صالح و خالد تحایف امریکا برای مردم افغانستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۳۸    ۱۳۹۷/۱۰/۳ کد خبر: 156614 منبع: پرینت

امریکا در دور اخیر بازی دو نماینده ضد پاکستانی خود را برای مردم افغانستان تحفه داد تا این دو چهره کار باقی مانده پروژه تروریستی امریکا در افغانستان را تکمیل نموده و رژیم در حالت نزع غنی احمد این غلام دست نشانده و وایسرای امریکا در کابل را جک بالا نمایند.

اسدالله خالد نماینده رسول سیاف و جاسوس شناخته شده سی آی ای همان کسی که رییس جمهور وقت اوباما به عیادت اش شتافت و چند قطره اشک خود را نثارش ساخت به حیث وزیر دفاع گماشته شده است و نور چشمی دیگر امریکا به نام امرالله صالح به حیث وزیر داخله توظیف شده است.

آیا این دو چهره موظف شده اند که پروژه هفده ساله تروریستی امریکا در افغانستان را تخریب نمایند و یا در رقابت های سیاسی نمایشی میان امریکا و پاکستان، میخ آمریکا و پروژه های تروریستی آنها را بیشتر بر زمین افغانستان محکم نمایند؟

هرگاه امریکا خواهان صلح، امنیت و آرامش در کشور است، پس چرا رهبر تروریستان افغانستان اشرف غنی احمدزی راکه سرکرده طالب و داعش در کشور است، تعویض نمی کند؟
آیا تا زمانی که استراتژی جنگ در افغانستان تعویض نشده، سیاست تروریستی امریکا در افغانستان تعویض نیافته، این مهره های نمایشی چه تغییری در پروژه و در کشور وارد خواهند نمود؟

تقرر وزرای دفاع و داخله در زمانی صورت میگیرد که کار دوره تسلیمی رژیم افغانستان تحت سرپرستی زلمی خلیلزاد به طالبان و به پاکستان به آخر رسیده است و این دو نفر در چهره های ضد پاکستانی و در یک ترفند جدید باید این ماموریت را موفقانه به ثمر برسانند.
باید عاقلانه پنداشت که این تغییرات کادری نه تنها تغییری بر اوضاع کشور وارد کرده کرده نمی تواند بلکه ماشین کشتار آمریکا و طالب و داعش را گریس کاری مینمایند.

اینها هردو از نورچشمی های آمریکا اند، بگذار زمان نقش آنها را ثابت سازد.
باید منتظر تاریخ بود تا نقش هردو را در لابراتوار خود ثابت بساز و پاسخی برای هموطنان عزیز خوشباور ما باشد!

‏توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
صالح
خالد
نظرات بینندگان:

>>>   این دو شخص هم از جمله غلا مان حلقه به گوش امریکا اند

>>>   قحط رجال آمده ، در طَي چهل سال اخير در افغانستان قافله سر چپه شده و خَر از همه پيشتر ميرود،. ههههه

>>>   همه درتعجب اند که شما انتقاد کننده کدام شخص را میخواهید که به هیچ سر راضی نیستید لطفآ شما شخص لایق ومورد نظر خود را معرفی کنید در غیر آن ساکت و خاموش در جای خود بنشینید.

>>>   اين دو نفر فرزندان واقعي اين سرزمين اند مثل جنرال رازق استند . اگر اشرف غني احمد زي صاحب اينها را از اول حكومت ملي درين پست ها مياورد تا حالا پل اتك هم بدست افغانستان ميافتاد. ولي اشرف غني احمد زي صاحب هميشه پس از ..... چهار زانو مينشيند.
توريالي هلمندي

>>>   به این دوشخص دل خوش نبندید اوضاع وروند صلح را بدتر می سازند .

>>>   هردوي شان خوب ادم است به اميد ارامي وطن

>>>   راشد شهامت
تفکر اسدالله خالد که فعلا وزیر دفاع حکومت اجیر تعیین شده
می‌گویند:
زمانی که او والی غزنی بود برای یک‌طالب تلفن نمود وگفت:
خوب شو واگر نه زن تو را به قرار گاه آمریکایی ها خواهم برد!!
طالب در جواب گفت:من که خوبم !کاری را می کنم که دستور خدا و رسول آن است !
اما ببین !!
من را به الله قسم اگر اطلاع حاصل کنم که آمریکایی ها به طرف زن تو بیایند من بدن خویش را تکه تکه خواهم کرد، اما اجازه نخواهم داد که ناموس تو را بی عزت کند
این هست فرق تفکر طالب ونوکران آمریکا
به الله قسم در سخنان این طالب یک دنیا غیرت،مردانگی، وشجاعت وجود دارد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است