آیا زوال غنی در "معامله" خلیلزاد و طالبان فرا رسیده؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۲۸    ۱۳۹۷/۱۰/۱ کد خبر: 156576 منبع: پرینت

آیا زوال غنی در "معامله عجولانه" میان خلیلزاد و طالبان فرا رسیده است؟

به نظر می رسد در بازار "معامله عجولانه صلح!" ابوظبی میان خلیلزاد و طالبان نرخ غنی در برابر ملا هیبت الله بگونه دراماتیک افت کرد.
معاملات سری میان خلیلزاد و طالبان در امارات متحده عربی تحت مدیریت مستقیم پاکستان و با همدستی عربستان سعودی و امارات متحده عربی باعث سراسیمگی ارگ شده است.

ارگ از نام مردم افغانستان مذاکرات امارات را " معامله عجولانه صلح" نامیده است. این در حالی است که غنی در نخستین" واکنش عجولانه" سراسیمگی و زوال خود را به نمایش می گذارد.
تعجب آور این است که کرزی و غنی تا چند ماه پیش طالبان را فرزندان و نور چشمان خود توصیف می کردند و برای مشروعیت بخشیدن آنان در جامعه جهانی بحیث قدرت شکست ناپذیر از هیچ تلاشی دریغ نکردند و هر کی با طالبان جنگید او را سرکوب کردند.

آیا این همان غنی نیست که می گفت" صلح قیمت دارد و ما برای صلح با طالبان آماده هر قیمتی هستیم".
این است قیمت همان "صلح کاذب" که می خواستی خلیلزاد بقول تو در" معامله عجولانه" در تبانی با پاکستان برای کشور به ارمغان خواهد آورد!
آیا این همان غنی نیست که افتخار می کرد با فرزندان طالب خود" آیس کریم" می خورد؟
آقای غنی! حالا باید به قول خود وفا کن! وقت آیس کریم خوردن با فرزندان تروریست ات فرا رسیده است!
آقای غنی تو سر نوشت بهتر از نجیب نداری!

اعلامیه های" عجولانه" تو از نام مردم افغانستان نمی تواند" معامله عجولانه" خلیلزاد و طالبان را که از حمایت ترامپ و عمران خان برخوردار است، برهم بزند.
نه تو صلاحیت" معامله عجولانه" را داری و نه خلیلزاد و نه طالبان وحشی برادران اجیر تو.
شما " لته های حیض" متعفن قرن بیست و یکم هستید که کشور را تباه و به گند کشیدید.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زوال غنی
خلیلزاد
نظرات بینندگان:

>>>   خدا حافظ ع و غ و حكومت داران شان ، سفراي خائن هر چه زودتر عرائض و در خواستهاي پناهنده گي تانرا به كشور هاي ميزبان تان تقديم نمائيد.
به اميد روزيكه يكي از أشخاص مهم حكومت هاي كرزي و ع و غ ، اعضاي فاسد شورا ها ، و همه غاصبين و زورمندان هم نتوانند از طالبان فرار نمايند.

>>>   اقای هارون امیر زاده
به خدا سوگند که من منحیث یک پشتون صد میلیون مرتبه به شدید تر از خودت از اشرف غنی و تیم غدار اش متنفر استم و ارمان ان روزی را دارم که اشرو غنی و دار ودسته جنا یت کار وغدار اش با دوتا لنگ بی ننگ لچ به دار آویخته شوند توسط ملت مظلوم ورنحدیده و درمانده در گرسنگی و فقر
اما از شما خواهش میکنم قوم پشتون را به این .... ها ربط نه داده و دشنام نه دهید
با احترام
م ی

>>>   از قدیم ها گفتن يومالابدتري .از غنی حمایت که بعدها پشیمان نشوید اگر به جای غنی ملا هیبت الله را تعین کند ویا حکمتیار.را آن گاه چیکار می کنید با انسان های خشن روبرو میشوید خودشان بطوری کامل آزاد و سکولار ی زندگی می کنند اما برای من وتو قیودات اسلامی را وضع مینماید .دختران.ربانی وگل بیدین مثلی اروپایی ها زندگی می کنند.ویا اکثریت خانواده های سران طالب مدلی نيکتايي پوش هایشان درکشور های اروپا زندگی می کردند

>>>   زوال نه تنها غنى بلكه تماما وطنفروش دزدان و غارتكران كشور ابا و اجداد ما به شمول غنى و عبداله با دار و دسته أن فرا رسيده .

>>>   مرحبا آقای امیرزاده کاملآ حقیقت تلخ

>>>   مشکل به مردم افغانستان است کرزی و غنی با ملیون ها دالر و زنده گی فامیل های شان در خارج با کوچکترین خطر فرار می کنند اما این مردم است به چه سرنوشت رو به رو خواهند شد .
م از کابل

>>>   داکتر اشرف غنی برنده مطلق انتخابات ریاست جمهوری سال اینده است ...
ولیزاده هراتی از هرات باستان

>>>   داكتر اشرف غني اگر داكتر ميبود اول سر خود را تداوي ميكرد. يك ادم نيمه تحصيلكرده كه داكتر هم نيست به دروغ خود را داكتر معرفي كرده در حاليكه خودش مشكل معده و مقعد دارد و رواني هم است. وطن را خراب نمود و به ان افتخار ميكند كه صلح اوردم. ديده شود كه سر صلح از كجا و كون صلح از كجا معلوم خواهد شد. بس است قوم و قوم پرستي خجالت هم خوب چيز است.

>>>   باید پایتخت افغانستان به بلخ منتقل شود تا مشکلات حل شود

>>>   غ هر گززوال نمی شودزیرا او پیروی از کفار می کند نه از خدا

>>>   کور خوانده طالب آن زمان که به قدرت رسیدن یا پیش روی میکردن همه جا را به تسلط شان گرفتن.((به گفته ازبک ها هر کله بيرخيال بود))جنگ داخلی بود.همه جهادی با همدیگر دیگر بودن چهار سال جنگ همه را خسته نموده بود. همچنین دولت درست حسابی وجود نداشت همه بگيل بودند منتظر بودند که یک اتفاقی بی افتد که بلاخره سرو کله طالب پیدا شد واما این دفه فرق می کند.چون مردم افغانستان اصلا حکومت طالب را نمی خواهد.

>>>   بگذار خارجی از وطن ما بروند.البته ما نطامیان هیچ دنبال جنگ وخون ریزی نیستیم در صورتکه مخالفان ما دست به خرابکاری بزنند آنگاه قوای مسلح افغانستان قاطعانه طالب را سرکوب می کند.و حالا همین خارجی ها نمی گذارند که.ارتش به اختیار خودش عمل کند ارتش.350 هزار نفری.اگر به این ها سلاح و مهمات جانانه دراختیارشان قرار داده شود این هیچ مشکلی ندارند

>>>   فریب طالب و عوامل طالب را نخورید.چون حکومت آنها هیچ موردی پسندی مردم افغانستان و جهان نبوده این ها کاملا وحشی جاهل و از خدا بیخبر هستند.در دفه اول که اینها همه جاهارابه تسلط خودشان درآوردن از خود دلایل دارد چون همکاری مردم به آنها بود.آن زمان جنگ داخلی که توسط مجاهدین براه انداخته شده بود و برخورد های وحشیانه و نادرست جهادی ها مردم آن روزگار را خسته و کلافه کرده بود و مردم هم برای آمدن طالب ها لحظه شماری می کردند.موقع که طالبان وارد شهر ها شدن مورد استقبال مردم عادی قرار گرفتن.وبعد ها بخاطر رفتارهای خشن وغیر انسانی طالبان به همه جا های کشور سراحت نمود که باعث دلسردی و پشیمانی مردم از این گروه جاهل ونادان گردید خانواده های که مورد آزار و اذیت این گروه قرار گرفته بودند واکثریت مردم که با برخورد نادرست طالبان روبرو بودند همه وقت به طالب نفرین می فرستادند بیشتری مردم افغانستان از حکومت جاهل طالب احساس پشیمانی مينمودن .که بلاخره خداوند به دادی این مردم رسید و این گروهی مخوف را سرنگون نمود
(( نبی مسگر

>>>   اگر طالبان و این گروه جاهلان در همان ابتدا .برخورد های درست با مردم میکردن وداکتر نجیب را نميکشتن قیودات غیری اسلامی را بمردم وضع نميکردن.این جاهلان کارهای را با مردم نمودند که نی در کتاب اسلامی گفته شده بود وني در کتاب مسیحیت و نی در کتاب کافر ها خودشان بخودشان قانون ساخته بودند.بلاخره اگر این ها با مردم خوب پیش می رفتن و حالا حالا پیش مردم و جامعه جای پاه داشتن وهر وقت هم پیش مردم قدر داشتن .85 درصد مردم افغانستان از طالبان نفرت دارند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است