خیانت امریکا به نیروهای ضد تروریزم
معاون صاحبان مجاهد شمال در انتظار پیدا کردن معاونیت در تکت کدام تکنوکرات طالب پرست می مانند و یا در جستجوی نجات خود پیش از رسیدن سونامی خانمان بر انداز به خانه شان اند؟ 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۶    ۱۳۹۷/۱۰/۱ کد خبر: 156571 منبع: پرینت

در حالیکه امریکاییها عجله در فرار از باتلاق افغانستان دارند، معاون صاحبان شمال در جستجوی مقام معاونیت در تکت انتخاباتی مهره های سوخته امریکایی اند.

جنرال دوستم معروف به داکتر طالب کش بقول خودش در جستجوی معاونیت اول برای "ترکتباران" است.
قانونی در جستجوی معاونیت اول اتمر، یک خادیست مرموز است.
محقق و خلیلی سرگردان معاونیت دوم اند و احمد ولی مسعود خواب ریاست جمهوری افغانستان را در آخرین لحظات نفس سیاسی افغانستان می کشد.

این در حالی است که غنی کرزی، گلبدین و ده ها طالب پرست با کمال خوشی خود را آماده استقبال از امارت برادر طالبی خود در تحت مدیریت پاکستان می کنند.
کشور های روسیه، چین، ایران، ترکیه، امارات و سعودی در همدستی با پاکستانی ها خود را آماده جشن فرار امریکاییها از باتلاق افغانستان و استقبال از امارت طالبان می کنند.

واقعیت این است که خروج ناگهانی ارتش امریکا از سوریه نه تنها میدان را به ایران و روسیه در رقابت در خاورمیانه گذاشت، بلکه سرنوشت مردم کرد بحیث متحدین امریکا را نیز به دست دشمنان این مردم حق طلب تسلیم نمود.

در افغانستان همه انتظار داشتند که مذاکرات خلیلزاد با طالبان یک راه معقول سیاسی برای آوردن صلح خواهد بود، اما هنوز یک روز از ختم معاملات سری خلیلزاد با طالبان در ابوظبی نگذشته که دولت ترامپ بحث خروج کامل و یا بخشی از نیروهایش را از افغانستان مطرح می سازد. این حرکت ترامپ باعث شوکه شدن نیروهای ضد تروریزم در افغانستان شده است.

به نظر می رسد که کلید ارگ را خلیلزاد به دستور ترامپ در ابوظبی در حضور سعودی و امارات متحده عربی به پاکستانی ها سپرده است.
اشرف غنی و بسیاری طالب پرستان، نقش کلیدی در حمایت و بقدرت رساندن طالبان دارند، ولی انتظار نداشتند که امارت طالبان در تحت مدیریت پاکستان بدون قید و شرط صاحب کلید ارگ به این زودی ها شوند.

هرچند برای طالب پرستان قبیلوی انتقال کلید ارگ از برادر تکنوکرات به برادر طالبی تفاوتی نمی کند، ولی برای نیروهای ضد طالبان این یک خبر خوبی نیست. این در حالی است که خلیلزاد، متفکر طالبانیزم با حکایت از داستان میان تهی مذاکره ابوظبی در منزل کرزی، پدر خوانده طالبان سر معاون صاحبان جهادی شمال را گرم کرده به آنها وعده های بهشت صلح امارت طالبانیزم را می دهد.

حالا پرسش اساسی این است که معاون صاحبان مجاهد شمال در انتظار پیدا کردن معاونیت در تکت کدام تکنوکرات طالب پرست می مانند و یا در جستجوی نجات خود پیش از رسیدن سونامی خانمان بر انداز به خانه شان اند؟

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ویدا پنجشیری
شمال
جهاد
نظرات بینندگان:


>>>   معاون صاحبان جهادی شمال یا از نظربنده مجاهدان پول پرست ، حالا بیش از اندازه زراندوزی نموده اند و قبل ازخروج آخرین سرباز امریکایی همه شان که حالا صاحب پاسپورت های دیپلماتیک اند وفامیل های شان هم درخارج از کشورزندگی لوکس وبی درد سردارند ، فرار را برقرار ترجیح داده ، فرارخواهند نمود ، باز عاصیان میمانند ودوزخ روی زمین تحت اداره یک مشت ملا بیسواد واجیرپاکستان.
کوه کن

>>>   چرت میزنید که دیگر موتر های کاماز نیست که چور نماید و نی تانکرهای تیل است که نصف شب پشت خانه آورده و تمام تیل را تخلیه نماید شما صرف به خاطر چور خود مبارزه میکنید نه بخاطر ملت و آرامش مردم

>>>   یقینا که این فاسدان در جستجو و تشنه قدرت اند خداوند یک انسان بشر دوست تاجیک پیدا نماید تا سرنوشت ما تاجکان را انشاالله پیدا در غیر ان این فاسدین که بجز توجه به اولاد های جاهل شان توجه نماید ویا در جستجوی خرید زمین از مردم فقیر مردم ما و یا توجه شان به این باشد که همیشه اولاد شان بالای این مردم گهن و سلاح شور کنند .....
هارون

>>>   لرزه بر اندام غنى و عبدالله و دار و دسته دزد و جنايتكاران وطنفروش انها و ديكر امريكايى برستانى كه در بستر كرم دالر هاى امريكايى لميده اند افتاد .

>>>   از شنیدن وخواندن انتقاد های زیاد همه خسته شده اند . لطفا" راه حل پیشنهاد فرمایید که این معاون صاحبان چگونه میتوانند این همه شهرک، بلندمنزل، زمین، باغ ،موترهای زره ،بادی گارد و غیره را حفظ نمایندکتره و کنایه هم چاره ساز نشد مه خودم به این نتیجه رسیده ام که از اینها چیزی جور نمیشه.بهتر نخواهد بود کوچه بدل کنیم و از برنامه های اقای پدرام که مردانه در میدان استاده حمایت کنیم .

>>>   متاسفانه باز هم کشور ما از اشغال رها نخواهدشد بلکه طبق فتنه شوم پاکستان به اشغال عربها در خواهد آمد
از ابتدای تاسیس افغانستان همیشه یک دولت خارجی در اینجا دخالت داشت اول بار انگلبس پلید بعد از آن روسها بعد آمریکا و بیست کشور هم پیمان حالا هم که امریکا میخواهد خارج شود عربها میخواهد برای ما نیرو بفرستد عجب کشور مستقلی هستیم طبق قانون دوم نیوتون حکومت هیچ گاه آزاد و فدرال نخواهد شد بلکه از مستعمره ای به مستعمره دیگر و از اشغالگر به اشغالگر بعدی تحویل میشود خدا آخر عاقبت این کشور بنام افغانستان تاسیس انکلیس را به خیر سازد و ای کاش بتوانیم تمدن باستانی خراسانی خود را احیا سازیم.
در پیوند به خبر(؛

نظامیان عربی بجای نظامیان غربی به افغانستان می آیند.
شنیده می شود که جنرال راحل شریف رییس ستاد ارتش سابق پاکستان که در فرماندهی جنگ یمن نقش داشت تلاش می‌کند تا عربستان سعودی و امارات متحده را قناعت دهد که به افغانستان نیرو اعزام کنند.

لالی حمیدزی نماینده مردم قندهار در پارلمان طی سخنانی در مجلس اظهار داشت: بر اساس معلومات موثق یکی از پیشنهادات پاکستان در نشست ابوظبی اعزام نیروهای عربستان سعودی و اماراتی به افغانستان بوده است.

حمیدزی خاطرنشان کرد، پاکستان پیشنهاد کرده است تا نیروهای امارات و عربستان سعودی در قندهار مستقر شوند تا جلوی ناآرامی‌های احتمالی پس از برقراری صلح در افغانستان را بگیرند.
زیرا یکی از شروط اساسی طالبان برای توافق صلح خروج نیروهای آمریکایی و ناتو از افغانستان است.

>>>   اعلان کاریابی :
به دو درجن تاجک ودو درجن هزاره غرض استخدام بحیث معاون ضرورت داریم علاقمندان به نزد پاروک وردک مراجعه وثبت نام نمایند حک اولیت برای جنگسالاران پولدار داده میشود

>>>   وقت حساب نزديك هست!! توسعه من براى اميرزاده اينست كه برود و تقاضاى مهاجرات به يكى از كشور هاى كه LGBT را قبول مى كنند بكند!! كه باز بسان بيرو بار مى شود نه شود كه در دست مردم بيفتى و حساب را جور كنند!!

>>>   همه مردم فريب خوردند كه صلح امد و وطن را اباد ميكنيم خود را دي دي ار كردند حالا با بيل و كلند نميشود دو مقابل طالب از خود دفاع كرد. رهبران ضد طالب و تمام مردم بايد دوباره اسلحه بخرند و خود را براي جنگ با طالبان وحشي اماده كنند. غني نميتواند از مردم دفاع كند. يگانه راه حل دوباره نيرو هاي مقاومت را اماده ساختن است. وگرنه طالبان مليون ها انسان را خواهد كشت .

>>>   هیچ غلطی نمیتونن بکنن ... بر پاکستان ...بر عرب ها ... بر آمریکا ...بر رهبران جهادی این خاینین وطن باید همه هم وطنان هم صدا باشن بگویند ....بر پاکستان وانتخاب کنن نورلحق علومی را که بریاست جمهوری برسد که جواب دندان شکنی به پاکستان وهامیان شان بده هد
غفوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است