اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۴    ۱۳۹۷/۱۰/۲ کد خبر: 156584 منبع: پرینت

با حکم ریاست جمهوری اسدالله خالد به عنوان سرپرست وزارت دفاع ملی معرفی شد.

حکم رییس جمهور در مورد توظیف سرپرست وزارت دفاع ملی جمهوری!
به تأسی از حکم فقره ۱۳ ماده شصت و چهارم قانون اساسی، توظیف محترم اسدالله خالد، به حیث سرپرست وزارت دفاع ملی جمهوری اسلامی افغانستان، منظور است.
از خداوند متعال (ج)، توفیقات مزید برایشان آرزو می‌کنم.
محمد اشرف غنی
رییس جمهوری اسلامی افغانستان

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسدالله خالد
وزارت دفاع
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار اقدام نیک وبجا که بلاخره ریس ارگ بعد از ملاقات نکردن طالب ها با هیات دولت ظاهرا عکس العمل نشان داد ودو چهره ای ظاهرا ضد طالب را در دو پست مهم مقرر نمود البته اینهم به مشوره ای بیرونی ها صورت گرفته در غیر ان داخلی ها این همت وصلاحیت را ندارند که کسی را مقرر ویا برطرف نمایند طبعا این مانور چندان موثر نخواهد بود وطلبه ای کرام ازین روشها خم به ابرو نخواهند اورد وپاکستانی ها هم که حامیان اصلی طالب ها میباشند این تقییرات وتبدلات را جدی نخواهند گرفت چون طالب وحامیانش بارها گفته اند<ما که از سر بریده می ترسیدیمxxدرمجلس عاشقان نمی رقصیدیم> امااقای غنی در ظرف دوره ای ریاست ارگش یک انتخاب معقول وبجا نمود که یک شخصیت پاک وبی الایش وکار گر وجدی رادر وزارت دفاع اورد
گل نبی عیدی زاده

>>>   تعینات به جا است خوب شد

>>>   زیبنده انسان به اشخاص درد و چیز فهم این کشور که طالبان وطنفروش ترورستان و جاسوسان و غلاممان پاکستان را طلبه کرام اکرام خطاب کنیم این سخن جفای بزرگ در حق شهدا کشور است که بخاطر ازادی و استقلال و دفاع از مردم شان و کشور شان در صفوف نیرو های مسلح در برابر تورورستان چون طالبان غلامان و جاسوسان اجنبی جان فدایی کردند و خون ریختند ماهیت ضد اسلامی و سرکشی از قانون اسلام و پابندی انها به قوانین ساخته شده پاکستان به انها بنام تطبیق قانون اسلامی و سپردن وطن را با دار و ندار اش به پاکستان از نظر هیچ هموطن ما پنهانم نمانده که مردم ما وحتا مردم جهان از انها بی خبر نیستند این درست استن که غنی احمدزی قومگرا و قدرت خواه یکه تاز است امااکثریت مردم خواهان امارت اسلامی پاکستانی طالبانی یستند و تغیر رژیم موجود را نمیخواهند خواهان رهبری جدید عادل و دور از تعصابات قومی و زبانی و سمتی و مذهبی را دارند .

>>>   اقای اسد خالد وزیر دفاع و اقای صالح وزیر داخله شدند دو شخصیت که خلاف پاکستان هستند بسیار انتخاب عالی و منطقی
بصیر نظری

>>>   اين كجا درس خوانده كه وزير دفاع شده؟
در افغانستان هم ريشخندي از حد گذشته.

>>>   معرفی آقایان صالح وخالد واکنش دولت در قیال کار شکنی پاکستان در موضوع صلح است. امید است به آن ها صلاحیت لازم داده شود، در غیر این صورت این دو چهره ضد پاکستانی هم به جمع نا کامان دولت غنی خواهند پیوست.امید سحرخیز.

>>>   ماستری خود را در رشته ای نظا می از پو هنتون دینا اورده است

>>>   اسدالله خان خالد را ما تاجك ها هم تاييد ميكنيم. هيچ كس شير را سياه نميگوييد و در موارد كه مشكل وجود دارد و ما اعتراض ميكنيم برادران پشتون ما فكر ميكنند ما متعصب استيم در حاليكه چنين نيست ما بد خود را هم بد ميگويم و بد شما را هم. برعكس خوب شما و خوب خود را خوب ميگوييم. صالح كه از خود ما است را خوش نداريم ادم لافوك است.
عبدالمجيد پنجشيري

>>>   او برادر اين چي را خوانده كه وزير دفاع شده. بخاطر خاك زدن به چشم مردم اين شخص را با امرالله صالح يكجا معرفي كردند تا مردم اعتراض نكند. اين ادم غير كه شش ماه والي بود و دو ماه رييس امنيت بود ديگر اصلا سابقه ماموريت عادي را هم ندارد. اين چه حال است اين مغز متقلب چي كسايي را سر ما وزير ساخت. باز گپ از شايسته سالاري ميزد. چرا واضح اوغان سالاري نميگويي؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است