صالح و خالد، طلاق فاشیسم از تروریسم؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۰    ۱۳۹۷/۱۰/۲ کد خبر: 156596 منبع: پرینت

تقرر اسدالله خالد در پست وزارت دفاع و امرالله صالح در وزارت داخله به معنای طلاق فاشیسم از تروریسم است!

تحقیر گروه تروریستی طالبان در ابوظبی به هیأت اعزامی ارگ نشینان مغز فاشیسم را به درد آورد و از خواب غفلت بیدار شدند و پی بردند که‌ به‌ تروریست ها اطلاق جمله برادران راضی و ناراضی بی هوده بوده است و تروریست ها در صدد بیرون راندن فاشیست ها از درون ارگ می باشند.

در مدت بیش از هفده سال فاشیست ها تروریست ها را به قصد ازدواج تقویت کردند و امیدوار بودند که روز باهم در زیر یک سقف زندگی می کنند ، ارگ نشینان هیأت را به امارات متحده عربی فرستاندند و فکر می کردند که مراسم شیرینی خوری برپا می گردد که ناگهان تروریسم به این وصلت تن ندادند و تمام مماشات و تعارفات هفده ساله را پشت پازدند.

در چنین شرایط که ارگ نشینان فاشیست در انزوای کامل ملی و بین‌المللی قرار گرفته اند با آوردن دو چهره ضد طالبانی نزدیک به آمریکا خون تازه را در رگهای بیماری خود تزریق نمودند تا بتوانند از این طریق بقای قدرت و ثروت اندوزی خویش را در درون ارگ تامین نمایند.

این تقرری ها از یک جانب نمایانگر طلاق فاشیسم از تروریسم است و از جانب دگر شکار و یارگیری برای انتخابات آینده است چنانچه عمر داوود زی را هم ارگ نشینان قبلاً به خاطر انتخابات آینده تطمیع و خریداری کردند ، گرچه طلاق فاشیسم از تروریسم برای مردم افغانستان خبر نیک است اما مسأله افغانستان پیچیده تر از آن است که با تزریق چند چهره یک نظام که از ریشه فاسد و آلوده به انواع امراض است اصلاح گردد ، اکنون دیده شود که حوادث چگونه انکشاف می یابد و آقایان خالد و صالح تحت چه شرایطی به تیم ارگ نشینان پیوسته اند؟

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
خالد
نظرات بینندگان:

>>>   ع وغ دیگر در بین 35 میلون نفر کدام نفر مسلکی پیدا نکرد که این دو شخص غیر مسلکی را در این پست ها مقرر کرد افسوس به این وطن و این جاهلان قرن بیست

>>>   غني و ارگ نشينان همرايش مخصوصآ سلام رحيمي مفسيد را خدا شرماند

>>>   دوست گرامی فاشیست در جای خود است وتروریزم هم از جا شور نخورده معلوم نیست عیب در کجای کار است درینجا تروریزم وفاشیزم شاگرد یک مکتب ودو روی یک سکه اند این تغییر وتفرر ها از مستی وبد مستی منشا میگیردریسی حکومتی را که دیگران انتخاب وتعیین کرده باشد وزیرش دارای چی صلاحیت خواهد بود وان دیگران کدام وظیفه ای محوله را نتوانستند انجام دهند که این ها اجرا میکنندازالف تا یازیر فرمان بیرونی هابوده کدام صلا حیت اجرای ندارند منتها خارجی ها اگر بالای پاکستانی ها بی اعتبار شده ویا میخواهند انها را تهدید وتنبیه نمایندشخصیت های ظاهرا مخالف انها را تعویض نمودندکه یک زنگ خطر برای ژاندارم منطقوی شان باشد
قاضی عبد الحی از کوهستان سرپل

>>>   اقای علی شما‍‍ ‍لمه فاشیست را نمیدانید و از این ÷لمه استفاده ن÷نید و خود را مسقره نسازید
بصیر نطری

>>>   شرط اساسی برای کار موثر صالح- خالد :
نخست- رفع تقاعد افسران شجاع ووطندوست وگماشتن مجدد شان به وظیفه .
دوم.پیشنهاد عزل ستانکزی و تعین رئیس امنیت نوین طبق خواست صالح-خالد " جاوید کوهستانی ".
سوم.هم آهنگی بین سه ارگان و ایجاد مرکز عملیات مشترک.

>>>   بسیار یک گام مثبت بسوی ثبات و وطندوستی میباشد. هردو شخص امتحان خود را داده اند اشخاص نخبه و دارای افکار ملی و بزرگ میهنی اند. الله متعال هردوی شانرا توفیق عنایت فرماید تا تروریزم این مزدور آی ایس آی راریشه کن نماید. از رئیس جمهور جهان سپاس
زازی

>>>   هر دردی در مان خواهد شد اما درد شما نه عدالت بی ادب بی عدالت

>>>   دولت باید قید ضمانت را نیز از قیصاری وعلی پور بردارد.اتفاق ملی در سرکوب طالبان صورت گیرد.تا این ویروس از جغرافیای کشور پاک شود.
ع. ص.از ایران.

>>>   کی میگوید اینها ادم های مسلکی نیستند خوب درست مسلکی و دارای مفکوره ضد پاکستانی و طالبانی هستند.خداوند هردوی این شخصی ها خوب را موفق کامیاب و عمر دراز نصیب شان کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است