کشور بنام افغانستان تاسیس انکلیس را به خیر سازد و ای کاش بتوانیم تمدن باستانی خراسانی خود را احیا سازیم.
در پیوند به خبر(؛

نظامیان عربی بجای نظامیان غربی به افغانستان می آیند.
شنیده می شود که جنرال راحل شریف رییس ستاد ارتش سابق پاکستان که در فرماندهی جنگ یمن نقش داشت تلاش می‌کند تا عربستان سعودی و امارات متحده را قناعت دهد که به افغانستان نیرو اعزام کنند.

لالی حمیدزی نماینده مردم قندهار در پارلمان طی سخنانی در مجلس اظهار داشت: بر اساس معلومات موثق یکی از پیشنهادات پاکستان در نشست ابوظبی اعزام نیروهای عربستان سعودی و اماراتی به افغانستان بوده است.

حمیدزی خاطرنشان کرد، پاکستان پیشنهاد کرده است تا نیروهای امارات و عربستان سعودی در قندهار مستقر شوند تا جلوی ناآرامی‌های احتمالی پس از برقراری صلح در افغانستان را بگیرند.
زیرا یکی از شروط اساسی طالبان برای توافق صلح خروج نیروهای آمریکایی و ناتو از افغانستان است.

>>>   به گروه تروریستی طالبان میگویم شما باعث اشغال افغانستان شدید.چرابن لادن را به تحویل ندادید؟ اولین اشغالگر شما بانیروهای پاکستانی و القاعده بودید که کشور را اشغال کردید. امارت منحوث پلید شما بود که افغانستان به قرن اوسطی و به قهقراه کشاندید الان همانهایکه امارت پلید شمارا به رسمیت شناختندالان هم از شما حمایت می کنند. اندیشه طالبانیسم در افغانستان هیچ جایگاهی ندارد.زیرا اینها فرزندان نامشروع آ.اس.آی. می باشند که در مدارس سمیع الحق افراطی که به جهنم واصل گردید برای کشتن مردم افغانستان اعلام جهاد کردند. این سوال را ملت افغانستان از شمادارد که در مدت جنایت تان مقایسه نمایید شما چقدر نیروهای خارجی کشتیند و در مقابل چه مقدار ملت افغانستان را به شهادت رساندیند؟ شماعامل همه جنایت در افغانستان هستیند.مطمئن باشید مردم بیدار شده است شما نمی توانید افغانستان را به صد سال قبل برگردانید.ملت افغانستان نه شمارا می پذیرد و نه اشرف غنی را. شما مکمل همدیگر هستید.
ع.ص.از ایران.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است